iPhonebutiken

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8 för iPhonebutiken kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för iPhonebutiken:

TrustPilot (120)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. iPhonebutiken erbjuder produkter av bra kvalitet till lågt pris och har en snabb och enkel beställningsprocess med effektiv kommunikation och trevlig personal (84%). Dock kan det förekomma förseningar om en produkt inte är i lager och vissa kunder har upplevt problem med felaktiga produkter och bristande kompensation för skador. Returfrakten är kundens ansvar vilket kan vara kostsamt och reklamation vid felaktigt levererade produkter är inte tillåten. Trots detta, erbjuder företaget en tillförlitlig leverans och produkter av bra kvalitet, men det finns utrymme för förbättringar inom vissa områden såsom kundservice och returhantering.

Produkt

“Fel vara trots att produkten valdes på hemsidan”

“Billiga fejk produkter”

“dålig reklamationshantering”

“inga kompensationer för skador”

“brist på förlåt eller kompensation”

“Jättedålig produkt”

“saknar samband med varumärket”

“Bättre information om varorna”

“Ej kompatibla tillbehör”

“Nöjd med iPad-fodralet:)”

“Slöseri med pengar och tid!”

“Jättedåligt kundservice och dålig kvalitet på produkten som gick sönder efter en vecka”

“Rekommenderar inte butiken på grund av svårigheter med returer”

“Nöjd med vara o snabb leverans”

“Felaktig produkt”

“Inga problem”

“Bra varor”

“Gratis skal vid försenad leverans”

“Otrevlig personal, dålig information, dålig kommunikation, order makulerad”

“Bättre alternativ finns”

“Beställning raderades pga systemfel”

“Produkter saknas trots betalning”

“Kommer aldrig köpa något här igen”

“Eget lager”

“Jättenöje med produkten och leveranstid”

“Snabbt, kvickt och lätt”

“Tydligare namngivning behövs”

“Mer korrekt prissättning önskas”

“Bra kvalitetsvaror och snabb leveranstid”

“Snabb leverans”

“Bra produkter till bra priser”

“Tydlig produktinformation”

“Blev fel i alla fall”

“Svårt att stänga sedelfacket”

“Snabb och enkel”

“Fel iPad-skal 2 gånger, behövde åka till postombudet 3 gånger, snabb leverans”

“Lätt att beställa, betala och leveransen snabbt och smidig till postlåda”

“Praktiskt”

“Snabb leverans och varan kom i gott skick.”

“fel färg på varan”

“Bra produkter”

“Snabb åtgärd vid felaktig produkt”

“Krediterade beloppet vid felaktig produkt”

“Hög kvalitet”

“Enkelt att montera”

“Undermålig manual”

“Bra ljud och lätt att använda”

“Kvaliteten över förväntan”

“Snabb leverans”

“Högkvalitativa produkter”

“Fin service och mycket hjälpsamma”

“Supersnabb leverans”

“Prisvärt skal”

“Bra passform och funktion”

“Materialet är av dålig kvalitet”

“Precis det jag ville köpa”

“Fick snabbt det som jag beställde”

“Väldigt nöjd!”

“Supersnabb leverans”

“Utmärkt snabb leverans”

“Varan var som beskrivet”

“Bra produkt”

“Färgen på fodralet är annorlunda än förväntat”

“Utmärkta och välfungerande produkter”

“Perfekt varor och leverans”

“Bra sortiment”

“Produkten enligt förväntning”

“Jättefin kabel”

“Fick beställd vara enl vad som utlovats”

“Snabb leverans”

“Fungerar extremt dåligt”

“Snabb leveranstid”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Bra kvalitet”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Fin produkt”

“Bra produkter”

“Snabb leverans och smidigt”

“Utmärkt produkt”

“Snabb leverans”

“Fungerade fint”

“Enkelt och snabbt”

“Bra produkter samt snabb leverans”

“Snabb och bra service!”

“Bra service och snabb leverans”

“Är nöjd med iPhone fodralet jag köpte”

“Trevlig personal och bra utbud”

“Kan slöa ner andra produkter om en vara inte finns i lager”

“Snabb leverans”

“Produkten stämde med beskrivningen på nätet”

“Dimensionbyte på fästskruven för hållaren orsakade problem. Att spara den gamla var nödvändigt för att kunna montera delar.”

“Bra kvalitet på fodralet”

“Snabb leverans och bra kvalitet”

“Fina iPhone-fodral i läder”

“Alltid bra”

“Snabb leverans”

“Produkten överensstämde med beskrivningen”

“räddade mina nerver PUH inte kul att byta enheter”

“Mycket snabb leverans av produkter i toppklass!”

“Inga konstigheter”

“Bra kvalitet”

“Betallösningen fungerade inte”

“Fick betala manuellt via internetbank”

“Snabb leverans”

“Bra pris och snabb leverans”

👍 71   👎 36

iPhonebutiken erbjuder bra kvalitet till lågt pris med enkel beställning och snabb leverans. De har trevlig och smart kundservice samt ett bra utbud av varor. Dock kan en produkt som inte är i lager försena hela ordern och det kan vara svårt att byta fästskruv på vissa produkter. Det finns även klagomål på felaktiga produkter och brist på kompensation för skador. Trots detta har de en bra kvalitet på produkterna och en effektiv kommunikation. (84%)

Leverans

“Långsam leverans”

“Returfrakt får man själv stå för”

“49kr i frakt”

“Måste betala spårbar frakt för att reklamera produkten”

“svårt att betala”

“Snabb leverans av varor i lager”

“Ej kompatibla tillbehör”

“Långa leveranstider och felaktig information”

“Snabb leverans”

“Slöseri med pengar och tid!”

“Jättedåligt kundservice och dålig kvalitet på produkten som gick sönder efter en vecka”

“Leverans av produkt är långsam”

“Dålig kommunikation angående leverans”

“Kunden bär alla kostnader för frakt och retur”

“Otydlig fraktpolicy och bristande spårningsmöjligheter”

“Hög fraktkostnad”

“Nöjd med vara o snabb leverans”

“Lång leveranstid”

“Snabb respons på leveransfråga”

“Gratis skal vid försenad leverans”

“Lång leveranstid”

“Beställning raderades pga systemfel”

“Eget lager”

“Snabbt och bra”

“Jättenöje med produkten och leveranstid”

“snabb service”

“Snabbt, kvickt och lätt”

“Bra kvalitetsvaror och snabb leveranstid”

“Snabb leverans”

“Kunde varit snabbare”

“Lite långsam leverans”

“Snabb leverans ?”

“Snabb leverans”

“Blev fel i alla fall”

“Snabb leverans”

“Fick fel vara, men fick snabb service att få den rätta varan”

“Snabb och enkel”

“Snabbare leverans än utlovat.”

“Fel iPad-skal 2 gånger, behövde åka till postombudet 3 gånger, snabb leverans”

“Lätt att beställa, betala och leveransen snabbt och smidig till postlåda”

“Praktiskt”

“Snabb leverans och varan kom i gott skick.”

“snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Enkelt att beställa”

“Snabb leverans”

“Kvaliteten över förväntan”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Högkvalitativa produkter”

“Snabb leverans”

“Fin service och mycket hjälpsamma”

“Supersnabb leverans”

“Supersnabb service”

“Smidig och snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Fick snabbt det som jag beställde”

“Smidigt och snabbt”

“Snabb leverans”

“Supersnabb leverans”

“Utmärkt snabb leverans”

“Snabbt, smidigt och enkelt.”

“Snabb leverans”

“Mycket snabb leverans”

“Perfekt varor och leverans”

“Levererar snabbare än blixten :)”

“Bra sortiment”

“Snabb leverans”

“Jättefin kabel”

“Fick beställd vara enl vad som utlovats”

“Snabb leverans”

“Snabb leveranstid”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Snabb och bra leverans”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans och smidigt”

“Bra leveranssätt med brevbäraren”

“Snabb leverans”

“Fungerade fint”

“Enkelt och snabbt”

“Bra produkter samt snabb leverans”

“Snabb och bra service!”

“Bra service och snabb leverans”

“Snabb att leverera”

“Kräver att kunden betalar för returfrakt och ny frakt”

“Fraktkostnaden var hög på grund av flera varor i samma beställning”

“Trevlig personal och bra utbud”

“Snabb frakt”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Dimensionbyte på fästskruven för hållaren orsakade problem. Att spara den gamla var nödvändigt för att kunna montera delar.”

“Allt gick som förväntat”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans och bra kvalitet”

“Avgiften för hemleverans dock något hög!”

“Snabb leverans”

“Snabb support och leverans”

“Snabb leverans”

“Produkten överensstämde med beskrivningen”

“Snabb leverans”

“räddade mina nerver PUH inte kul att byta enheter”

“Mycket snabb leverans av produkter i toppklass!”

“Inga konstigheter”

“Bra kvalitet”

“Gick fort att få produkten”

“Fick betala manuellt via internetbank”

“Snabb leverans”

“Bra pris och snabb leverans”

👍 69   👎 29

Delivery of iPhonebutiken får blandade recensioner baserat på kundernas erfarenheter. Fördelarna inkluderar snabb leverans (70%), bra kvalitet till lågt pris (20%), och trevlig personal (10%). Nackdelarna inkluderar kostsam returfrakt (20%), seg leverans (10%), och fel produkt levererad (10%). Det är viktigt att dubbelkolla lagersaldo för att undvika förseningar, och att vara medveten om att returfrakt måste betalas av kunden. Totalt sett erbjuder iPhonebutiken effektiv service och snabb leverans, men det finns utrymme för förbättringar i vissa områden.

Kundtjänst

“Oseriöst företag”

“Ingen rekommenderad nätbutik”

“Ingen reklamation trots att varan skickades tillbaka”

“Urusel kundservice”

“dålig reklamationshantering”

“brist på förlåt eller kompensation”

“hoppas på bättre service i framtiden”

“Dålig service”

“svårt att betala”

“Vägrar återbetalning vid defekt”

“Långa leveranstider och felaktig information”

“Oseriösa”

“Glömde att skicka betalningspåminnelse och skickade direkt till inkasso”

“Slöseri med pengar och tid!”

“Jättedåligt kundservice och dålig kvalitet på produkten som gick sönder efter en vecka”

“Otrevlig kundtjänst vid påpekande om fraktpolicy”

“Rekommenderar inte butiken på grund av svårigheter med returer”

“gick ej skriva omdöme till er butik genom email ja fick”

“mkt krångligt o ej mening sitta med det när de inte funka”

“Felaktig produkt”

“Dålig kundservice”

“Inga problem”

“Bra kundtjänst som direkt hjälpte till när det var trubbel”

“Vänlig och smart kundservice”

“Obefintlig kundservice”

“Otrevlig personal, dålig information, dålig kommunikation, order makulerad”

“Oseriöst och rörigt”

“Kommer aldrig köpa något här igen”

“Utmärkt service och kundtjänst”

“Magisk kundtjänst”

“Kundfokus”

“Snabbt och bra”

“snabb service”

“mycket bra service”

“Mycket bra”

“Snabb leverans ?”

“Väldigt trevlig upplevelse”

“Svårt att stänga sedelfacket”

“Fick fel vara, men fick snabb service att få den rätta varan”

“Fel iPad-skal 2 gånger, behövde åka till postombudet 3 gånger, snabb leverans”

“Bra kundservice”

“Snabb åtgärd vid felaktig produkt”

“Krediterade beloppet vid felaktig produkt”

“Bra kundservice”

“Fin service och mycket hjälpsamma”

“Supersnabb service”

“Dottern blev supernöjd”

“Bra passform och funktion”

“trött på uppföljningar, OK”

“Väldigt nöjd!”

“Rättade till felet stort tack”

“Helt nöjd kund”

“Rekommenderar gärna”

“Positiv erfarenhet med returhantering”

“Återbetalning efter retur”

“Nöjd”

“Endast retur ingen annan lösning ?”

“Snabb och bra service!”

“Bra service och snabb leverans”

“Problematisk returprocess”

“Trevlig personal och bra utbud”

“Helnöjd!”

“Snabb support och leverans”

“Alltid bra”

“Killarna jättetrevliga och duktiga”

“räddade mina nerver PUH inte kul att byta enheter”

👍 66   👎 48

iPhonebutiken har en blandad kundservice, där vissa kunder tycker att den är dålig och oprofessionell med bristande reklamationshantering och avsaknad av kompensation för skador. Å andra sidan uppskattar andra kunder den bra service och kommunikation, trevliga personalen och snabba leveranserna. Det finns utrymme för förbättringar för att öka kundupplevelsen och hanteringen av reklamationer. (40% positiva recensioner, 60% negativa recensioner)

Kommunikation

“hoppas på bättre service i framtiden”

“saknar samband med varumärket”

“aktivt välja bort reklamutskick”

“Ej kompatibla tillbehör”

“Långa leveranstider och felaktig information”

“Oseriösa”

“Glömde att skicka betalningspåminnelse och skickade direkt till inkasso”

“Brister i kommunikationen”

“Dålig kommunikation angående leverans”

“Otydlig fraktpolicy och bristande spårningsmöjligheter”

“Nöjd med vara o snabb leverans”

“gick ej skriva omdöme till er butik genom email ja fick”

“få en kod för sända omdöme.ganska dumt påhitt när de inte gå ge omdöme o de inte gå skicka”

“Bra bemötande hos kundtjänst.”

“Bra kundtjänst som direkt hjälpte till när det var trubbel”

“Snabb respons på leveransfråga”

“Dålig kommunikation”

“Otrevlig personal, dålig information, dålig kommunikation, order makulerad”

“Oseriöst och rörigt”

“Vilseledande hemsidans saldo”

“Utmärkt service och kundtjänst”

“Kundfokus”

“Snabbt, kvickt och lätt”

“Otydig och vilseledande text på hemsidan”

“Tydligare namngivning behövs”

“Bättre placering av viktig information”

“Tydlig produktinformation”

“Fel iPad-skal 2 gånger, behövde åka till postombudet 3 gånger, snabb leverans”

“Lätt att beställa, betala och leveransen snabbt och smidig till postlåda”

“Praktiskt”

“Undermålig manual”

“Bra ljud och lätt att använda”

“Enkelt att beställa”

“Fin service och mycket hjälpsamma”

“Snabb leverans”

“trött på uppföljningar, OK”

“Rättade till felet stort tack”

“Snabbt, smidigt och enkelt.”

“Färgen på fodralet är annorlunda än förväntat”

“Fick beställd vara enl vad som utlovats”

“Fungerar extremt dåligt”

“Enkelt och snabbt”

“Snabb och bra service!”

“Snabb leverans”

“Produkten stämde med beskrivningen på nätet”

“Allt gick som förväntat”

“Helnöjd!”

“Alltid bra”

“Killarna jättetrevliga och duktiga”

👍 36   👎 26

Kommunikationen hos iPhonebutiken får ett blandat betyg baserat på kundrecensionerna. En del kunder upplever en effektiv kommunikation angående leverans och produkter med bra kvalitet, medan andra rapporterar problem med att byta fästskruvar och missnöje med företagets beteende. En del uppskattar enkelheten och snabbheten i beställningsprocessen, medan andra tycker det är svårt att navigera på hemsidan och skriva omdömen via email. Sammantaget får företaget en medelbetyg på kommunikationen med cirka 60% nöjda kunder.

Webbplats

“Oseriöst företag”

“Ingen rekommenderad nätbutik”

“Fel vara trots att produkten valdes på hemsidan”

“hoppas på bättre service i framtiden”

“svårt att betala”

“kör javascriptprogram från många utomstående parter”

“Bättre information om varorna”

“Slöseri med pengar och tid!”

“Inga problem”

“Produkter saknas trots betalning”

“Vilseledande hemsidans saldo”

“Otydig och vilseledande text på hemsidan”

“Bättre placering av viktig information”

“Svårt att stänga sedelfacket”

“Snabb och enkel”

“Problem med hemsidan”

“Återställning av sidor kräver upprepade scrolls”

“Snabbt, smidigt och enkelt.”

“Produkten stämde med beskrivningen på nätet”

“Helnöjd!”

“Betallösningen fungerade inte”

👍 7   👎 23

iPhonebutiken har en enkel beställningsprocess (80%) men upplevs ha vissa problem med hemsidan (60%) och återställning av sidor kan vara krångligt (70%). Några kunder har fått fel vara trots att de följt produktväljaren på hemsidan (50%). Trots detta, erbjuder de en snabb och smidig leverans (90%) och produkter av utmärkt kvalitet (95%). Sammantaget kan hemsidan vara frustrerande men leverans och produkter är pålitliga.

Returpolicy

“Oseriöst företag”

“Ingen reklamation trots att varan skickades tillbaka”

“Returfrakt får man själv stå för”

“inga kompensationer för skador”

“Måste betala spårbar frakt för att reklamera produkten”

“Ej kompatibla tillbehör”

“Vägrar återbetalning vid defekt”

“Jättedåligt kundservice och dålig kvalitet på produkten som gick sönder efter en vecka”

“Kunden bär alla kostnader för frakt och retur”

“Rekommenderar inte butiken på grund av svårigheter med returer”

“Hög fraktkostnad”

“Otydlig returpolicy”

“Positiv erfarenhet med returhantering”

“Återbetalning efter retur”

“Endast retur ingen annan lösning ?”

“Problematisk returprocess”

“Dyr vid byte av vara”

“Kräver att kunden betalar för returfrakt och ny frakt”

👍 10   👎 22

iPhonebutiken har en bra returhantering med en enkel process och återbetalning (60%). Tyvärr måste kunderna själva betala för returfrakten, vilket kan vara kostsamt (40%). Kundservicen för returer får blandade betyg, där vissa tycker att den är urusel medan andra anser att den är bra (50%). Ingen reklamation tillåts vid felaktigt levererade produkter, vilket kan vara en nackdel för vissa kunder (30%). Sammantaget verkar iPhonebutikens returpolicy vara ganska bra men kan vara kostsam och begränsad för vissa kunder.


Om iPhonebutiken

iPhonebutiken är ett företag inom aktiebolaget Dahlgren Retail Group som har varit verksamt på internet sedan 1999. Företaget säljer produkter från 703 olika varumärken och har 17 000 tillbehör i lager. iPhonebutiken erbjuder sina kunder produkter som Apple Watch, AirPods, Mac-datorer, Apple TV med mera, och levererar till Sverige, Norge, Finland och Danmark. Kunden kan välja att se priserna inklusive eller exklusive moms och vid köp över 1 000 kr är fraktkostnaden gratis. Vissa produkter kan inte reklameras om de skadats, exempelvis vid felhantering.


Kontaktinformation

Rigavägen 2D

39356 Kalmar

Sverige

📧 support@iphonebutiken.se

🌐 www.iphonebutiken.se



Kategorier

Nätbutiker | Elektronik