TELE2

44 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.6 för TELE2 kommer från 44 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för TELE2:

OmdömesStälle (7)
TrustPilot (37)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Tele2's leverans av internet visar sig vara delad bland kunderna. Många upplever problem med driftstörningar och dålig täckning, vilket leder till frustration och önskan att säga upp avtalet och gå tillbaks till Telia. Vissa klagar på långsam process och problem med TV-uppkoppling, medan andra är nöjda med internetuppkopplingen och enkel installation. Sammantaget verkar Tele2's leverans av internet vara bristfällig och ojämn, med vissa kunder som upplever problem och andra som är nöjda med tjänsten.

“Smidig”

“Utrustningen kom i god tid innan. Med TVhubben slipper vi ha en klumpig box.”

“flutit på utan bekymmer”

“Har inga problem”

“Dålig utrustning”

“Dålig leverans”

“Endast en TV-box utan fjärrkontroll eller kablar, var tvungen att köpa egna kablar”

“Missvisande marknadsföring”

“Klumpig orderprocess”

“Brister i respons och effektivitet”

👍 6   👎 49

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

SC - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Smidig
  • Övergången till Tele2 var smidig! Allt fungerade som lovat.
  • Utrustningen kom i god tid innan. Med TVhubben slipper vi ha en klumpig box.

Evalena Samuelson - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • flutit på utan bekymmer
  • personalen lyckades inte
  • fixade det själv tillslut
  • kundtjänst försökte hjälpa mig
  • fick mitt avtal ändrat
  • bättre iaf i 1 år
  • trots allt varit kund i minst 8 år

Ann-Sofi - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Det flyter på
  • Har inga problem
  • Kontakta dig och det brukar lösa sig

Martina Merkel - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig utrustning

Anders Sjöblom - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra produktkvalitet
  • Dålig leverans
  • Dålig kundservice
  • Priserna är för höga
  • Ingen kommunikation
  • Problem med webbplatsen
  • Problem med returpolicy

Mitt namn - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Endast en TV-box utan fjärrkontroll eller kablar, var tvungen att köpa egna kablar

Gustav Skoglund - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kommunikation
  • Missvisande marknadsföring
  • Ingen kompensation erbjuden
  • Klumpig orderprocess

Johannes Carlsson - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundtjänsten är kompetent och engagerad
  • Brister i respons och effektivitet

Fazul Keles - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Har varit utan internet i 1 månad nu

Tobias Johansson - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig täckning i Östersund

Ulf Tigér - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tv fungerar inte nu alltid fungerat perfekt.
  • Boxer bra för sommarstuga.
  • Nya produkten funkar inte alls.
  • Provar mer innan avslutning av abonnemang.

Elek Glenn Oksenfeld - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig laddningshastighet
  • Laddningshastigheten är långt ifrån vad jag betalar för

Crister Sjöberg - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam process för att ändra lösenord
  • Ineffektiv kommunikation via telefon
  • Lång väntetid på leverans av papper

Ifraah Warsame - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mitt mätresultat är dåligt
  • Ditt mätresultat är dåligt
  • Jämfört med din utlovade hastighet är ditt mätresultat dåligt.
  • Läs vår Hjälp-sida för tips om vad som kan påverka hastigheten.
  • Kontakta din bredbandsleverantör om du fortfarande är missnöjd
  • Vänd dig till Telekområdgivarna om du inte får rätt mot din leverantör
  • Undersök dina alternativ på Bredbandsval eller Bredband.se
  • Har du frågor om Bredbandskollen så kan du kontakta vår support

Anna-Lena Hansson - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra service och snabba leveranser
  • Bra service i butik

Kim - 6 månader sedan

  • strul med boxen
  • ny fel hela tiden
  • timslånga väntetider
  • värdelös kundservice
  • prioriterad efter 10 dagar

Ewa - 16 månader sedan

  • Bytte abonnemang med avtal på 2 år.
  • Nya fungerar inte.
  • Efter flera samtal och 4 dagar fungerar det fortfarande inte.
  • Kan inte bryta avtalet.
  • Behöva ett abonnemang som inte fungerar och köpa kontantkort.
  • Skyller på tekniskt fel.
  • Inkompetent personal.
  • Välj inte Tele2!

Hans Nygren - 3 år sedan

  • Tvingat på mig skitkanaler och höjt månadskostnaden. Kanalet fungerar inte.

Frida - 3 år sedan

  • missnöjd kund
  • avslutat abonnemang
  • dyrare avgift
  • pissigt sätt att behandla kund
  • otroligt erbjudande
  • fantastiska erbjudandet
  • sämre och långsammare nät
  • absolut sämsta

Jocke - 3 år sedan

  • katastrofalt urkassa
  • problem med fiber i tre veckor
  • felhantering av ärenden
  • bristande kommunikation mellan olika avdelningar
  • bristande samarbete med externa partners
  • ansvaret skylls över på andra företag
  • långsam eller ingen åtgärd vid tekniska problem
  • bristande kompensation vid fel
  • oklar tidsram för åtgärd av problem
  • långsamma processer jämfört med andra leverantörer