Skellefteå Kraft

11 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6.6 för Skellefteå Kraft kommer från 11 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Skellefteå Kraft:

TrustPilot (11)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Skellefteå Krafts kundtjänst har fått positiv respons från kunder med snabb respons, trevligt bemötande och bra hjälp med ärenden. Kundservice-medarbetarna är vänliga, hjälpsamma och erbjuder tydlig och bra information. Dock finns det klagomål såsom svårigheter att nå bolaget och problem med inkassoavgifter samt dubbla fakturor på olika adresser. (80%)

“Bra pris och bra bemötande av kundtjänst”

“Trevligt bemötande hos Kundservice”

“Snabb åtkomst med mycket trevligt bemötande och hjälp med frågor.”

“Mycket bra bemötande”

“Bra kundservice”

“Bra bemötande”

“Dåligt bemötande. Undvik detta bolag.”

“Nekad att teckna nytt elavtal på grund av låg inkomst.”

“Hot om att skicka direkt till inkasso vid utebliven betalning.”

“Inkassoavgift på 180 kronor vid utebliven betalning.”

👍 177   👎 27

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Fredrik Schiller - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra pris och bra bemötande av kundtjänst

Liselott - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Trevligt bemötande hos Kundservice

Ulf - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb åtkomst med mycket trevligt bemötande och hjälp med frågor.
  • Mycket bra bemötande

Sven Persson - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kundservice

Lars Persson - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra bemötande

MH - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt bemötande. Undvik detta bolag.
  • Nekad att teckna nytt elavtal på grund av låg inkomst.
  • Hot om att skicka direkt till inkasso vid utebliven betalning.
  • Inkassoavgift på 180 kronor vid utebliven betalning.
  • Ingen tidigare har nekat att teckna avtal pga låg inkomst.
  • Smidigt att teckna nytt elavtal hos Fortum utan kreditvärdighet ifrågasatt.

Mohamed Hassan - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice och höga brytavgifter.

MB - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt bemötande
  • Fick ingen ersättning för försäljning av el

Dendu - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Svårt att koppla förbi fiberswitch

Marita - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Långsiktig kund
  • Försämring av kundtjänst