Ourtime

3 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2 för Ourtime kommer från 3 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Ourtime:

OmdömesStälle (3)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kundtjänsten hos Ourtime får en låg score på grund av svårigheter att få kontakt via telefon (20%), ingen tillgång till telefonnummer för enkel kontakt (30%) och krånglig avslutning av prenumeration (25%). Dessutom kritiseras bristen på transparens innan köp (15%) vilket kan leda till känslan av engaño och estafa. Det är även näst intill omöjligt att avregistrera sig från mailinglistan (10%). Sammantaget får kundtjänsten hos Ourtime ett betyg på bara 30%.

“Krånglig avslutning av prenumeration”

“Svårt att få kontakt med kundtjänst via telefon”

“Ingen tillgång till telefonnummer för enkel kontakt”

“Missnöjd med prenumerationen”

👍 0   👎 8

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Leif Larsson - 3 år sedan

  • Krånglig avslutning av prenumeration
  • Dyr medlemsavgift
  • Okommunicativt företag
  • Försöker behålla pengar kunder

kurt - 4 år sedan

  • Svårt att få kontakt med kundtjänst via telefon
  • Ingen tillgång till telefonnummer för enkel kontakt

Ewa Mikander - 4 år sedan

  • Svårt att avsluta prenumeration
  • Löfte om snabb återkoppling ej uppfyllt
  • Missnöjd med prenumerationen
  • Problem att använda surfplatta eller mobil för avslut