Fello

Alla recensioner

Fello

100% Skulle handla här igen

Omdömen, klagomål och kundupplevelser Skriv en recension

Läs erfarenheter och recensioner från företag i Sverige. Ta reda på vilken den bästa nätbutiken är innan du gör din beställning. Tillsammans kan vi bestämma vilket företag som är bäst!

I rampljuset: vad säger våra kunder?

C
Caroline R
Kund sedan mars 2020. Billigt abonnemang. Inte haft några som helst problem. Allt har fungerat smidigt. Varit i kontakt med kundtjänst för att stänga av röstbrevlådan: inga problem. Var i kontakt m...Läs vidare
M
Mattias Ljungqvist
(Detta är enda gången jag ger ett riktigt dåligt omdöme till ett företag. Mest för att andra inte ska råka ut för samma sk*t som jag gjorde. Tyvärr finns inget lägre betyg än 0) Efter uppmaning ...Läs vidare

Alla recensioner (2)

  • Inga recensioner än!

    Hitta företag som du har erfarenhet av och skriv recensioner! Dina recensioner bidrar till en transparent marknad och förbättrar företagens tillförlitlighet..

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Nöjd

    Kund sedan mars 2020. Billigt abonnemang. Inte haft några som helst problem. Allt har fungerat smidigt. Varit i kontakt med kundtjänst för att stänga av röstbrevlådan: inga problem. Var i kontakt med dem igen för att aktivera rabatt: gick utmärkt. Bra täckning: Telias nät.


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Skickligt kamouflerat Lurendrejeri

    (Detta är enda gången jag ger ett riktigt dåligt omdöme till ett företag. Mest för att andra inte ska råka ut för samma sk*t som jag gjorde. Tyvärr finns inget lägre betyg än 0)

    Efter uppmaning från fellos (via Facebook), så har jag nu varit i kontakt med deras kundtjänst under en förhållandevis längre tid.
    Jag har ärligt talat aldrig någonsin varit med om en sämre kundtjänst. Hur är det med kompetensen hos era medarbetare egentligen? Pratade med en som kallar sig

    My som verkar ha fått ett slag i huvudet. För hon förstår inte ens vad man beskriver så fort det är baserat på fakta istället för subjektivitet
    Detta slutar med att jag byter operatör och bestrider kommande faktura från er.
    En sak kan jag dock ge er … Ni kamouflerar er ovanligt bra i förhållande till andra blufföretag, eftersom ni ändå levererar fram till att man hör av sig till kundtjänst.
    Det är aldrig okej att dra mer pengar från kundernas kort än vad den tjänst man som kund betalat för kostar, och sedan inte korrigera eller ens acceptera en bestridan när man uppmärksammar kundtjänst om vad som hänt.

    Missförstånd kan ske, men Fello har satt detta i system.
    Kolla bara runt på Google vad deras missnöjda kunder säger. Nästan 90% handlar om bedrägeri, där det är uppenbart att Fello stulit pengar från kunden.

    Härmed uppmanar jag alla som blivit blåsta ekonomiskt av Fello, att skriva ut er upplevelse offentligt. Det är enda sättet att bli av med blufföretagen som finns på marknaden idag.
    Några har vi redan blivit av med, men Fello kamouflera sig tyvärr ovanligt bra. Men en bluff är alltid en bluff, oavsett hur mkt företaget ifråga vill påstå nåt annat.


Andra personer tittade också på

Logo Halebop

Halebop

1 recensioner

E- handel och att shoppa på internet blir allt mer populärt för varje dag som går, och det är inte så konstigt hel...

Logo Boxer

Boxer

0 recensioner

Bredband och abonnemang, kanske tråkigt att lägga pengar på men dom allra flesta vill ju ha bra surf i mobilen och internet hemma ...

Logo Telness

Telness

0 recensioner

Nuförtiden har de allra flesta en mobil, och för att kunna ringa och använda internet med mobilen måste man även ha ett m...

Logo Chilimobil

Chilimobil

0 recensioner

En mobil har nästan de flesta av oss. Men för att faktisk kunna använda våran mobil så måste vi ju även ha et...