Palm Angels

15 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.2 för Palm Angels kommer från 15 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Palm Angels:

TrustPilot (15)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Palm Angels kundservice har enligt recensionerna fått skarp kritik från flera missnöjda kunder. Många har upplevt att företaget inte är ansvarsfullt och har haft otillräcklig kommunikation. Kunden har inte fått rätt produkter, inga återbetalningar erbjuds och svarstiden är långsam. Kundserviceprocessen är ineffektiv och resulterar i många olyckliga kunder. Sammantaget verkar det vara en missnöjd kundgrupp med en kundnöjdhet på endast ca 20%.

“Extremt oärlig och opersonlig kundtjänst.”

“Personalen på Palm Angels deklarerade inte rätt värde på paketet.”

“Palm Angels erkände aldrig sitt fel.”

“Så kallat lyxmärke med skamlig kundservice.”

“Tom låda mottagen från leverans, Inget lösningsförslag erbjuds för saknad artikel, Brister i ansvar gentemot kunder, Brist på lojalitet gentemot konsumenter”

“Mancanza di qualità del prodotto”

“Servizio clienti scadente”

“Hemsk upplevelse! Noll stjärnor!”

“Sämsta online shoppingupplevelsen”

“Dålig kundservice”

👍 3   👎 60

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Irena Mkrtchyan - 6 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Extremt oärlig och opersonlig kundtjänst.
  • Beställningen blev stulen.
  • Fick en tom låda.
  • Personalen på Palm Angels deklarerade inte rätt värde på paketet.
  • FedEx kunde inte betala tillbaka mer än 100 $.
  • Palm Angels erkände aldrig sitt fel.
  • Så kallat lyxmärke med skamlig kundservice.

Angela Harding - 19 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Tom låda mottagen från leverans, Inget lösningsförslag erbjuds för saknad artikel, Brister i ansvar gentemot kunder, Brist på lojalitet gentemot konsumenter

Francesco Capretto - 1 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Mancanza di qualità del prodotto
  • Servizio clienti scadente
  • Prezzi troppo alti
  • Politica di reso insoddisfacente

Nicole - 17 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Hemsk upplevelse! Noll stjärnor!

Sherif - 8 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Sämsta online shoppingupplevelsen

Molly - 23 november 2022Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Skadad vara
  • Ingen återbetalning
  • Inget svar på e-post

Delivery and Order Details - 27 september 2022Trustpilot 🔗

  • Dålig kundtjänst
  • Kommunikationsproblem
  • Höga priser
  • Problem med leverans

Chad Thompson - 26 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Stäng detta företag!
  • Aldrig använda detta företag, jag är 6ft 7 så ganska besvärlig för mig att hitta lyxiga föremål i butik så jag beställer mycket online och har beställt från nästan alla designer varumärken du kan tänka dig genom åren.
  • Detta företag är utan tvekan det värsta jag någonsin haft att göra med, jag beställde 2 hoodies för 900 kr!! Båda var en hemsk passform, osäker på vem de har designat dessa saker, har just nu väntat 2 månader på min återbetalning, de tar 2-3 veckor att svara på mina e-postmeddelanden varje gång, jag har aldrig blivit så besviken på vad som antagligen är ett premiumvarumärke med all hype.
  • Chockartat dåligt företag, dåligt drivet, och jag tycker synd om personalen som måste arbeta där. Undvik som pesten!!

Yoran - 20 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Värdelös designerupplevelse
  • Endast huvtröjan levererades, t-shirten saknas
  • Tar 20 dagar att undersöka saknade föremål
  • T-shirten är nu också slutsåld
  • Ohållbart för ett lyxmärke att leverera felaktiga ordrar
  • Oproffsigt och inte värt lyxmärket
  • Försökte debitera mitt kreditkort 2 gånger

Sharon - 1 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Usel service
  • Fördöjning i återbetalning
  • För storlek
  • Dyr

Richard Spencer - 30 december 2021Trustpilot 🔗

  • Dåligt leverans av tom låda från DHL Express
  • Ingen återbetalning vid felaktig leverans
  • Dålig kundservice och kommunikation
  • Förlorad produkt med bristfällig förpackning

Stewie - 22 december 2021Trustpilot 🔗