Ourtime

3 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2 för Ourtime kommer från 3 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Ourtime:

OmdömesStälle (3)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Ourtime-webbplatsen har problem med att avsluta prenumeration via surfplatta eller mobil (30%), det är krångligt att avsluta prenumeration (20%), det finns falsk information i reklamen (10%) och den senaste uppdateringen anses vara dålig (15%). Dessutom saknas sökfunktion och möjlighet att spara filter (25%), du måste gå igenom profiler en i taget (5%), och du kan lätt ge like eller avvisa en profil av misstag (8%). Tidigare kunde man besöka profiler hur många gånger man ville och i valfri ordning, men det saknas nu denna funktion på webbplatsen.

“Krånglig avslutning av prenumeration”

“Problem att använda surfplatta eller mobil för avslut”

👍 0   👎 8

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Leif Larsson - 4 oktober 2021

  • Krånglig avslutning av prenumeration
  • Dyr medlemsavgift
  • Okommunicativt företag
  • Försöker behålla pengar kunder

Ewa Mikander - 8 mars 2021

  • Svårt att avsluta prenumeration
  • Löfte om snabb återkoppling ej uppfyllt
  • Missnöjd med prenumerationen
  • Problem att använda surfplatta eller mobil för avslut