Pluus

33 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.6 för Pluus kommer från 33 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Pluus:

TrustPilot (33)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Pluus webbplats har tydliga medlemskapsregler och är användarvänlig (80%). Nackdelar inkluderar bristande storleksinformation på produkterna och prenumerationsdebitering utan samtycke (60%). Vissa kunder upplever också långsam leverans och svårigheter att beställa (40%). Trots detta erbjuder Pluus bra priser och en smidig köpupplevelse, vilket gör det till en bra onlinebutik för många (70%).总结:Pluus网站提供明确的会员资格条款,并且用户友好(80%)。 缺点包括产品尺寸信息不足以及未经同意的订阅计费(60%)。 一些客户还遇到了交货速度慢和下单困难的问题(40%)。 尽管如此,Pluus提供优惠的价格和顺畅的购买体验,这使得它成为许多人的优秀在线商店(70%)。

“Lurendrejeri”

“Måste avbryta prenumerationen själv”

“Automatisk debitering av abonnemang utan samtycke”

“Bristande transparens kring avgifter och abonnemang”

“Långsam leverans”

“Bästa online butiken”

“Gillar webbplatsen”

“Vem läser igenom sida efter sida med villkor när man ska handla smågrejer”

“Lätt att beställa”

“Enkelt”

👍 14   👎 9

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Afrim - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lurendrejeri
  • Månadsavgift utan samtycke
  • Måste avbryta prenumerationen själv

Zanyar - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Automatisk debitering av abonnemang utan samtycke
  • Höga oönskade avgifter
  • Bristande transparens kring avgifter och abonnemang

Zaklin - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam leverans

Christian - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sparar pengar
  • Bästa online butiken

Elisa Sanchez Aldana Libano - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Gillar webbplatsen

Anders Persson - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Otydligt att man köper ett medlemskap
  • Priset på medlemskapet står INTE på ordern
  • Vem läser igenom sida efter sida med villkor när man ska handla smågrejer
  • Ångrade köpet och medlemskapet omedelbart via e-post

Samar El-Najjar - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb leverans
  • Lätt att beställa

Djuro Hilbert - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Snabbt
  • Bra
  • Enkelt
  • Smidigt

Hien T - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • kr per månad i 18 månader
  • De tar ut pengar varje månad men inte fast datum
  • att behöva betala ett månadsbelopp för en vara endast 200 kr
  • svt har att säga om Plusus