Travelstart

18 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.6 för Travelstart kommer från 18 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Travelstart:

TrustPilot (18)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Travelstart har en långsam återbetalningstid, vilket resulterar i långa väntetider för kunder som väntar på sina pengar tillbaka. Dessutom erbjuder de inte full återbetalning, vilket kan leda till att kunder inte får tillbaka hela beloppet de betalade för sin resa. Dessa faktorer kan leda till missnöjda kunder och problem med återbetalningar. (61.54%)

“När jag ska få tillbaka pengarna måste jag vänta i 2 månader och lösa all kommunikation med flygbolaget själv gällande återbetalning, felsökning etc. Efter två månader får jag mina pengar men då har Travelstart tagit 20% av beloppet som flygbolaget betalat ut.”

“de har inte betalat tillbaka”

“Bedragare”

“De returnerade aldrig mina pengar”

👍 0   👎 47

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Lisa Bernestal - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Enbart en kostnad och INGEN hjälp eller information!
  • Mitt flyg blev försenat men 24h fick ingen information från Travelstart, all information kom från flygbolaget som jag pratat med otaliga gånger. Jag valde att avboka min resa via flygbolaget.
  • När jag ska få tillbaka pengarna måste jag vänta i 2 månader och lösa all kommunikation med flygbolaget själv gällande återbetalning, felsökning etc. Efter två månader får jag mina pengar men då har Travelstart tagit 20% av beloppet som flygbolaget betalat ut.
  • Dom har inte ens ringt och frågat flygbolaget varför utbetalningen drog ut på tiden. Med andra ord vilken funktion har Travelstart? Enligt mig; INGEN enbart, extra kostnader!

Kim Toshio Vest - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • de har inte betalat tillbaka
  • Travelstart lurar dig

Anders - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bedragare

Tijana Ivic - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Jag lurades av Travelstart
  • De returnerade aldrig mina pengar
  • Mycket dålig kommunikation med dem
  • De hänvisade mig till deras kontor i Afrika
  • De lade alla skulden på Wizz Air
  • Denna byrå är uppenbarligen bedräglig
  • Jag kommer aldrig att köpa biljetter genom dem igen
  • Jag kan inte tro att det finns något sådant här på den svenska marknaden
  • Jag ska anmäla det bedrägeri till polisen