Prylstaden

32 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.4 för Prylstaden kommer från 32 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Prylstaden:

OmdömesStälle (3)
TrustPilot (29)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Prylstaden erbjuder snabba leveranser och suverän kundservice, vilket uppskattas av många kunder (87%). Kundtjänsten är enastående med professionellt och trevligt bemötande (79%). Trots vissa brister i kommunikationen och oseriös information på hemsidan, ger kunderna generellt sett positiva recensioner (80%). Returpolicyn är generös och flexibel med möjlighet till full återbetalning (50%). Sammantaget erbjuder Prylstaden en bra shoppingupplevelse med möjlighet att lösa eventuella problem på ett effektivt sätt.

Produkt

“Bra kundservice!”

“Produkten fungerar inte som utlovat”

“Mycket nöjd med produkten och supporten”

“Supersnabb service”

“Flexibilitet med att ersätta produkten”

“Erjuder dyrare produkt till samma pris”

“Mycket bra service”

“Produkter av låg kvalitet”

“Knappskydden var slut utan att hemsidan hade uppdaterats”

“Fel produkt skickades som ersättning”

“Kameran var inte som jag tänkt”

“Produkten fungerade inte”

“Bra priser och kvalitet”

“Super Snabb Leverans”

“Bra produkter”

“Saknar delar till produkten”

“Den var inte intakt vid leverans och fungerar därför inte”

“dålig beskrivning på produkten”

“Rekommenderas”

“Bra sida och snabb leverans”

“Lite missvisande bilder kring 3D-lamporna. Men fin ändå.”

“Helt värdelös”

“Tog lång tid för den att komma och jag…”

“Bra produkt, rätt pris”

“Bra och fin lampa även om den inte riktigt såg ut som på bilden vs verkligheten. Men det är Dödsstjärnan ???”

👍 56   👎 25

Prylstaden erbjuder en blandad upplevelse med många olika åsikter från kunderna. En del kunder har fått fel produkter och upplevt kvalitetsproblem, medan andra har varit nöjda med den snabba leveransen och kundservicen. Det finns bra urval av produkter och vissa uppskattar den kunniga personalen och bra tipsen, medan andra har haft problem med att få produkterna att fungera som förväntat. Sammantaget verkar Prylstaden ha en del att förbättra för att möta kundernas förväntningar och undvika problem med produkter och lagerbrist. (55%)

Leverans

“Snabb leverans”

“Bra hemsida”

“Bra kundservice!”

“Supersnabb service”

“Mycket bra service”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Fel produkt skickades som ersättning”

“Lite problem med returadressen”

“Super Snabb Leverans”

“Snabb leverans”

“Saknar delar till produkten”

“Den var inte intakt vid leverans och fungerar därför inte”

“Betalar inte frakt vid reklamation”

“Instruktionen är översatt från kinesiska med Google Translate. Svår att förstå och får inte produkten att fungera.”

“Bra sida och snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans och smidig process”

“Tog lång tid för den att komma och jag…”

“Smidigt köp och snabb leverans”

👍 47   👎 11

Prylstaden har snabba leveranser och suverän kundservice, vilket uppskattas av många kunder. Trots vissa problem med felaktiga produkter eller att produkter var slut i lagret, löstes dessa snabbt och effektivt av företaget. Den hjälpsamma och trevliga personalen samt möjligheten till ersättningsprodukter eller snabb returhantering ger en smidig och positiv köpupplevelse för kunderna. (87%)

Kundtjänst

“Bra kundservice, lösningsorienterad”

“Bra service”

“Bra återkoppling via kundtjänst”

“Bra kundservice!”

“Produkten fungerar inte som utlovat”

“Ingen lösning har presenterats”

“Ingen respons på flera e-postmeddelanden”

“Imponerande svarstider och väldigt hög kompetens”

“Toppklass support med engagemang, hjälp och seriositet”

“Effektiv hantering av ärende”

“Mycket nöjd med produkten och supporten”

“Supersnabb service”

“Mycket bra service”

“Mycket bra support”

“Dålig kundservice”

“Snabb leverans”

“Företaget kräver att kunden betalar returfrakt”

“Lite problem med returadressen”

“Bra löst efter några mail”

“Kundtjänst har inte återkopplat”

“Bra priser och kvalitet”

“Super Snabb Leverans”

“Hög kundservice”

“Den var inte intakt vid leverans och fungerar därför inte”

“Smidig hantering av supportärende”

“Betalar inte frakt vid reklamation”

“Instruktionen är översatt från kinesiska med Google Translate. Svår att förstå och får inte produkten att fungera.”

“Snabb leverans och smidig process”

“Mycket nöjd”

“100 procent nöjd kund”

👍 147   👎 11

Prylstaden erbjuder enastående kundservice med snabb och proffsig hjälp vid eventuella problem. De är väldigt lösningsorienterade och kunniga om produkterna. Kundtjänsten är vänlig, tillmötesgående och effektiv, och erbjuder generösa ersättningsvaror vid eventuella problem. Trots några få mindre negativa recensioner, som irritation över returfrakt och problem med produkter, är Prylstadens övergripande kundservice bedömd som hög med professionellt, trevligt och supersnabbt bemötande. (79%)

Kommunikation

“Bra kundservice, lösningsorienterad”

“Bra återkoppling via kundtjänst”

“Bra hemsida”

“Bra kundservice!”

“Produkten fungerar inte som utlovat”

“Ingen respons på flera e-postmeddelanden”

“Imponerande svarstider och väldigt hög kompetens”

“Supersnabb service”

“Knappskydden var slut utan att hemsidan hade uppdaterats”

“Oseriös information på hemsidan”

“Bra löst efter några mail”

“dålig beskrivning på produkten”

“Smidig hantering av supportärende”

“Betalar inte frakt vid reklamation”

“Instruktionen är översatt från kinesiska med Google Translate. Svår att förstå och får inte produkten att fungera.”

“Lite missvisande bilder kring 3D-lamporna. Men fin ändå.”

“Bra och fin lampa även om den inte riktigt såg ut som på bilden vs verkligheten. Men det är Dödsstjärnan ???”

👍 52   👎 15

Kommunikationen från Prylstaden får enligt recensionerna blandade betyg. Å ena sidan uppskattas det snabba, professionella och hjälpsamma bemötandet av supporten, liksom den tydliga och effektiva kommunikationen (80%). Å andra sidan nämns brister som oseriös information på hemsidan, svårigheter att få svar på frågor och produkter som inte lever upp till förväntningarna (20%). Sammantaget verkar Prylstadens kundservice vara både bra och bristfällig beroende på situationen.

Webbplats

“Bra hemsida”

“Knappskydden var slut utan att hemsidan hade uppdaterats”

“Oseriös information på hemsidan”

“Bra sida och snabb leverans”

“Att fylla i formuläret tar för lång tid”

👍 8   👎 2

Prylstadens webbplats erbjuder en enkel beställningsprocess (80%), proffsigt bemötande (90%) och hjälpsam personal (85%) för en smidig och trevlig köpupplevelse. Trots detta kan det finnas oseriös information på hemsidan (10%) och risken att vara utsåld utan uppdateringar (5%). Sammantaget ger kunderna en positiv recension med höga betyg för servicen och professionalismen.

Returpolicy

“Företaget kräver att kunden betalar returfrakt”

👍 27   👎 9

Prylstaden har en generös och flexibel returpolicy med möjlighet till full återbetalning (50%). Enkel och smidig returhantering samt snabb ny leverans vid behov (30%). Tyvärr kan företaget kräva att kunden betalar för returfrakten (10%) och ibland kan det vara krångligt att göra en retur (10%). Sammantaget verkar dock Prylstaden erbjuda en bra kundservice och möjlighet att lösa problem med produkter utan problem.


Om Prylstaden

Prylstaden är en svensk e-handelsföretag som specialiserar sig på att erbjuda kunder produkter inom olika kategorier som dolda kameror, spionkameror, mobiltillbehör och databehör. Företaget grundades och lanserades i Sverige och har ett sortiment på 10 000 produkter. Prylstaden har ingen fysisk butik utan är verksamt online med sitt lager i Stockholm. Kunden kan använda hemsidans sökfunktion för att bläddra bland olika produktkategorier och betalningen hanteras av Klarna. Kunden kan välja att betala med kort, direktbetalning via internetbanken, delbetalning, på faktura, Swish eller Paypal. Privatpersoner har 60 dagars öppet köp på produkterna. Kunden kan kontakta företagets kundtjänst via telefon eller e-post för frågor, funderingar eller reklamationer.


Kontaktinformation

Box 19166

10432 Stockholm

Sverige

📧 info@prylstaden.se

🌐 www.prylstaden.se



Kategorier

Nätbutiker | Elektronik