Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. TELE2 har långsamma processer jämfört med andra leverantörer (20%). Kommunikationen mellan olika avdelningar brister (15%) och samarbetet med externa partners är inte tillfredsställande (10%). Tidsramen för åtgärd av problem är oklar (5%). Kundtjänsten är svår att nå vid driftstörningar (10%) och det finns problem med WiFi signalen (8%). Priset upplevs som högt av vissa kunder (7%). Trots detta finns det bra täckning i nätet (12%) och vissa kunder har haft bra resultat med sina tjänster (13%). Sammantaget finns det vissa utmaningar med kommunikationen och servicen som kan förbättras.