Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Skellefteå Kraft har en mycket bra kundtjänst som är enkel att nå (95%) och ger positiv och engagerad service (90%). Övergången sköts smidigt och snabbt (90%) med tydlig och bra information (85%). Det kan vara svårt att få tag på dem (70%), men när man väl får tag på dem fungerar det bra (80%). Tydligare information om avtal behövs (80%) och vissa kunder tycker att enkäter för jämförelser med andra leverantörer är irriterande (50%). Sammantaget erbjuder Skellefteå Kraft en bra kommunikation och service, men det finns utrymme för förbättringar i vissa områden.