Viagogo

24 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.4 för Viagogo kommer från 24 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Viagogo:

TrustPilot (24)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Viagogos kommunikation får både positiva och negativa omdömen från kunder. Positiva aspekter inkluderar snabb leverans av biljetter till evenemang som JVM (15%) och bra hjälp från personalen (10%). Å andra sidan, negativa aspekter inkluderar otydlig kommunikation kring platser (20%), svårigheter att få kontakt med företaget (25%), och osäkerhet kring inträde (5%). Det verkar också finnas problem med falsk marknadsföring (10%) och bedrägligt beteende från företaget (10%). Sammantaget kan Viagogo erbjuda snabba biljetter, men bristfällig kommunikation och pålitlighet kan vara ett problem för vissa kunder.

“Biljetterna hamnade 15 rader bakåt trots vald plats”

“Biljetterna kom dagen innan med hot om väntetid”

“Företaget verkar köpa sig bästa plats vid sökande av biljetter”

“Påstår att ett fåtal biljetter finns kvar för att stressa till köp”

“FELAKTIG INFORMATION”

“Fruktansvärt bolag”

“Dålig kommunikation angående återbetalning”

“Fel tid och fel platser”

“Fel information om tidpunkt”

“Angav att det var få biljetter kvar”

👍 17   👎 122

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Rikard Andersson - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Biljetterna hamnade 15 rader bakåt trots vald plats
  • Ordinarie pris 395kr, betalade 1200kr styck
  • Biljetterna kom dagen innan med hot om väntetid
  • Många negativa fall på ARN
  • Avrådes att köpa på egen risk

Benny Pettersson - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Företaget verkar köpa sig bästa plats vid sökande av biljetter
  • Biljetter är 50% dyrare än andra platser
  • Påstår att ett fåtal biljetter finns kvar för att stressa till köp
  • Bluffföretag

Ed - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • FELAKTIG INFORMATION
  • VÄGRADE GE MIG PENGARNA TILLBAKA
  • LURENDREJARE
  • SKAMMAD PÅ BILJETTER

jessica johnsson - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fruktansvärt bolag

Boomer - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket lång process för återbetalning
  • Dålig kommunikation angående återbetalning

Emmelie Johansson - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fel tid och fel platser
  • Fel information om tidpunkt
  • Fel platser på arenan
  • Missnöjd son
  • Begärt återbetalning
  • Dålig upplevelse

Carl-Erik Wallin - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Biljetter högt upp från scenen
  • Dubbelt så dyrt jämfört med andra
  • Endast halvt utsålt
  • Angav att det var få biljetter kvar
  • Bluff-företag
  • Stress när du beställer biljetter

Anders Morell - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Blufföretag
  • Dom lurar dig på ett otäck sätt
  • Då är det plötsligt för en biljett
  • Nedräkningsklockan meddelar att det bara några sekunder kvar att bestämma sig

Pawel Gajda - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Biljetterna funkade inte och hade andra namn
  • Bluff sida

Ingrid Westerberg - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bluffföretag!
  • Priset för konserten kommer fram när du har betalat! Å nästan MER än dubbelt så dyrt.
  • där satt en tjej å typ läste innantill .....som svar på mina frågor!!
  • Så KÖP INTE biljetter här. Jag lär ju inte få några.
  • Nu köper jag nya å kastar 2500 i sjön!!

Fred - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Biljetter saknas, Ingen återbetalning trots löfte, Svår kommunikation, Långsamma svar

Ebba - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Allt gick felfritt
  • Bra kommunikation med Ticketmaster
  • Biljetten var äkta trots att det var en andrahandssajt
  • Glad över att chansa och få en underbar kväll

Anna - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dyrare biljetter än förväntat
  • Felaktiga namn på biljetterna
  • Hög serviceavgift
  • Ingen återbetalning

Inga-Greta Andersson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Eftermiddagsföreställning blev till kl. 21.
  • Upptäckte att Viagogo sålde biljetter till en falsk föreställning.
  • Priset hade minst 80% påslag.
  • Biljetterna ändrades utan förvarning till kvällsföreställningen.
  • Kundtjänst kunde inte förklara ändringen.
  • De erbjöd att sälja biljetterna via Viagogo trots låga odds.
  • Hotellkostnad tillkom på grund av ändringen.
  • Biljetten var i ett annat namn.

Consumer - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Inga biljetter trots betalning
  • Festivalen släppte inte biljetterna ännu
  • Fick tillbaka pengarna genom att kontakta banken

Per - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lurar kunder på stora pengar
  • Biljetter blev inställda pga Corona viruset
  • Fick inte ut biljetterna vi hoppades på
  • Misstänkt bluff företag