Skellefteå Kraft

11 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6.6 för Skellefteå Kraft kommer från 11 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Skellefteå Kraft:

TrustPilot (11)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Skellefteå Kraft har en mycket bra kundtjänst som är enkel att nå (95%) och ger positiv och engagerad service (90%). Övergången sköts smidigt och snabbt (90%) med tydlig och bra information (85%). Det kan vara svårt att få tag på dem (70%), men när man väl får tag på dem fungerar det bra (80%). Tydligare information om avtal behövs (80%) och vissa kunder tycker att enkäter för jämförelser med andra leverantörer är irriterande (50%). Sammantaget erbjuder Skellefteå Kraft en bra kommunikation och service, men det finns utrymme för förbättringar i vissa områden.

“Trevligt bemötande hos Kundservice”

“Snabb åtkomst med mycket trevligt bemötande och hjälp med frågor.”

“Fick ett avtal”

“Bra bemötande”

“Hot om att skicka direkt till inkasso vid utebliven betalning.”

“Dålig kundservice och höga brytavgifter.”

“Dåligt bemötande”

👍 102   👎 32

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Liselott - 5 april 2024Trustpilot 🔗

  • Trevligt bemötande hos Kundservice

Ulf - 23 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Snabb åtkomst med mycket trevligt bemötande och hjälp med frågor.
  • Mycket bra bemötande

Marianne Linnéa - 27 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Fick ett avtal
  • Med rabatter

Lars Persson - 9 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Bra bemötande

MH - 28 september 2023Trustpilot 🔗

  • Dåligt bemötande. Undvik detta bolag.
  • Nekad att teckna nytt elavtal på grund av låg inkomst.
  • Hot om att skicka direkt till inkasso vid utebliven betalning.
  • Inkassoavgift på 180 kronor vid utebliven betalning.
  • Ingen tidigare har nekat att teckna avtal pga låg inkomst.
  • Smidigt att teckna nytt elavtal hos Fortum utan kreditvärdighet ifrågasatt.

Mohamed Hassan - 21 september 2023Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice och höga brytavgifter.

MB - 11 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Dåligt bemötande
  • Fick ingen ersättning för försäljning av el