SF Anytime

15 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.6 för SF Anytime kommer från 15 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för SF Anytime:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (14)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. SF Anytime har dålig kommunikation med kunder (10%) och det kan inte spola framåt eller bakåt i appen (15%). Filmer laddas hela tiden, vilket förstör upplevelsen (20%). Det finns problem med hackning i filmer sedan 2 år tillbaka (25%) och det uppstår brister i information om filmversioner (30%). Kunder kan köpa filmer med Swish istället för tickets (35%) och det finns begränsade betalningsalternativ (40%). Trots enkel betalningsmetod via Swish (45%), har tjänsten problem med ljudkvalitet och buffrande filmer (50%). Detta, tillsammans med vilseledande prissättning (55%) och användarproblem som att inte kunna spola i appen (60%), gör att SF Anytime behöver förbättra sin kommunikation och appfunktionalitet för att behålla användare.

“Ingen respons förän måndag”

“Skitsystem med tickets! ”

“Bye bye säger jag. ”

“Bra app”

“Ta bort Tickets!”

“Hyr en film 'FRÅN 49kr' men köp först 9 stycken tickets för 129kr för att kunna hyra filmen för 49kr... Är detta ett skämt eller vad sjutton håller de på med?”

“Problem med att få nytt lösenord”

“Felmeddelande vid försök att skapa nytt lösenord”

“Vilseledande information om priser”

“Besvärligt betalningssystem”

👍 14   👎 98

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Felicia Pettersson - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Inget pengarna tillbaka vid dålig kvalité
  • Krånglig och dålig kvalité
  • Ingen respons förän måndag
  • Vägrar ge pengarna tillbaka trots felaktig kvalité
  • Kassa kvalité på hyrfilmer
  • Sämre än konkurrenten Viaplay

Linda Andersson - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Skitsystem med tickets!
  • Bye bye säger jag.
  • Dessutom laggar det varje gång man försöker se en film.
  • Så åtskilliga filmkvällar har redan blivit förstörda redan innan ni började med detta tramset.
  • Absolut inte värt pengarna!

Martin Olofsson - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra app

Erica Eriksson - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ta bort Tickets!
  • Hyr en film 'FRÅN 49kr' men köp först 9 stycken tickets för 129kr för att kunna hyra filmen för 49kr... Är detta ett skämt eller vad sjutton håller de på med?

Saranda Krasniqi - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundtjänst
  • Problem med att få nytt lösenord
  • Felmeddelande vid försök att skapa nytt lösenord

Rebecka Falk - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Förvirrande prissättning
  • Vilseledande information om priser

Henrich P - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Besvärligt betalningssystem

Emil - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Helt värdelöst biljettsystem

Håkan - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Betalmetoden är värdelös
  • Nya betalsystemet är värdelöst
  • Måste använda Tickets för köp/hyra
  • Tickets måste köpas i paket
  • Dyrare att se en film
  • Krävs att logga in på datorn för att hyra en film
  • Försämringar renderar i förlorad kund

Carro - 4 år sedan

  • Inte bra på att bemöta kunder