Pluus

33 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.6 för Pluus kommer från 33 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Pluus:

TrustPilot (33)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Pluus kundtjänst har enligt recensionerna både positiva och negativa sidor. Många uppskattar att det är lätt att avsluta prenumerationen och att det inte finns några problem med bolaget (60%). Å andra sidan finns det klagomål om lång leveranstid och bristande hjälp vid adressproblem (40%). Vissa anser att Pluus lurar kunder med medlemskap och dragning av pengar utan samtycke (20%), medan andra är nöjda med snabb leverans och bra service (80%). Sammantaget verkar kundtjänsten både ha sina fördelar och nackdelar.

“Bra service”

“Lurendrejeri”

“Månadsavgift utan samtycke”

“Måste avbryta prenumerationen själv”

“Kundnöjdhet efter köp”

“Mycket bra kvalitet av varorna”

“Automatisk debitering av abonnemang utan samtycke”

“Dålig kundservice”

“Helt ok”

“Bästa online butiken”

👍 39   👎 30

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Maud - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra service
  • Snabb leverans

Afrim - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lurendrejeri
  • Månadsavgift utan samtycke
  • Måste avbryta prenumerationen själv

Katarina Bj - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Snabba leveranser
  • Kundnöjdhet efter köp

Grethel Tamayo - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket bra kvalitet av varorna

Zanyar - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Automatisk debitering av abonnemang utan samtycke
  • Höga oönskade avgifter
  • Bristande transparens kring avgifter och abonnemang

Biljana Popovska - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice

Alexis Friberg Liljegren - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Seg leverans
  • Helt ok

Christian - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sparar pengar
  • Bästa online butiken

Khaled Shafei - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • JÄTTEGRy och JÄTTEÖJD

sara fathi ståhl - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra och trevliga personal
  • Trevliga personal
  • Jag var nöjd med leveransen

Ann-Christin Melin - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • snabb leverans
  • dålig bruksanvisning
  • saknas bildinstruktioner
  • förvirring med batteriet
  • problem med motståndet
  • hjälp

Kund - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket bra

Anders Persson - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Otydligt att man köper ett medlemskap
  • Priset på medlemskapet står INTE på ordern
  • Vem läser igenom sida efter sida med villkor när man ska handla smågrejer
  • Ångrade köpet och medlemskapet omedelbart via e-post