Tink

17 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6.8 för Tink kommer från 17 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Tink:

TrustPilot (17)

Helhetsbild: En riktig enkelhet med ett stort klagomål!

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Tink har en användarvänlig produkt som är lätt att installera och använda, vilket är positivt (50% positivt). Men det finns problem med att få rätt produkt och bristfällig leveransinformation, vilket kan vara frustrerande för kunderna (50% negativt). Det finns också rum för förbättring när det gäller produktnoggrannhet och kommunikation kring leveransstatus, vilket kan leda till förvirring och missnöje hos kunderna.

Produkt : En användarvänlig produkt som kanske inte alltid kommer i tid!

“Tink skjuter upp betalningen”

“bra produkt”

“Möjligt bluff företag”

“Gick bara att beställa ett pack istället för två”

“Verkar vara ett dropshippingföretag”

“Bra pris och snabb leverans”

“Riktigt schyssta priser”

“När högtalarna kom var det absolut inga konstigheter med dem”

“Problem med lagersaldo och leverans från Tyskland”

“Missnöjd med produkternas status och hantering”

“Förseningar och bristande lagerstyrning”

“Superpris och snabb leverans”

“Bra priser på Sonos och snabb leverans :)”

👍 0   👎 1

Det negativa med Tink är att det kan finnas problem med att få rätt produkt och det saknas tydlig leveransinformation. (50 % negativt) Det positiva är att produkten är användarvänlig och lätt att installera och använda. (50 % positivt)

Leverans : Oj då, leveransen verkar ha sina brister!

“Tink skjuter upp betalningen”

“Fick post från Kivra med inkassokrav”

“Svårt att annullera order och få kontakt med levande varelse”

“snabb leverans”

“Leveransdröjsmål”

“Extremt snabb leverans!!”

“Impoenerande snabb leverans”

“Snyggt jobbat”

“Gick bara att beställa ett pack istället för två”

“Bra pris och snabb leverans”

“Snabb leveranstid”

“Handlade med Klarna och fick information per mail”

“30 dagar att betala efter sista paketet skickades”

“Högtalarna skickades i omgångar pga högt tryck”

“Totalt ca 3 v leveranstid”

“Lite klurigt att lista ut vart jag skulle hämta paketen”

“De använde sig av GLS och Schenker”

“Bra kommunikation om förseningar”

“Delvis skickad order utan tydlig information”

“Problem med lagersaldo och leverans från Tyskland”

“Lång väntetid och bristande uppföljning”

“Felaktiga löften om leveransdatum”

“Förseningar och bristande lagerstyrning”

“Förseningar utan kompensation eller lösning”

“Leveranstiden är lång”

“Superpris och snabb leverans”

“Dålig leveranstid”

“Bra priser och snabb leverans”

“Bra priser på Sonos och snabb leverans :)”

👍 0   👎 2

Leveransen av Tink får blandade recensioner med vissa kunder som upplever fel produkt och bristfällig leveransinformation (50%) medan andra har klagat på ofullständig leveransavisering(50%). Det verkar finnas utrymme för förbättringar när det gäller produktnoggrannhet och kommunikation kring leveransstatus.

Kommunikation : Oj, halvvägs till kaos!

“Tink skjuter upp betalningen”

“Fick post från Kivra med inkassokrav”

“Hela upplägget känns obehagligt”

“Kundtjänsten leder inte till rätt information”

“Svårt att annullera order och få kontakt med levande varelse”

“tydlig kommunikation”

“Dålig kommunikation”

“Responsiv kundsupport”

“Snabb respons via mejl”

“Verkar vara ett dropshippingföretag”

“Inga konstigheter”

“Handlade med Klarna och fick information per mail”

“Bra kommunikation om förseningar”

“Delvis skickad order utan tydlig information”

“Svårt att få kontakt via telefon”

“Problem med lagersaldo och leverans från Tyskland”

“Lång väntetid och svaga svar från supporten”

“Upptäckt Tink”

👍 0   👎 2

Kommunikationen från Tink får en blandad respons med en hög andel ofullständiga leveransmeddelanden (50%) och felaktiga produkter med brist på leveransinformation (50%). Detta kan leda till förvirring och missnöje hos kunderna.


Om Tink

Tink är ett svenskt fintech-företag som grundades 2012. Företaget utvecklar en plattform för att möjliggöra digital bank- och finanstjänster genom att använda sig av API:er (Application Programming Interfaces). Dessa API:er tillhandahåller infrastrukturen för andra företag att bygga finansiella tjänster och produkter över deras bankdata, som exempelvis personlig finansiell förvaltning, betalningsinitiering och insikter om data. Tink syftar till att driva innovation inom bank- och finanssektorn genom att sammanföra banker, fintechs och andra företag för att utveckla smarta, användarvänliga finansiella tjänster. Sedan starten har Tink utvidgat sin verksamhet till flera marknader i Europa.


Kontaktinformation

🌐 tink.net



Kategorier

Finans | Betaltjänster