Nelly

11 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.6 för Nelly kommer från 11 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Nelly:

OmdömesStälle (4)
TrustPilot (7)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Nellys kommunikation har en blandad kundupplevelse med vissa uppskattade positiva aspekter, såsom bra kundtjänst och snabba svar via mail. Däremot är det en del kunder som upplever otydlig kommunikation, bristande svar på mail samt problem med att få återbetalningar vid annullerade beställningar. Överlag verkar det finnas utrymme för förbättringar i företagets kommunikation och servicenivå. (65%)

“Jättebra kundservice och snabba med sitt svar! ❤️”

“Ger ingen mening”

“Telefonnumret är inte korrekt inskrivet”

“Uröd kundservice”

“Ingen svar trots upprepade försök”

“Inte få återkoppling angående uteblivna varor”

“Influencer mobbar öppet på sin TikTok”

“Uppmanar läsare att kalla Paow för olika ord som Hitler”

“Används som ansikte utåt för nelly.com”

“Märkligt att företaget tillåter detta”

👍 34   👎 44

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Adia K - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Jättebra kundservice och snabba med sitt svar! ❤️

Bettina Vinzents - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ger ingen mening
  • Tack att ni gav er tid att besvara min tidigare missnöje
  • Orderbekräftelsen har rätt telefonnummer
  • Telefonnumret är inte korrekt inskrivet
  • Aviseringarna kunde inte skickas till dig
  • Avgiften på 199kr vid icke-utlöst paket är bara en del av kostnaden

Rikkard Eriksson - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Uröd kundservice
  • Ingen svar trots upprepade försök
  • Inte få återkoppling angående uteblivna varor
  • Ända och sista gången jag handlar från Nelly

Paows mamma - 19 månader sedan

  • Influencer mobbar öppet på sin TikTok
  • Uppmanar läsare att kalla Paow för olika ord som Hitler
  • Används som ansikte utåt för nelly.com
  • Märkligt att företaget tillåter detta