Pluus

33 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.6 för Pluus kommer från 33 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Pluus:

TrustPilot (33)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Pluus har bra priser och tydliga villkor (80%), men det kan vara förvirrande då man köper ett medlemskap utan tydlig kommunikation kring detta (70%). Det finns problem med leveransadresser och automatisk debitering av abonnemang utan samtycke (60%). Trots detta har Pluus bra kvalitet på produkter och snabb leverans (90%), vilket gör dem till en bra handelsplats för de som har koll på sitt medlemskap (70%). Det finns dock klagomål om bristande transparens kring avgifter och abonnemang (60%) och vissa kunder har känt sig lurade på sina medlemskap (50%). Ett bra alternativ för de som har koll, men det finns utrymme för förbättringar när det gäller kommunikation och transparens.

“Bra produkter till bra priser och snabb leverans”

“Lurendrejeri”

“Månadsavgift utan samtycke”

“Automatisk debitering av abonnemang utan samtycke”

“Bristande transparens kring avgifter och abonnemang”

“Långsam leverans”

“JÄTTEGRy och JÄTTEÖJD”

“Bra kvalitet”

“dålig bruksanvisning”

“saknas bildinstruktioner”

👍 21   👎 35

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Eva Andersson - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra produkter till bra priser och snabb leverans

Afrim - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lurendrejeri
  • Månadsavgift utan samtycke
  • Måste avbryta prenumerationen själv

Zanyar - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Automatisk debitering av abonnemang utan samtycke
  • Höga oönskade avgifter
  • Bristande transparens kring avgifter och abonnemang

Zaklin - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam leverans

Khaled Shafei - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • JÄTTEGRy och JÄTTEÖJD

Sanja Drammeh - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kvalitet

Ann-Christin Melin - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • snabb leverans
  • dålig bruksanvisning
  • saknas bildinstruktioner
  • förvirring med batteriet
  • problem med motståndet
  • hjälp

Siham Sharif - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Jag fick inte min rätta order
  • Jag beställde en foundation och en setting spray och fick bara foundation

Anders Persson - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Otydligt att man köper ett medlemskap
  • Priset på medlemskapet står INTE på ordern
  • Vem läser igenom sida efter sida med villkor när man ska handla smågrejer
  • Ångrade köpet och medlemskapet omedelbart via e-post

Jazmina - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Produkten var inte som beskrivningen och bilderna
  • Gick inte att använda som tänkt, hundarna kunde smita

Djuro Hilbert - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Snabbt
  • Bra
  • Enkelt
  • Smidigt

Hien T - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • kr per månad i 18 månader
  • De tar ut pengar varje månad men inte fast datum
  • att behöva betala ett månadsbelopp för en vara endast 200 kr
  • svt har att säga om Plusus