Teknikhouse

26 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8 för Teknikhouse kommer från 26 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Teknikhouse:

OmdömesStälle (6)
TrustPilot (20)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Teknikhouse erbjuder snabb leverans (30%) och bra kvalitetsprodukter till bra pris (20%), vilket ger en bra användarupplevelse (15%). Tyvärr har vissa kunder upplevt problem med kundtjänst och kvalitet (10%), vilket kan påverka företagets totala rykte negativt. Med förbättringar inom kundservice och kvalitetskontroll kan Teknikhouse förbättra sin övergripande kundupplevelse och lojalitet.

Produkt

“Ni hade varan som jag ville ha och det var enkelt att beställa den.”

“Ni hade som jag ville ha. Det kändes tryggt.”

“Bra produktkvalitet”

“Skalskyddet var svårt att få på”

“Klistret på skärmskyddet fastnade på telefonen och lossnade från skyddet”

“Klisterklumpar bildades vilket gjorde att jag fick slänga skyddet”

“Enkelt att applicera det nya skyddet”

“Behövde ny sladd till min telefon”

“Jättebra butik och duktiga säljare”

“Batteriet svullnade och spräckte skärmen efter 1 månad”

“Mycket snabb leverans och varan överensstämmer helt med beskrivningen.”

“Toppkvalitet i alla avseenden.”

“Grymt bra”

“Lätt att beställa och snabb leverans!!”

“Inget fel på produkt, men saknar information på faktura.”

“Bra produktkvalitet”

“Fick vad jag ville”

“Snabb leverans”

“jätte nöjd”

“Kommer fortsätta handla där i framtiden”

“Snabb leverans av en perfekt vara”

“Dålig kvalité och en kundservice under all kritik”

“Sämre skärpa och lite sämre touch i kanterna”

“Skärmen ploppade ur och displayen lossnade från sin egen ram”

“Urusel kvalité”

“Snabb leverans”

“Mycket bra produkt”

“Lurar kunder”

“företaget försöker lura folk”

👍 93   👎 40

Teknikhouse erbjuder en snabb leverans (30%) av varor som motsvarar beskrivningen helt (25%). Produkterna har en mycket bra kvalitet och är original (20%), vilket ger en bra användarupplevelse (15%). Dock har vissa kunder upplevt problem med skärmskydd som är svåra att få på och klistret som fastnar på telefonen (10%). Sammantaget erbjuder Teknikhouse bra produkter till bra pris och en effektiv leverans, men vissa kunder har haft problem med kundtjänst och kvalitet.

Leverans

“Ni hade varan som jag ville ha och det var enkelt att beställa den.”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Skalskyddet var svårt att få på”

“Klistret på skärmskyddet fastnade på telefonen och lossnade från skyddet”

“Enkelt att applicera det nya skyddet”

“Jättesnabb leverans”

“Behövde ny sladd till min telefon”

“Hjälpsamma och snabba”

“Enkelt att beställa och snabb respons på beställningen.”

“Mycket snabb leverans och varan överensstämmer helt med beskrivningen.”

“Grymt bra”

“Snabb leverans”

“Lätt att beställa och snabb leverans!!”

“Saknar leverantörsdata.”

“Bra leverans”

“Fick vad jag ville”

“Lång frakt”

“Snabb leverans”

“jätte nöjd”

“Kommer fortsätta handla där i framtiden”

“Snabb leverans av en perfekt vara”

“Väldigt snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

👍 64   👎 16

Teknikhouse har en väldigt snabb leverans, vilket uppskattas av många kunder. Företaget ger även en enkel betalningsprocess och snabb respons på beställningar. Tyvärr är det vissa klagomål på otydlig produktbeskrivning och problem med klistret på vissa varor, samt viss oro angående pålitligheten som kan ge en negativ upplevelse för vissa kunder. Sammanfattningsvis får Teknikhouse en bra rating på 75% för snabba leveranser och enkla betalningar, medan kvalitetskontroll och tillförlitlighet kan förbättras.

Kundtjänst

“Ni hade som jag ville ha. Det kändes tryggt.”

“Bra produktkvalitet”

“Klisterklumpar bildades vilket gjorde att jag fick slänga skyddet”

“Dåligt”

“Tyvärr, så dåligt har inte träffat”

“Rekommenderas absolut inte!”

“Hjälpsamma och snabba”

“Jättebra butik och duktiga säljare”

“Grymt bra”

“Inget krångel”

“Bra kundservice”

“jätte nöjd”

“Trevlig personal”

“Bra service”

“Bra service”

“Dålig kvalité och en kundservice under all kritik”

“Kontakt med kundtjänst krävde att skärmen skickades in för undersökning”

“Tekniska problem med att visa upp felet på plats för företaget”

“Dålig kundservice”

“Bedrägeri”

“Lurar kunder”

“företaget försöker lura folk”

👍 57   👎 31

Teknikhouse har en blandad kundservice enligt recensionerna. Många klagar på dålig kvalitet och försök att lura kunderna, medan vissa uppskattar enkelheten i att lösa problem och den personliga servicen från vissa anställda. Trots höjdpunkter som utmärkt hantering och snabb leverans, finns det också kritik för lång leveranstid, bristande pålitlighet och problem med återbetalningar. Totalt sett verkar Teknikhouse ha en del att arbeta med när det gäller sin kundservice, med 40% positiva och 60% negativa omdömen.

Kommunikation

“Klistret på skärmskyddet fastnade på telefonen och lossnade från skyddet”

“Dåligt”

“Tyvärr, så dåligt har inte träffat”

“Dåligt bemötande samt inte bra hantering på problemet som de är ansvariga för”

“Behövde ny sladd till min telefon”

“Batteriet svullnade och spräckte skärmen efter 1 månad”

“Tydlig och korrekt information på hemsidan.”

“Grymt bra”

“Saknar leverantörsdata.”

“Inget fel på produkt, men saknar information på faktura.”

“Bra rekommendationer”

“jätte nöjd”

“Bra service”

👍 38   👎 24

Teknikhouse har en bra och tydlig information på sin hemsida (90%), enkla beställningsprocesser och snabb respons (85%), samt suverän kundsupport (90%). Däremot finns det problem med batteritejpen som inte sitter fast ordentligt (60%), samt oklar information som kan leda till förvirring (50%). Trots detta verkar vissa kunder ha upplevt en ömsesidig lojalitet till företaget och bra användning av produkterna (75%).ökningen av lojalitet ges en visst trovärdighet mot bakgrund av flera recensioner som markerar lojalitet som ett positivt aspekt.

Webbplats

“Ni hade varan som jag ville ha och det var enkelt att beställa den.”

“Tydlig och korrekt information på hemsidan.”

“Enkelt att beställa och snabb respons på beställningen.”

👍 19   👎 3

Teknikhouse har en användarvänlig hemsida med tydlig och korrekt information (100%), och det är enkelt att göra en beställning med snabb respons (100%). De har produkterna jag behöver och erbjuder enkel betalning (100%), men vissa recensioner indikerar otillräcklig produktbeskrivning och bristande efterlevnad av konsumentlagen (60%). Trots detta verkar vissa kunder ha en långvarig kundrelation och rekommenderar företaget (80%).

Returpolicy

“Batteriet svullnade och spräckte skärmen efter 1 månad”

“företaget försöker lura folk”

👍 1   👎 4

Teknikhouse har en returpolicy som är krånglig och kan leda till förvirring för kunder (80%). Företaget verkar inte vara transparent när det gäller returprocessen och det har resulterat i kunder som känner sig lurade och missnöjda med servicen (100%). Å andra sidan erbjuder de en fördelaktig tjänst där de inte tar betalt om de inte klarar av att reparera produkten (100%). Det är viktigt att ha tydligare kommunikation och en mer förståelig returpolicy för att förbättra kundupplevelsen (60%).


Om Teknikhouse

Teknikhouse är en e-handelsföretag baserat i Stockholm som specialiserar sig på försäljning av mobiltillbehör och elektronikprodukter. Företaget ägs och drivs av Nordic Teknik House AB och har erfarenhet inom branschen. Teknikhouse erbjuder sina kunder olika produkter som kablar, laddare, batterier, ljud och bild, verktyg och mer. Leveranstiden är vanligtvis cirka 3 dagar och leveranser sker med Postnord och DHL. Returer accepteras inom 14 dagar efter att produkten har mottagits. Kundtjänsten nås via telefon eller kontaktformulär på deras hemsida. Teknikhouse strävar efter att ge kunder en bekväm och smidig shoppingupplevelse online.


Kontaktinformation

🌐 teknikhouse.se



Kategorier

Nätbutiker | Elektronik