Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Nordnets kundtjänst får blandade recensioner med vissa som uppskattar det trevliga och medmänskliga bemötandet samt hjälpsamma medarbetarna, medan andra kritiserar bristen på kontaktinformation, långa väntetider och problem med otillräcklig support. En användare uppskattar den pedagogiska hjälpen med sparande och öppnande av konto, medan en annan kund är missnöjd med att ha stått i telefonkö i flera dagar utan att få kontakt. Det finns även oro för framtida hjälp och kritik mot bristfällig service. Med en service som behöver förbättras för att ge ett mer pålitligt intryck, får Nordnets kundtjänst en blandad feedback baserat på recensionerna.