Watery

Alla recensioner

Watery

0% Skulle handla här igen

Omdömen, klagomål och kundupplevelser Skriv en recension

Läs erfarenheter och recensioner från företag i Sverige. Ta reda på vilken den bästa nätbutiken är innan du gör din beställning. Tillsammans kan vi bestämma vilket företag som är bäst!

I rampljuset: vad säger våra kunder?

I
Irina Pettersson
I seems to be not possible (not obvious) to retur a product. I sent a parcel with Postnord, and it came back. The explanation I got from Watery was that they could not pick it up and it should be s...Läs vidare
L
Lena Neumann
Jag betalde i förskott. Det har gått mer än en månad sedan jag beställde och jag ser mina pengar som förlorade. Jag fick inga varor. Watery påstod att posten slarvat bort paketet. De skulle sän...Läs vidare

Alla recensioner (2)

  • Inga recensioner än!

    Hitta företag som du har erfarenhet av och skriv recensioner! Dina recensioner bidrar till en transparent marknad och förbättrar företagens tillförlitlighet..

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    simfenor

    I seems to be not possible (not obvious) to retur a product. I sent a parcel with Postnord, and it came back. The explanation I got from Watery was that they could not pick it up and it should be sent "to the address". Postnord says the only way is that they send a "retursedel" themselves. It has gone more than one month, and nothing is changed. Watery does not answer the phone. Horrible service, but more important is the lack of possibility to make a return. At the end I have paid for sending a parcel and I have to pay to take it from the postnord. This doubles the price of the product I want to keep.


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    VARNING

    Jag betalde i förskott. Det har gått mer än en månad sedan jag beställde och jag ser mina pengar som förlorade.

    Jag fick inga varor. Watery påstod att posten slarvat bort paketet. De skulle sända nya varor. Inga varor kom. Watery påstod att de var på väg. PoatNord förnekar att paket nr 2 skickats.
    Fick mail att en produkt var slut och att delsumma återbestalats.
    Inga varor kom. Inga pengar (delåterbetalning) kom.
    Watery svarar inte på mail om reklamation.
    Waterys online-chat svarar inte.
    Watery svarar inte på telefon.


Andra personer tittade också på

Logo HusOchHemma
HusOchHemma
1 recensioner

Vill du som många andra bo i ett fint hem där du alltid trivs? Ja, det är väl klart. Dock kan det ofta vara ganska tråki...

Logo Gearbest
Gearbest
1 recensioner

Är du en sådan som inte alls gillar att gå runt i butiker, omringad av en mängd främmande människor? Eller är ...

Logo Goalinn
Goalinn
1 recensioner

Fotboll är en sport som väldigt många är intresserade av, vissa gillar att spela med sina vänner på fritiden medans...

Logo Dackonline
Dackonline
4 recensioner

Dackonline.se är företaget som är Europas största onlinebutik när det kommer till billiga vinterdäck, sommardäck...

Watery

E- handel och att shoppa på internet blir allt mer populärt för varje dag som går, och det är inte så konstigt heller. Det är smidigt att handla online eftersom man slipper anpassa sig till några öppettider vilket även betyder att man kan handla dygnet runt. Utbudet online är nästan oändligt stort och man kan verkligen hitta så gott som alla produkter man kan tänka sig. Många tycker även om att handla online eftersom de då kan sitta hemma bekvämt och shoppa med antingen mobilen eller datorn utan att ens lämna soffan eller sängen. Vissa nätbutiker har valt att specialisera sig på en viss produkttyp eller kategori, medans andra nätbutiker har valt att ha ett sortiment där man kan hitta så gott som alla produkter man än kan tänka sig. Ett företag som driver sin egen online verksamhet ibland annat Sverige är Watery, och de erbjuder sina kunder simutrustning och likande produkter.  

Är produkterna av bra kvalitet och är de värda sitt pris hos företag som tex Watery? Är kundtjänsten smidig att komma i kontakt med och är det enkelt att returnera en produkt om man känner behovet av det? Det är bara ett fåtal av alla frågor man kan hitta svaret på i andra personers recensioner. Det är alltid bra att skriva recensioner oberoende om man har några positiva eller negativa tankar och åsikter om ett företag. 

Mer information om företaget Watery
Företaget lanserades och grundades under 2016 i oktober i Sverige och de har i dagsläget Sveriges största utbud av badkläder från olika kända varumärken. Företaget har hittills haft mer än 75 000 kunder på deras hemsida samt att de har mer än 6 500 produkter i sitt sortiment. 

Vad kan man hitta i utbudet hos Watery?
Företaget erbjuder produkter till både kvinnor, män och barn samt att man på deras hemsida kan se vilka produkter som är rekommenderade av simmare i världsklass. Om man gör en beställning hos företaget så kommer man att få gratis frakt om man väljer att göra en beställning som är mer än 799 kr, annars kommer det att tillkomma en fraktkostnad som man kan se innan man genomför beställningen. Den vanliga leveranstiden är mellan 1 till 3 arbetsdagar, i synnerhet om man gör en beställning innan kl. 10 på morgonen på vardagar. När det kommer till själva betalningen så kommer den att skötas via Klarna och detta betyder att man kan välja mellan att betala med kortbetalning, direktbetalning via internetbanken, delbetalning eller på faktura. 

Hur kan man nå kundtjänsten hos Watery?
Skulle man vilja komma i kontakt med företagets kundtjänst så kan man göra det genom att antingen ringa dem på telefon eller genom att skicka e-post till dem. Innan man kontaktar företaget så kan man alltid börja med att läsa igenom de oftast ställda frågorna som finns besvarade inne på hemsidan. Skulle man vara missnöjd med någon produkt och vill lämna in en reklamation så ska man börja med att kontakta företagets kundtjänst. 

Har du handlat hos Watery? Om du har det kan du skriva en egen recension om företaget. 


Att träna simteknik.