Palm Angels

15 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.2 för Palm Angels kommer från 15 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Palm Angels:

TrustPilot (15)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kommunikationen hos Palm Angels har mottagit blandade recensioner från sina kunder. Många klagar på bristen på svar på e-postmeddelanden samt dålig kundservice, vilket leder till problem som försenade återbetalningar och utebliven produkt. Trots detta, har vissa kunder upplevt bristfällig kvalitet och leveransservice. Det verkar som att Palm Angels har en utmaning med att upprätthålla effektiv kommunikation och kundservice, vilket kan vara avskräckande för potentiella köpare. (70%)

“Fick fel artikel”

“Extremt oärlig och opersonlig kundtjänst.”

“Personalen på Palm Angels deklarerade inte rätt värde på paketet.”

“Palm Angels erkände aldrig sitt fel.”

“Tom låda mottagen från leverans, Inget lösningsförslag erbjuds för saknad artikel, Brister i ansvar gentemot kunder, Brist på lojalitet gentemot konsumenter”

“Mancanza di qualità del prodotto”

“Sämsta online shoppingupplevelsen”

“Inget svar på e-post”

“Kommunikationsproblem”

“Stäng detta företag!”

👍 1   👎 32

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

avve olsson - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fick fel artikel

Irena Mkrtchyan - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Extremt oärlig och opersonlig kundtjänst.
  • Beställningen blev stulen.
  • Fick en tom låda.
  • Personalen på Palm Angels deklarerade inte rätt värde på paketet.
  • FedEx kunde inte betala tillbaka mer än 100 $.
  • Palm Angels erkände aldrig sitt fel.
  • Så kallat lyxmärke med skamlig kundservice.

Angela Harding - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tom låda mottagen från leverans, Inget lösningsförslag erbjuds för saknad artikel, Brister i ansvar gentemot kunder, Brist på lojalitet gentemot konsumenter

Francesco Capretto - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mancanza di qualità del prodotto
  • Servizio clienti scadente
  • Prezzi troppo alti
  • Politica di reso insoddisfacente

Sherif - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta online shoppingupplevelsen

Molly - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Skadad vara
  • Ingen återbetalning
  • Inget svar på e-post

Delivery and Order Details - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundtjänst
  • Kommunikationsproblem
  • Höga priser
  • Problem med leverans

Chad Thompson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Stäng detta företag!
  • Aldrig använda detta företag, jag är 6ft 7 så ganska besvärlig för mig att hitta lyxiga föremål i butik så jag beställer mycket online och har beställt från nästan alla designer varumärken du kan tänka dig genom åren.
  • Detta företag är utan tvekan det värsta jag någonsin haft att göra med, jag beställde 2 hoodies för 900 kr!! Båda var en hemsk passform, osäker på vem de har designat dessa saker, har just nu väntat 2 månader på min återbetalning, de tar 2-3 veckor att svara på mina e-postmeddelanden varje gång, jag har aldrig blivit så besviken på vad som antagligen är ett premiumvarumärke med all hype.
  • Chockartat dåligt företag, dåligt drivet, och jag tycker synd om personalen som måste arbeta där. Undvik som pesten!!

Yoran - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Värdelös designerupplevelse
  • Endast huvtröjan levererades, t-shirten saknas
  • Tar 20 dagar att undersöka saknade föremål
  • T-shirten är nu också slutsåld
  • Ohållbart för ett lyxmärke att leverera felaktiga ordrar
  • Oproffsigt och inte värt lyxmärket
  • Försökte debitera mitt kreditkort 2 gånger

Richard Spencer - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt leverans av tom låda från DHL Express
  • Ingen återbetalning vid felaktig leverans
  • Dålig kundservice och kommunikation
  • Förlorad produkt med bristfällig förpackning