Vilebrequin

10 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.6 för Vilebrequin kommer från 10 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Vilebrequin:

TrustPilot (10)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kommunikationen hos Vilebrequin verkar vara bristfällig med en trög respons på kundärenden (30%), dålig kundservice (40%), och problem med språkbarriärer vilket resulterar i en dålig kundtjänst (50%). Dessutom verkar det finnas problem med att lösa storleksfrågor i tid (20%) och att hitta transaktionsuppgifter (25%). Personalen verkar även sakna kunskap om lagar om likabehandling. Det finns även misstankar om bedrägeri (10%) baserat på kundrecensionerna.

“Trög respons på kundärenden”

“Personal ej bekant med lagar om likabehandling”

👍 1   👎 8

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Vessela Ignatova - 14 april 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Produkter av låg kvalitet
  • Trög respons på kundärenden
  • Ingen återbetalning eller utbyte

Liz Lee - 7 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Diskriminerar kunder
  • Personal ej bekant med lagar om likabehandling
  • Värdesätter inte kunder med hänsyn till medicinska undantag