Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Nordnet har en varierande kommunikation med kunderna, där vissa upplever att deras teknik är ful och använder sig av vilseledande metoder medan andra uppskattar det personliga och medmänskliga bemötandet från serviceminded personal. Det finns klagomål på långsam support och bristande svarstider, men vissa har också fått snabba, pålitliga och trevliga svar. Kommunikation sker främst via mail istället för direkt kontakt, vilket vissa upplever som en nackdel. Sammantaget finns det en blandning av positiva och negativa upplevelser med Nordnets kommunikation, där förbättringar kan behövas för att uppfylla kundernas förväntningar. (40%)