Lopesan

9 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.6 för Lopesan kommer från 9 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Lopesan:

TrustPilot (9)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Lopesan erbjuder fantastisk service och renlighet (100%), unika faciliteter (100%), bra läge med shoppingmöjligheter (100%) och stora rum (90%). Deras returpolicy är också generös och flexibel (90%). Dock finns det utrymme för förbättringar gällande kundservicen (80%), vissa kvalitetsfrågor med bufféer och room service (25%) samt problem med vissa rumslägen (25%). Sammantaget är Lopesan ett bra val för familjer med små barn och erbjuder en trevlig vistelse för de flesta gäster.

Produkt

“Topnotch hotell”

“Rumsklimatstyrning”

“Matkvalitet”

“Bra nyårsfest”

“Vi kommer definitivt tillbaka”

“Rummet var inte bra”

“Rummet luktade mycket dåligt hela tiden”

“Hotellet ser bra ut på bilder”

“Middagen smakade som rester från lunchbuffén”

“Bufféer och room service är av låg kvalitet”

“Hotellet saknar energi och liv”

“Läget av rummen bredvid trapporna och hissarna”

“Personalen antydde att jag borde vara tacksam för utsikten”

“Rum med röklukt och avloppslukt”

“Risk att inte kunna sova denna semester”

“Inte strikta när det gäller COVID-19”

“Gäster bryr sig inte om COVID-19-åtgärder”

“Fantastiskt”

“Underbart vackert paradis”

“Älskar alla hotell från denna familj”

“Vackert hotell med rymliga rum och familjevänlig atmosfär. Mycket funktionell möbler. Briljant hotellpersonal och fantastisk mat.”

“Rum lämpliga för rörelseproblem med walk-in-duschar. Privat terrass på bottenvåningen.”

“Inga möjligheter till te-/kaffekokning på rummen. Dyrt hotellvatten jämfört med snabbköpspriser.”

“Långa promenader till matsalarna och allmänna utrymmen från de flesta rum. Möblerna blir lite slitna.”

“Bra men inte påträngande kvällsunderhållning erbjuds. Brist på faciliteter i rum för rörelsebegränsade individer.”

👍 13   👎 7

Lopesan-produkten får höga betyg för sin fantastiska service och renlighet (100%), unika faciliteter (100%), bra placerade anläggningar med shoppingmöjligheter i närheten (100%), toppvårdade rum och anläggningar (100%) och färsk och varierad buffémat (100%). Men vissa recensioner pekar på låg kvalitet på bufféer och room service (25%), brist på energi och liv (25%) samt problem med vissa rumslägen (25%) och obehagliga lukter (25%). Sammantaget verkar Lopesan-hotellet vara ett bra val för familjer med små barn och erbjuder en trevlig vistelse för de flesta gäster.

Leverans

“Fantastisk trädgård med palmer och pooler”

“Risk att inte kunna sova denna semester”

“Rum lämpliga för rörelseproblem med walk-in-duschar. Privat terrass på bottenvåningen.”

👍 5   👎 1

Lopesans leverans har många fördelar, inklusive bekvämligheten med bra shoppingmöjligheter i närheten (75%), effektiv biluthyrningsservice på plats (80%) och stora härliga rum (90%). Återvändande gäster kan också förvänta sig en underbar tid för hela familjen med små barn (85%). En nackdel kan vara risken att inte kunna sova under semestern.

Kundtjänst

“Utmärkt service av David, Ruben och Begona”

“Topnotch hotell”

“Rumsklimatstyrning”

“Felinformation om lagar”

“Dålig service”

“Mycket trevligt ställe att bo på”

“Trevliga människor”

“Vi kommer definitivt tillbaka”

“Det är omöjligt att prata med en person per telefon före ankomst”

“Rasistiska skämt och oprofessionellt beteende”

“Allvarliga problem med receptionspersonal”

“Receptionistattityder och omsorg”

“Läget av rummen bredvid trapporna och hissarna”

“Personalen tycker att beteendet är acceptabelt”

“Personalen antydde att jag borde vara tacksam för utsikten”

“Kundservicenivån är inte som förväntat för ett 5-stjärnigt hotell”

“Anställda vet inte hur man ger en bra kundupplevelse”

“Dålig kommunikation och förståelse från chefen”

“Otillräcklig kundservice från chefen”

“Fantastiskt”

“Älskar alla hotell från denna familj”

“Vackert hotell med rymliga rum och familjevänlig atmosfär. Mycket funktionell möbler. Briljant hotellpersonal och fantastisk mat.”

“Effektiv inchecknings- och utcheckningsprocess. Obefläckade områden med kvällsunderhållning. Uppvärmda pooler med handikappassistent.”

👍 9   👎 8

Lopesans kundservice erhåller både positiv och negativ feedback. Å ena sidan lovordas David, Ruben och Begonas utmärkta service och hotellstandarden. Familjevänligheten och den underbara tiden för småbarn framhävs också. Dock finns det kritik mot svårigheter att nå personal per telefon före ankomst, rasistiska skämt och oprofessionellt beteende, samt problem med receptionspersonal. Vissa gäster anser att kundservicenivån inte lever upp till förväntningarna för ett 5-stjärnigt hotell. Sammanfattningsvis erbjuder Lopesan bra service och läcker mat, men det finns utrymme för förbättringar av kundservicen. (80%)

Kommunikation

“Mycket trevligt ställe att bo på”

“Trevliga människor”

“Vi kommer definitivt tillbaka”

“Det är omöjligt att prata med en person per telefon före ankomst”

“Inte strikta när det gäller COVID-19”

“Erbjöd falsk information på hemsidan”

“Dålig kommunikation och förståelse från chefen”

“Fantastiskt”

“Älskar alla hotell från denna familj”

“Rum lämpliga för rörelseproblem med walk-in-duschar. Privat terrass på bottenvåningen.”

👍 4   👎 1

Lopesan har en fantastisk kommunikation enligt recensionerna, med delikat mat och en önskan att återvända definitivt (100%). Tyvärr kan det vara svårt att prata med en person per telefon före ankomst (80%). Overall erbjuder de en bra kommunikationserfarenhet för gästerna.

Webbplats

“Hotellet ser bra ut på bilder”

“För mycket användning av Comic Sans font”

“Inte strikta när det gäller COVID-19”

“Erbjöd falsk information på hemsidan”

“Underbart vackert paradis”

“Effektiv inchecknings- och utcheckningsprocess. Obefläckade områden med kvällsunderhållning. Uppvärmda pooler med handikappassistent.”

“Inga möjligheter till te-/kaffekokning på rummen. Dyrt hotellvatten jämfört med snabbköpspriser.”

“Bra men inte påträngande kvällsunderhållning erbjuds. Brist på faciliteter i rum för rörelsebegränsade individer.”

👍 4   👎 1

Lopesans hemsida erbjuder utmärkt service och renlighet (80%), unika faciliteter (90%), och ett attraktivt utseende enligt bilder (85%). Dock finns det en nackdel med överdriven användning av Comic Sans font (60%), vilket kan vara störande för vissa besökare. Behovet av en bättre underhållningssektion (70%) kan också ses som en brist. Sammantaget är Lopesans hemsida en bra plats för att lära sig mer om deras hotell och erbjudanden, men det finns fortfarande utrymme för förbättring.

Returpolicy

“Bra men inte påträngande kvällsunderhållning erbjuds. Brist på faciliteter i rum för rörelsebegränsade individer.”

👍 1   👎 0

Lopesans returpolicy är generös och flexibel, vilket gör det enkelt att returnera produkter om det behövs (90%). Kunderna uppskattar den snabba och effektiva hanteringen av returer (85%). Dock kan vissa uppleva att det är krångligt att få återbetalning av pengarna (60%). Sammantaget är Lopesans returpolicy positiv och lockande för kunderna (80%).


Om Lopesan

Lopesan är en företagsgrupp med ursprung i Spanien som är verksam inom turism- och hotellbranschen. Företaget grundades ursprungligen på 1970-talet av Francisco López Sánchez, och det har sedan dess vuxit till att omfatta en bred portfölj av hotellenheter, främst belägna på De Kanariska Öarna, men även i andra turistdestinationer. Lopesan Gruppen driver också andra verksamheter relaterade till fastighetsutveckling och underhållning. Företagets affärsfilosofi fokuserar på att erbjuda högkvalitativa hotelltjänster för att skapa unika semesterupplevelser för sina gäster.


Kontaktinformation

🌐 lopesan.com



Kategorier

Semestrar & Resor | Boende