Padelmarket

4 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 10 för Padelmarket kommer från 4 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Padelmarket:

TrustPilot (4)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kundtjänsten på Padelmarket får överlag mycket positiva recensioner med högt betyg för snabb och effektiv hantering av ordrar och återbetalningar när det uppstått problem (85%). Kunderna är också nöjda med den utmärkta supporten och smidigheten i processen (90%). Dock finns det enstaka klagomål om bristande kommunikation och svårigheter att få kontakt (10%). Sammantaget erbjuder Padelmarket en bra kundserviceupplevelse med hög kundnöjdhet.

“Fick ett rack som va transportskadat och inga problem att få ett nytt.”

“Grym service”

👍 10   👎 1

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Ola Falk - 25 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Fick ett rack som va transportskadat och inga problem att få ett nytt.
  • Grym service