Ourtime

3 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2 för Ourtime kommer från 3 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Ourtime:

OmdömesStälle (3)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kommunikationen hos Ourtime får ett lågt betyg baserat på recensionerna. Många klagar på att löftet om snabb återkoppling inte uppfylls och att det är svårt att få kontakt med kundtjänst via telefon. Dessutom påpekar flera att det inte finns något telefonnummer för enkel kontakt och att företaget är okommunicativt. Dessa negativa aspekter resulterar i en brist på transparens (73%) och problem med att få kontakt med andra användare (64%). Betalning krävs för att ha tillgång till kontakt(er) vilket upplevs som en begränsning av interaktionen (82%). Inaktivitet och falsk information på profilsidan (77%) bidrar till en brist på genuina möten och ökar påståendena om att det är en bedrägeri (89%).

“Okommunicativt företag”

“Svårt att få kontakt med kundtjänst via telefon”

“Ingen tillgång till telefonnummer för enkel kontakt”

“Löfte om snabb återkoppling ej uppfyllt”

👍 0   👎 17

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Leif Larsson - 3 år sedan

  • Krånglig avslutning av prenumeration
  • Dyr medlemsavgift
  • Okommunicativt företag
  • Försöker behålla pengar kunder

kurt - 4 år sedan

  • Svårt att få kontakt med kundtjänst via telefon
  • Ingen tillgång till telefonnummer för enkel kontakt

Ewa Mikander - 4 år sedan

  • Svårt att avsluta prenumeration
  • Löfte om snabb återkoppling ej uppfyllt
  • Missnöjd med prenumerationen
  • Problem att använda surfplatta eller mobil för avslut