SF Anytime

15 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.6 för SF Anytime kommer från 15 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för SF Anytime:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (14)

Erfarenheter med Produkt Produkt

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. SF Anytime har en bra bild och ljudkvalitet, ett bra utbud av filmer och smidig betalning genom Swish. Dock lider plattformen av tekniska problem som resulterar i dåligt ljud, hackande filmer och svårigheter att spola framåt eller bakåt i appen. Dessutom finns det en brist på noggrannhet vid inköp av film och problem med betalsystemet och inloggning. Sammantaget en del användarrelaterade problem men med potential om tekniska frågor kan åtgärdas. (46%)

“GÖR RÄTT!”

“Krånglig och dålig kvalité”

“Kassa kvalité på hyrfilmer”

“Sämre än konkurrenten Viaplay”

“Skitsystem med tickets! ”

“Dessutom laggar det varje gång man försöker se en film. ”

“Så åtskilliga filmkvällar har redan blivit förstörda redan innan ni började med detta tramset. ”

“Bra app”

“Ta bort Tickets!”

“Hyr en film 'FRÅN 49kr' men köp först 9 stycken tickets för 129kr för att kunna hyra filmen för 49kr... Är detta ett skämt eller vad sjutton håller de på med?”

👍 42   👎 188

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Thomas von Gegerfelt - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • USLA!!!!
  • Så långt ifrån användarvänligt som tänkas kan?!!!
  • Inte logistiskt lätt för kunden!
  • Vill man inte tjäna pengar på oss som är villiga att betala?!?
  • GÖR RÄTT!

Felicia Pettersson - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Inget pengarna tillbaka vid dålig kvalité
  • Krånglig och dålig kvalité
  • Ingen respons förän måndag
  • Vägrar ge pengarna tillbaka trots felaktig kvalité
  • Kassa kvalité på hyrfilmer
  • Sämre än konkurrenten Viaplay

Linda Andersson - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Skitsystem med tickets!
  • Bye bye säger jag.
  • Dessutom laggar det varje gång man försöker se en film.
  • Så åtskilliga filmkvällar har redan blivit förstörda redan innan ni började med detta tramset.
  • Absolut inte värt pengarna!

Martin Olofsson - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra app

Erica Eriksson - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ta bort Tickets!
  • Hyr en film 'FRÅN 49kr' men köp först 9 stycken tickets för 129kr för att kunna hyra filmen för 49kr... Är detta ett skämt eller vad sjutton håller de på med?

Saranda Krasniqi - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundtjänst
  • Problem med att få nytt lösenord
  • Felmeddelande vid försök att skapa nytt lösenord

Joel Berg - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Tvingas köpa 25 biljetter för att hyra filmen
  • Tar högre pris för att hyra filmen än på andra plattformar
  • Försöker tvinga kunderna att spendera mer pengar
  • Absurt att ta 199kr för en film som kan hyras billigare på andra plattformar

Henrich P - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Besvärligt betalningssystem

Emil - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Helt värdelöst biljettsystem

Victor - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Värdelös system med tickets
  • Måste köpa 25 tickets för att köpa filmen
  • Priset för 25 tickets är högt
  • Företaget verkar försöka lura kunderna
  • Hoppas att företaget tänker om och agerar rätt

Håkan - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Betalmetoden är värdelös
  • Nya betalsystemet är värdelöst
  • Måste använda Tickets för köp/hyra
  • Tickets måste köpas i paket
  • Dyrare att se en film
  • Krävs att logga in på datorn för att hyra en film
  • Försämringar renderar i förlorad kund