Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kommunikationen hos Ourtime får ett lågt betyg baserat på recensionerna. Många klagar på att löftet om snabb återkoppling inte uppfylls och att det är svårt att få kontakt med kundtjänst via telefon. Dessutom påpekar flera att det inte finns något telefonnummer för enkel kontakt och att företaget är okommunicativt. Dessa negativa aspekter resulterar i en brist på transparens (73%) och problem med att få kontakt med andra användare (64%). Betalning krävs för att ha tillgång till kontakt(er) vilket upplevs som en begränsning av interaktionen (82%). Inaktivitet och falsk information på profilsidan (77%) bidrar till en brist på genuina möten och ökar påståendena om att det är en bedrägeri (89%).