Sakligheter

21 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5 för Sakligheter kommer från 21 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Sakligheter:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (20)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Sakligheter har ingen tydlig återköpspolicy (0%), vilket kan göra det svårt för kunder att veta vad de kan förvänta sig vid en retur. Reklamationsprocessen är krånglig (40%) och returnering av varor tar lång tid (60%). Det kan också hända att varan är slutsåld (20%), vilket kan leda till besvär för kunden. Dock borde kunden få pengarna tillbaka eller ett nytt paket skickat (80%) för att kompensera för eventuella problem med en retur.

“Lurar kunder”

“Problem med retur”

“Lång leveranstid”

“Dåligt paketerat”

👍 0   👎 5

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

K R - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lurar kunder
  • Väntetid
  • Slutsålda varor
  • Ersättningsvaror skickades trots avslag
  • Problem med retur
  • Otydlig kommunikation
  • Dålig support
  • Skyller på leveransföretag

Besviken - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Dålig kommunikation

Mimmy Olofsson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kvalitet på produkterna
  • Dåligt paketerat