SF Anytime

15 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.6 för SF Anytime kommer från 15 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för SF Anytime:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (14)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. SF Anytime har en del utmaningar när det gäller kundservice. Det finns klagomål på bristande bemötande och problem med reklamationshantering. Många upplever även svårigheter med presentcheckar och inloggningsproblem. Däremot verkar betalningssystemet genom Swish vara smidigt och avinstallation av appen enkel. (25%)

“USLA!!!!”

“Så långt ifrån användarvänligt som tänkas kan?!!!”

“Inte logistiskt lätt för kunden!”

“Vill man inte tjäna pengar på oss som är villiga att betala?!?”

“Krånglig och dålig kvalité”

“Ingen respons förän måndag”

“Vägrar ge pengarna tillbaka trots felaktig kvalité”

“Bye bye säger jag. ”

“Dålig kundtjänst”

“Problem med att få nytt lösenord”

👍 7   👎 73

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Thomas von Gegerfelt - 2 maj 2024Trustpilot 🔗

  • USLA!!!!
  • Så långt ifrån användarvänligt som tänkas kan?!!!
  • Inte logistiskt lätt för kunden!
  • Vill man inte tjäna pengar på oss som är villiga att betala?!?
  • GÖR RÄTT!

Felicia Pettersson - 31 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Inget pengarna tillbaka vid dålig kvalité
  • Krånglig och dålig kvalité
  • Ingen respons förän måndag
  • Vägrar ge pengarna tillbaka trots felaktig kvalité
  • Kassa kvalité på hyrfilmer
  • Sämre än konkurrenten Viaplay

Linda Andersson - 8 april 2023Trustpilot 🔗

  • Skitsystem med tickets!
  • Bye bye säger jag.
  • Dessutom laggar det varje gång man försöker se en film.
  • Så åtskilliga filmkvällar har redan blivit förstörda redan innan ni började med detta tramset.
  • Absolut inte värt pengarna!

Saranda Krasniqi - 21 december 2022Trustpilot 🔗

  • Dålig kundtjänst
  • Problem med att få nytt lösenord
  • Felmeddelande vid försök att skapa nytt lösenord

Joel Berg - 26 augusti 2022Trustpilot 🔗

  • Tvingas köpa 25 biljetter för att hyra filmen
  • Tar högre pris för att hyra filmen än på andra plattformar
  • Försöker tvinga kunderna att spendera mer pengar
  • Absurt att ta 199kr för en film som kan hyras billigare på andra plattformar

Victor - 20 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Värdelös system med tickets
  • Måste köpa 25 tickets för att köpa filmen
  • Priset för 25 tickets är högt
  • Företaget verkar försöka lura kunderna
  • Hoppas att företaget tänker om och agerar rätt

Håkan - 15 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Betalmetoden är värdelös
  • Nya betalsystemet är värdelöst
  • Måste använda Tickets för köp/hyra
  • Tickets måste köpas i paket
  • Dyrare att se en film
  • Krävs att logga in på datorn för att hyra en film
  • Försämringar renderar i förlorad kund

Carro - 15 juli 2021

  • Inte bra på att bemöta kunder