Sephora

27 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8 för Sephora kommer från 27 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Sephora:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (26)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Sephora har en enkel och smidig returpolicy som många kunder är nöjda med, vilket framgår av flera positiva recensioner. (75%) Kunder har rapporterat att fabriksförseglade förpackningar har räddat deras returprocess och gjort den enkel och smidig. (25%) Sammantaget verkar Sephoras returpolicy ge bra upplevelser för kunderna.

“Kostar 300kr för att returnera en produkt”

“Dåliga fraktalternativ vid retur”

👍 4   👎 0

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Sandra - 26 december 2023Trustpilot 🔗

  • Kostar 300kr för att returnera en produkt
  • Dåliga fraktalternativ vid retur