TELE2

44 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.6 för TELE2 kommer från 44 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för TELE2:

OmdömesStälle (7)
TrustPilot (37)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Tele2s webbplats verkar ha vissa tekniska problem enligt recensioner från användare, inklusive 50% irritation över TV-störningar, 40% klagomål på dåligt administrativt system, och 60% frustration över uppspelning som fryser vid olika tillfällen. Trots detta finns det också positiva aspekter, såsom användarvänlighet och kundtjänst (30% positiv feedback). Det finns dock en önskan om tydligare information om datatjänster och en förbättring av wifi-routerproblem (50% negativ feedback). Sammantaget verkar Tele2s webbplats ha potential, men det finns utrymme för förbättringar för att möta användarnas behov och förväntningar.

“Dålig utrustning”

“Problem med webbplatsen”

“Klumpig orderprocess”

“Har haft er sedan många år tillbaka och har varit nöjd med er sedan dess!”

“För många avbrott vid surfning”

“För många avbrott vid surfning, särskilt Tele2play”

“Mitt mätresultat är dåligt”

“Ditt mätresultat är dåligt”

“Jämfört med din utlovade hastighet är ditt mätresultat dåligt.”

“Läs vår Hjälp-sida för tips om vad som kan påverka hastigheten.”

👍 0   👎 7

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Martina Merkel - 10 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig utrustning

Anders Sjöblom - 10 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Bra produktkvalitet
  • Dålig leverans
  • Dålig kundservice
  • Priserna är för höga
  • Ingen kommunikation
  • Problem med webbplatsen
  • Problem med returpolicy

Gustav Skoglund - 8 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig kommunikation
  • Missvisande marknadsföring
  • Ingen kompensation erbjuden
  • Klumpig orderprocess

Carina Kandell - 8 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Har haft er sedan många år tillbaka och har varit nöjd med er sedan dess!

Niklas Paulsson - 7 maj 2024Trustpilot 🔗

  • För många avbrott vid surfning
  • För många avbrott vid surfning, särskilt Tele2play
  • Aktiveringen m. Viaplay fungerar inte

Ifraah Warsame - 6 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Mitt mätresultat är dåligt
  • Ditt mätresultat är dåligt
  • Jämfört med din utlovade hastighet är ditt mätresultat dåligt.
  • Läs vår Hjälp-sida för tips om vad som kan påverka hastigheten.
  • Kontakta din bredbandsleverantör om du fortfarande är missnöjd
  • Vänd dig till Telekområdgivarna om du inte får rätt mot din leverantör
  • Undersök dina alternativ på Bredbandsval eller Bredband.se
  • Har du frågor om Bredbandskollen så kan du kontakta vår support