Pluus

33 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.6 för Pluus kommer från 33 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Pluus:

TrustPilot (33)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Pluus Return Policy har både positiva och negativa aspekter enligt recensionerna. En fördel är att det är lätt att avsluta prenumerationen, medan en nackdel är att varorna läcker ofta och krav på säljbart skick vid retur kan vara besvärligt. Viss bristande transparens kring avgifter och återbetalning av pengar för oanvända tjänster är också ett problem. Sammantaget verkar det vara en blandad upplevelse för kunder med en mix av positiva och negativa erfarenheter med Pluus Return Policy. (60%)

“Måste avbryta prenumerationen själv”

“Bristande transparens kring avgifter och abonnemang”

“Ångrade köpet och medlemskapet omedelbart via e-post”

👍 3   👎 8

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Afrim - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lurendrejeri
  • Månadsavgift utan samtycke
  • Måste avbryta prenumerationen själv

Zanyar - 19 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Automatisk debitering av abonnemang utan samtycke
  • Höga oönskade avgifter
  • Bristande transparens kring avgifter och abonnemang

Anders Persson - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Otydligt att man köper ett medlemskap
  • Priset på medlemskapet står INTE på ordern
  • Vem läser igenom sida efter sida med villkor när man ska handla smågrejer
  • Ångrade köpet och medlemskapet omedelbart via e-post