Travelstart

18 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.6 för Travelstart kommer från 18 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Travelstart:

TrustPilot (18)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Travelstart har en otydlig kommunikation och långa väntetider för återbetalning (50%), vilket resulterar i missnöjda kunder. Kundtjänsten är även undvikande och kan vara svår att nå (40%). Trots detta, har de en bra kundtjänstpersonal och en enkel bokningsprocess (10%). Det finns dock problem med att lägga till bagage och support på dålig engelska (25%). Det finns också problem med felaktig information och krångliga bokningsprocesser (30%). Sammanfattningsvis behöver Travelstart förbättra sin kommunikation och kundservice för att ge en bättre upplevelse för kunderna.

“Toppen service och snabb återkoppling”

“Enbart en kostnad och INGEN hjälp eller information!”

“Mitt flyg blev försenat men 24h fick ingen information från Travelstart, all information kom från flygbolaget som jag pratat med otaliga gånger. Jag valde att avboka min resa via flygbolaget.”

“Dom har inte ens ringt och frågat flygbolaget varför utbetalningen drog ut på tiden. Med andra ord vilken funktion har Travelstart? Enligt mig; INGEN enbart, extra kostnader!”

“Sämsta man aldrig sett”

“Ingen svar mer än 6 månader utan svar”

“Bristande kommunikation”

“Risk för bedrägeri”

“de har inte betalat tillbaka”

“Travelstart lurar dig”

👍 40   👎 106

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Alejandro Martinez - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Toppen service och snabb återkoppling
  • Hjälpsam kille som heter Jakob

Lisa Bernestal - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Enbart en kostnad och INGEN hjälp eller information!
  • Mitt flyg blev försenat men 24h fick ingen information från Travelstart, all information kom från flygbolaget som jag pratat med otaliga gånger. Jag valde att avboka min resa via flygbolaget.
  • När jag ska få tillbaka pengarna måste jag vänta i 2 månader och lösa all kommunikation med flygbolaget själv gällande återbetalning, felsökning etc. Efter två månader får jag mina pengar men då har Travelstart tagit 20% av beloppet som flygbolaget betalat ut.
  • Dom har inte ens ringt och frågat flygbolaget varför utbetalningen drog ut på tiden. Med andra ord vilken funktion har Travelstart? Enligt mig; INGEN enbart, extra kostnader!

Sherif Mahmoud Ismail Ahmed - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta man aldrig sett
  • Ingen svar mer än 6 månader utan svar
  • Jag rekommenderar inte alls dem

DurreShahwar Ayaz - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bristande kommunikation
  • Felaktig bokning

Sedat Yildirim - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam bokningsprocess och återbetalning
  • Risk för bedrägeri

Kim Toshio Vest - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • de har inte betalat tillbaka
  • Travelstart lurar dig

Marcin Rönndahl - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig automatöversättning
  • Kommunikationsproblem

Ermira Gervalla - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Effektiv ändring av mejladress
  • Snabb och enkel lösning

Anders - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bedragare

Davoud Jamali - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Tålamodig och effektiv kundservice
  • Smidig bokning och betalning
  • Tydlig information

ANTE - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Chatten gick snabbt att komma fram på
  • Lång tid och många frågor för att omboka flyget
  • Problem med betalningsinfo och chatten stängdes ner
  • Svårt att få bokningsbekräftelse, tur att jag hade bokningsnummer

Kent Melin - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra pris
  • Enkelt att boka
  • Positiv upplevelse

Cecilia Öhman - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kan inte lägga till bagage enkel väg
  • Måste ringa kundtjänst för ändring
  • Begränsad flexibilitet online
  • Höga avgifter för ändringar

marre - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kan inte lösa problemet
  • Sätter i en kö för lång tid
  • Löftet om återkoppling inte uppfyllt

Tijana Ivic - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Jag lurades av Travelstart
  • De returnerade aldrig mina pengar
  • Mycket dålig kommunikation med dem
  • De hänvisade mig till deras kontor i Afrika
  • De lade alla skulden på Wizz Air
  • Denna byrå är uppenbarligen bedräglig
  • Jag kommer aldrig att köpa biljetter genom dem igen
  • Jag kan inte tro att det finns något sådant här på den svenska marknaden
  • Jag ska anmäla det bedrägeri till polisen