TechBuddy

10 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.8 för TechBuddy kommer från 10 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för TechBuddy:

TrustPilot (10)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. TechBuddy har en hög servicegrad och är punktliga vid leverans (70%), men vissa kunder har erfarenheter av att tekniker tar lång tid för att koppla upp (40%) och att fakturor skickas trots avbokningar (30%). Vissa kunder har även haft problem med bluffakturor och lång leveranstid för fakturor (20%). Sammantaget verkar TechBuddy erbjuda bra teknisk support och snabb lösningsprocess för problem (60%), men vissa kunder kan uppleva extra besvär och lidande på grund av faktureringsfrågor (50%).

“Missade möte med tekniker”

“Ingen ersättning vid teknikeravbokning”

“De skickar bluffakturor trots avbokning.”

“långsam och ineffektiv hantering av beställningar”

“otydlighet kring bokningar och adresser”

“brist på flexibilitet och respekt för kundens tid”

👍 30   👎 26

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Andre - 8 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Missade möte med tekniker
  • Dåligt hanterande av ombokning
  • Kräver kund att stå för kostnader vid missat möte
  • Ingen ersättning vid teknikeravbokning

Wollmar Yxkull - 26 december 2023Trustpilot 🔗

  • De skickar bluffakturor trots avbokning.
  • Låter inte svara på avbokningsmejl.
  • Hotar kunder med kronofogden.
  • Pajasföretag.

Anders Stromberg - 5 november 2018Trustpilot 🔗

  • slarviga och otrevliga kundtjänstmedarbetare
  • långsam och ineffektiv hantering av beställningar
  • otydlighet kring bokningar och adresser
  • brist på flexibilitet och respekt för kundens tid