Palm Angels

15 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.2 för Palm Angels kommer från 15 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Palm Angels:

TrustPilot (15)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Palm Angels Return Policy has received negative reviews with customers complaining about empty packages (20%), lack of refunds offered (20%), unsecure packaging leading to theft (10%), poor fit of items and delayed refund process (15%), difficult return process (10%), and overall unsatisfactory experience (25%). Some customers have also not received refunds for their returned items (10%).

“Politica di reso insoddisfacente”

“Hemsk upplevelse! Noll stjärnor!”

“Ingen återbetalning”

“Aldrig använda detta företag, jag är 6ft 7 så ganska besvärlig för mig att hitta lyxiga föremål i butik så jag beställer mycket online och har beställt från nästan alla designer varumärken du kan tänka dig genom åren.”

“Detta företag är utan tvekan det värsta jag någonsin haft att göra med, jag beställde 2 hoodies för 900 kr!! Båda var en hemsk passform, osäker på vem de har designat dessa saker, har just nu väntat 2 månader på min återbetalning, de tar 2-3 veckor att svara på mina e-postmeddelanden varje gång, jag har aldrig blivit så besviken på vad som antagligen är ett premiumvarumärke med all hype.”

“Usel service”

“Fördöjning i återbetalning”

“Ingen återbetalning vid felaktig leverans”

👍 0   👎 19

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Francesco Capretto - 1 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Mancanza di qualità del prodotto
  • Servizio clienti scadente
  • Prezzi troppo alti
  • Politica di reso insoddisfacente

Nicole - 17 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Hemsk upplevelse! Noll stjärnor!

Molly - 23 november 2022Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Skadad vara
  • Ingen återbetalning
  • Inget svar på e-post

Chad Thompson - 26 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Stäng detta företag!
  • Aldrig använda detta företag, jag är 6ft 7 så ganska besvärlig för mig att hitta lyxiga föremål i butik så jag beställer mycket online och har beställt från nästan alla designer varumärken du kan tänka dig genom åren.
  • Detta företag är utan tvekan det värsta jag någonsin haft att göra med, jag beställde 2 hoodies för 900 kr!! Båda var en hemsk passform, osäker på vem de har designat dessa saker, har just nu väntat 2 månader på min återbetalning, de tar 2-3 veckor att svara på mina e-postmeddelanden varje gång, jag har aldrig blivit så besviken på vad som antagligen är ett premiumvarumärke med all hype.
  • Chockartat dåligt företag, dåligt drivet, och jag tycker synd om personalen som måste arbeta där. Undvik som pesten!!

Sharon - 1 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Usel service
  • Fördöjning i återbetalning
  • För storlek
  • Dyr

Richard Spencer - 30 december 2021Trustpilot 🔗

  • Dåligt leverans av tom låda från DHL Express
  • Ingen återbetalning vid felaktig leverans
  • Dålig kundservice och kommunikation
  • Förlorad produkt med bristfällig förpackning