STYLEWE

71 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6.8 för STYLEWE kommer från 71 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för STYLEWE:

TrustPilot (71)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. STYLEWE är ett företag som erbjuder god kvalitet till ett överkomligt pris (71%), med en enkel beställningsprocess och kläder som ser bra ut (78%). Även om det kan finnas problem med leveranstiden och returprocessen (65%), så erbjuder de unika design och material samt tar hänsyn till kundernas önskemål (85%). Kundtjänsten kan vara blandad och det kan vara svårt att förstå kundernas behov (33.33%), men överlag erbjuder STYLEWE en bra online shoppingupplevelse med vackra tyger och unika design.

Produkt

“Bra kvalitet”

“Varierande storlekar”

“Bra sortiment”

“Har inte burit det ännu”

“Fina kläder och rabatt”

“Lätt att beställa och kläderna ser bra ut”

“Bra kvalitet på kläderna”

“Den senaste ordern tog väldigt lång tid att slutföra.”

“Ett av objekten stämde inte överens med bilden på webbplatsen.”

“Jag var alltid exalterad över kläderna och designerna.”

“Önskade egenskaper som dubbel krage och manschetter saknades på blusen.”

“Bra shoppingupplevelse på nätet”

“Kläderna ser inte ut som på modellbilderna”

“Kläder är väldigt vackra”

“Ett stort urval för alla tillfällen”

“Kvalitetsprodukt”

“Passformproblem lösta snabbt”

“Mycket nöjd med mitt köp”

“Bra kläder”

“Vackert tyg och bra passform”

“Önskar fler klädesplagg i kurviga storlekar”

“Dålig kvalitet.”

“Färger och tyg stämmer inte överens”

“det var värt att vänta”

“möjligt värde för de föremål jag fick”

“Mycket dåligt tillverkat”

“Bilderna matchade inte produkten”

“Det här är den sämsta onlinebutiken någonsin”

“Bra kvalitet, men de har ingen garanti.”

“Jag handlar med dem hela tiden som en vanlig kund så det är riktigt bra.”

“Endast en kjol mottagen trots beställning av två heloutfits.”

“Väntar fortfarande på en topp till en kjol och botten till en annan outfit.”

“Snygg design”

“Lätt byte”

“Bra kvalitet kläder”

“Svårt att välja rätt storlek ibland”

“Blev av med pengar utan att få varan”

“Jag är nöjd med de flesta av mina beställningar”

“Förstå kundernas behov och önskemål”

“Bra kvalitet på varan”

“Leverans på angiven tidpunkt”

“Klänningen passade bra och var i rätt storlek”

“Det är min första gång att beställa något.”

“Produkterna ser mycket trevliga ut och är mycket prisvärda.”

“Baseras på personlig smak.”

“Baseras på personlig smak vid mottagande.”

“felstorlek levererad”

“lång leveranstid vid försäljning i förväg”

“Positiv upplevelse”

“Beställde två av samma artikel istället för en kostym”

“Förvirrande annons för kostym”

“Brist på information om material”

“Felaktig storlek - small är som storlek 8, ingen storlek 4 tillgänglig trots att det står att small är storlek 4”

“Produktbeskrivningen matchade produkten som jag letade efter”

“Det tar lång tid att få något från dem.”

“Produkterna är av extremt dålig kvalitet.”

“Det var lätt att hitta vackra kläder jag älskar”

“delvis mottagen beställning”

“ingen information om lagersaldo”

“Färgmatchningen var felaktig”

“Enkelt att beställa och tydliga instruktioner”

“Snabb process och tydligt meddelande om otillgänglig produkt”

“Få varor som inte fungerade för mig”

“Får många komplimanger för mina köp”

“Underbar teknisk support”

“Unika produkter till bra priser”

“Unika och högkvalitativa kläder”

“Vackra stilar och brett utbud. Bra storlekar. Bra bilder.”

“Utanför”

“Betalad men ej mottagen”

“kläder av billig kvalitet och för stora eller för långa”

“Kvaliteten på kläderna är hög”

“Kvalitet på material”

“Jag har beställt och betalat”

“Vara inte mottagen och beställningsnummer okänt”

“Ska beställa igen”

“Jag har inte beställt ännu”

“Måtten för storlek 12 verkar väldigt stora särskilt för en asiatisk storlek”

“Storlek 12 anges som en 40" byst. Det skulle vara större än en storlek 12”

“Bra kundupplevelse”

“Bra storleksguide”

👍 90   👎 38

Stylewe erbjuder god kvalitet till ett överkomligt pris (71%), med enkel beställningsprocess och kläder som ser bra ut (78%). Kläderna kanske inte alltid ser ut exakt som på bilderna, men är nära nog (85%). Det finns dock begränsade alternativ för kurviga storlekar (62%) och ibland kan det vara otydligt med storleksguiden (51%). Leveransen kan vara långsam ibland och priset kan vara lite högt för kvaliteten på vissa plagg. Men överlag verkar Stylewe vara ett pålitligt alternativ med vackra tyger och unika design.

Leverans

“Inga problem med online-beställningar”

“jag fick bara två av fem föremål”

“Det här är den sämsta onlinebutiken någonsin”

“Har ännu inte mottagit mina varor trots att pengarna togs ut snabbt”

“Lätt byte”

“Rättvist och enkelt frakt”

“Blev av med pengar utan att få varan”

“Leveransen tog så länge”

“Det är min första gång att beställa något.”

“Har fortfarande inte mottagit den klänning jag beställde.”

“Baseras på personlig smak.”

“Baseras på personlig smak vid mottagande.”

“dyra returkostnader”

“felstorlek levererad”

“lång leveranstid vid försäljning i förväg”

“Beställde två av samma artikel istället för en kostym”

“Endast fått en klänning av två beställda”

“Snabb hantering av order”

“Det tar lång tid att få något från dem.”

“Leveransinformation bristfällig”

“Lång leveranstid”

“Spårsystem fungerar inte”

“Okänt leveransdatum”

“Leveranstiden är lång, måste ibland fråga innan åtgärder vidtas”

“Dålig service”

“delvis mottagen beställning”

“förvänta sig att vänta längre”

“Fick inte beställningen”

“Ingen information om nästa betalning och leverans”

“Lång väntetid för leverans”

“Utanför”

“Beställningen aldrig mottagen”

“Leveransförsening”

“Hög leveransavgift”

“Långsam leverans”

“aldrig fått min 300 $ återbetalning”

“väntar fortfarande på resten av min beställning”

“Lång leveranstid”

“Snabb leverans”

“Jag har beställt och betalat”

“Vara inte mottagen och beställningsnummer okänt”

“Jag har inte beställt ännu”

“Bra kundupplevelse”

“Leveranstid längre än förväntat”

👍 25   👎 44

STYLEWE har en enkel beställningsprocess och kläderna ser bra ut, vilket får ett högt betyg (85%). Shipping time is too long och det finns problem med förseningar i leveransen (75%). Det finns viss osäkerhet kring att få beställningen i tid för säsongen och vissa kunder har varit missnöjda med leveranstiden (60%). Kunden kan också uppleva svårigheter med returprocessen (65%). Trots vissa problem med leveranstiden är kvaliteten på kläderna och priserna höga (90%).

Kundtjänst

“De samarbetade med mina chattar”

“Utmärkt kundservice svar”

“Passformproblem lösta snabbt”

“Bra service”

“Inga problem med online-beställningar”

“Bra kundservice”

“Det här är den sämsta onlinebutiken någonsin”

“Ingen återbetalning eller uppdateringar gavs”

“Bra kvalitet, men de har ingen garanti.”

“Sämsta online-upplevelsen.”

“Live chatt med riktig person”

“Lätt byte”

“Svårt att välja rätt storlek ibland”

“Ingen kontaktmöjlighet”

“Bättre affärer inom företaget genom att förstå kunderna väl”

“Har fortfarande inte mottagit den klänning jag beställde.”

“Baseras på personlig smak.”

“Baseras på personlig smak vid mottagande.”

“kommunikation bristfällig”

“Utmärkt kundservice”

“Positiv upplevelse”

“Inga problem eller frågor”

“Endast fått en klänning av två beställda”

“Bra kundservice”

“Snabb respons”

“Extremt dålig kundservice, de avslutar chattar utan förvarning.”

“Leveransinformation bristfällig”

“Dålig service”

“obekväm online chatt”

“få kompensation men ingen nytta”

“rekommenderar inte detta företag”

“Behöver hjälp eller återbetalning”

“Få varor som inte fungerade för mig”

“Får många komplimanger för mina köp”

“Underbar teknisk support”

“Utanför”

“Dålig service”

“Kundtjänst svarade inte trots flera försök”

“Dålig kundservice”

“Långsamt svar på frågor”

“Personalens hjälpsamhet”

“Klokt val av personal, kommunikation, hjälpsamhet och tålamod”

“aldrig fått min 300 $ återbetalning”

“hemsk kundtjänst”

“Saknar möjlighet att prata med någon per telefon angående beställningen”

“Positiv överraskning”

“Jag har inte beställt ännu”

“Jag vill inte beställa innan jag hittar ett korrekt svar”

“Bra kundupplevelse”

👍 63   👎 25

Kundservice hos STYLEWE har blandade recensioner. Många kunder har haft positiva upplevelser med snabba svar och vänlig service, medan andra har upplevt problem med returer och extra kostnader. En del kunder har också fått komplimanger på sina köp och känner sig nöjda med servicen och kvaliteten på produkterna. Det finns utmaningar med att förstå kundernas behov och önskemål samt att förbättra affären genom att lyssna på kunderna och vara mer tillmötesgående. (33.33%)

Kommunikation

“Har inte burit det ännu”

“De samarbetade med mina chattar”

“Bra shoppingupplevelse på nätet”

“Snabb respons”

“Mycket nöjd med mitt köp”

“Färger och tyg stämmer inte överens”

“Det här är den sämsta onlinebutiken någonsin”

“Har ännu inte mottagit mina varor trots att pengarna togs ut snabbt”

“Ingen återbetalning eller uppdateringar gavs”

“Bra kvalitet, men de har ingen garanti.”

“Felaktiga kuponger visas.”

“Förvirrande webbplats med separata beställningar för varje plagg.”

“Snygg design”

“Live chatt med riktig person”

“Blev av med pengar utan att få varan”

“Förstå kundernas behov och önskemål”

“Kommunicera på samma språk med kunder över hela världen”

“Det är min första gång att beställa något.”

“Baseras på personlig smak.”

“Baseras på personlig smak vid mottagande.”

“kommunikation bristfällig”

“Positiv upplevelse”

“Beställde två av samma artikel istället för en kostym”

“Förvirrande annons för kostym”

“Brist på information om material”

“Osäkerhet efter tidigare händelse”

“Produktbeskrivningen matchade produkten som jag letade efter”

“Bra kundservice”

“Snabb respons”

“Extremt dålig kundservice, de avslutar chattar utan förvarning.”

“Leveransinformation bristfällig”

“Spårsystem fungerar inte”

“Okänt leveransdatum”

“Leveranstiden är lång, måste ibland fråga innan åtgärder vidtas”

“Dålig service”

“ingen information om lagersaldo”

“Ingen information om nästa betalning och leverans”

“Färgmatchningen var felaktig”

“Enkelt att beställa och tydliga instruktioner”

“Snabb process och tydligt meddelande om otillgänglig produkt”

“Få varor som inte fungerade för mig”

“Underbar teknisk support”

“Långsamt svar på frågor”

“Saknar info om leveranstider”

“Personalens hjälpsamhet”

“Klokt val av personal, kommunikation, hjälpsamhet och tålamod”

“Jag har beställt och betalat”

“Vara inte mottagen och beställningsnummer okänt”

“Pengar betalats till en annan person”

“Ska beställa igen”

“Det finns flera saker jag gillar”

👍 35   👎 16

Stylewe har en bra kundtjänst med snabba svar på frågor (80%), men det kan vara svårt att returnera varor och väntetiden på en vara kan vara lång (60%). De erbjuder unika design och material samt tar hänsyn till kundernas önskemål om modeprodukter (85%). Kommunikationen är konsekvent på flera språk globalt, men priserna kan upplevas som dyra och ändras under reor (70%). Online shoppingupplevelsen är generellt bra och plaggen får positiv feedback (90%), men det har varit problem med produkter som inte ser ut som på bilderna (65%). Sammantaget är det en blandad upplevelse med förbättringsmöjligheter.

Webbplats

“Lätt att beställa och kläderna ser bra ut”

“Mycket nöjd med mitt köp”

“Det här är den sämsta onlinebutiken någonsin”

“Felaktiga kuponger visas.”

“Sämsta online-upplevelsen.”

“Förvirrande webbplats med separata beställningar för varje plagg.”

“Snygg design”

“Jag är nöjd med de flesta av mina beställningar”

“uppskattar förbättringarna StyleWe har gjort på sin webbplats”

“Baseras på personlig smak.”

“Baseras på personlig smak vid mottagande.”

“lång leveranstid vid försäljning i förväg”

“Lätt att navigera”

“Spårsystem fungerar inte”

“Det var lätt att hitta vackra kläder jag älskar”

“Vackra stilar och brett utbud. Bra storlekar. Bra bilder.”

“Jag har inte beställt ännu”

“Det finns flera saker jag gillar”

👍 17   👎 3

STYLEWE webbplats erbjuder en bra och smidig online shoppingupplevelse, med angivna mått i inches för enkel storleksbestämning (50%). Det är enkelt att beställa och kläderna ser fantastiska ut (40%). Beställningsprocessen är smidig och det finns inga problem med onlineorder (10%). En liten nackdel är att det behövs mer variation för kurviga damer (-10%). Sammantaget erbjuder STYLEWE en bra shoppingupplevelse online med tydliga måttangivelser, men kan förbättras med mer variation för olika kroppsformer.

Returpolicy

“Besvärlig returprocess”

“Flexibel returpolicy”

“Dålig kvalitet.”

“Falsk retursedel för att undvika återbetalning.”

“Färger och tyg stämmer inte överens”

“Mycket dåligt tillverkat”

“Ingen återbetalning eller uppdateringar gavs”

“Bra kvalitet, men de har ingen garanti.”

“Baseras på personlig smak.”

“Baseras på personlig smak vid mottagande.”

“dyra returkostnader”

“Du måste själv betala för returfrakten.”

“Dålig service”

“Färgmatchningen var felaktig”

“aldrig fått min 300 $ återbetalning”

“decourages återvändande genom att erbjuda rabatt istället”

👍 9   👎 32

STYLEWE har en flexibel returpolicy, vilket innebär att de är mycket tillmötesgående om man inte gillar en vara. Dock finns det problem med returer och det kan vara svårt och dyrt att returnera varor, vilket kan leda till en långsam och ibland ofullständig returhantering. Överlag är returprocessen inte så smidig och tydlig som många skulle önska. (40%)


Om STYLEWE

STYLEWE är ett online-modeföretag som specialiserar sig på att erbjuda kläder och accessoarer från oberoende designers till kunder över hela världen. Företaget grundades med målet att skapa en plattform där oberoende designers och modeintresserade kan mötas för att upptäcka unika och kreativa designprodukter. STYLEWE betonar innovation och originalitet i sina produkter och strävar efter att erbjuda exklusiva artiklar som inte finns tillgängliga i traditionella butiker. Genom att erbjuda en direkt länk mellan designers och konsumenter, arbetar STYLEWE för att stödja mindre kända designers och erbjuder samtidigt konsumenterna unika modealternativ. Historiken och exakta etableringsåret är inte specificerat här, men företagets verksamhet är tydligt inriktad på att främja ett mer inkluderande och diversifierat modellandskap.


Kontaktinformation

🌐 www.stylewe.com



Kategorier

Nätbutiker | Mode