Palm Angels

15 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.2 för Palm Angels kommer från 15 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Palm Angels:

TrustPilot (15)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Palm Angels erbjuder snabb leverans från Italien med absolut acceptabel leveranstid (95%), men det finns problem med bristfälligt paketering och mervärde (70%). Tyvärr har vissa kunder upplevt att deras beställningar antingen inte har kommit fram som förväntat eller har skickats tomma (45%). Dessutom har försenade leveranser, felaktiga varor och dålig kundservice nämnts som negativa punkter (30%). Sammantaget är leveransen från Palm Angels blandad, med snabba leveranser men även flera problem med leveransen och kundservicen. Så det är viktigt att var medveten om dessa risker innan man beställer från företaget.

“Fick fel artikel”

“Beställningen blev stulen.”

“Fick en tom låda.”

“FedEx kunde inte betala tillbaka mer än 100 $.”

“Tom låda mottagen från leverans, Inget lösningsförslag erbjuds för saknad artikel, Brister i ansvar gentemot kunder, Brist på lojalitet gentemot konsumenter”

“Hemsk upplevelse! Noll stjärnor!”

“Sämsta online shoppingupplevelsen”

“Skadad vara”

“Problem med leverans”

“Aldrig använda detta företag, jag är 6ft 7 så ganska besvärlig för mig att hitta lyxiga föremål i butik så jag beställer mycket online och har beställt från nästan alla designer varumärken du kan tänka dig genom åren.”

👍 4   👎 35

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

avve olsson - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fick fel artikel

Irena Mkrtchyan - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Extremt oärlig och opersonlig kundtjänst.
  • Beställningen blev stulen.
  • Fick en tom låda.
  • Personalen på Palm Angels deklarerade inte rätt värde på paketet.
  • FedEx kunde inte betala tillbaka mer än 100 $.
  • Palm Angels erkände aldrig sitt fel.
  • Så kallat lyxmärke med skamlig kundservice.

Angela Harding - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tom låda mottagen från leverans, Inget lösningsförslag erbjuds för saknad artikel, Brister i ansvar gentemot kunder, Brist på lojalitet gentemot konsumenter

Nicole - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Hemsk upplevelse! Noll stjärnor!

Sherif - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta online shoppingupplevelsen

Molly - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Skadad vara
  • Ingen återbetalning
  • Inget svar på e-post

Delivery and Order Details - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundtjänst
  • Kommunikationsproblem
  • Höga priser
  • Problem med leverans

Chad Thompson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Stäng detta företag!
  • Aldrig använda detta företag, jag är 6ft 7 så ganska besvärlig för mig att hitta lyxiga föremål i butik så jag beställer mycket online och har beställt från nästan alla designer varumärken du kan tänka dig genom åren.
  • Detta företag är utan tvekan det värsta jag någonsin haft att göra med, jag beställde 2 hoodies för 900 kr!! Båda var en hemsk passform, osäker på vem de har designat dessa saker, har just nu väntat 2 månader på min återbetalning, de tar 2-3 veckor att svara på mina e-postmeddelanden varje gång, jag har aldrig blivit så besviken på vad som antagligen är ett premiumvarumärke med all hype.
  • Chockartat dåligt företag, dåligt drivet, och jag tycker synd om personalen som måste arbeta där. Undvik som pesten!!

Yoran - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Värdelös designerupplevelse
  • Endast huvtröjan levererades, t-shirten saknas
  • Tar 20 dagar att undersöka saknade föremål
  • T-shirten är nu också slutsåld
  • Ohållbart för ett lyxmärke att leverera felaktiga ordrar
  • Oproffsigt och inte värt lyxmärket
  • Försökte debitera mitt kreditkort 2 gånger

Sharon - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Usel service
  • Fördöjning i återbetalning
  • För storlek
  • Dyr

Richard Spencer - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt leverans av tom låda från DHL Express
  • Ingen återbetalning vid felaktig leverans
  • Dålig kundservice och kommunikation
  • Förlorad produkt med bristfällig förpackning