Interflora Omdöme: Läs & dela recensioner i Sverige

Alla recensioner

Interflora

17% Skulle handla här igen

Omdömen, klagomål och kundupplevelser Skriv en recension

Läs erfarenheter och recensioner från företag i Sverige. Ta reda på vilken den bästa nätbutiken är innan du gör din beställning. Tillsammans kan vi bestämma vilket företag som är bäst!

I rampljuset: vad säger våra kunder?

M
Matilda
Integritetskränkande och kall kundtjänst Fruktansvärd situation där min stalker beställt blommor och angett sitt eget nummer för att kunna kontrollera leveransen. När jag kom hem hade Interflora...Läs vidare
C
Carrie Eriksson
Handla ej blombud! Buketten liknar inte det minsta det jag betalade för! Inte heller någon förståelse när jag kontaktade interflora. Under all kritik!!!!Läs vidare
T
Tommy Reuter
Hej Jag beställde blommor från er i går till min frus födelsedag och tyvärr så hade de redan börjat vissna. Mvh TommyLäs vidare
B
Beatrix Markovics
Jag är inte nöjd alls. Inte säkert att det är interflorans fel, kanske är det deras fel som beställt, men. Jag blev jätteglad när jag fick höra/ veta att kommer att få blommor via Interflora, jag...Läs vidare
S
Stina Lindell
Beställde en Septemberbukett till min mamma med mustiga höstfärger. Leveransen liknade mer en kondoleansbukett med två trötta röda rosor. MYCKET BESVIKEN!!! Läs vidare

Alla recensioner (6)

  • Inga recensioner än!

    Hitta företag som du har erfarenhet av och skriv recensioner! Dina recensioner bidrar till en transparent marknad och förbättrar företagens tillförlitlighet..

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Integritetskränkande och kall kundtjänst

    Fruktansvärd situation där min stalker beställt blommor och angett sitt eget nummer för att kunna kontrollera leveransen. När jag kom hem hade Interflora hängt blommorna på portdörren med mitt namn och adress utåt mot gatan mitt i centrala Malmö.

    Jag hörde av mig till deras kundtjänst för att detta inte skulle kunna upprepas och fick bara ett kallt svar om att jag själv angett min adress och godkänt leverans, vilket det självklart är han som gjort och inte jag. De avslutade med att ingenting går att göra och att det är mitt ansvar att att neka leveranser i framtiden. Hur ska man kunna neka en leverans som man inte ens blivit informerad om?


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Klassisk rund bukett

    Handla ej blombud! Buketten liknar inte det minsta det jag betalade för! Inte heller någon förståelse när jag kontaktade interflora. Under all kritik!!!!


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Vissna blommor

    Hej

    Jag beställde blommor från er i går till min frus födelsedag och tyvärr så hade de redan börjat vissna.

    Mvh

    Tommy


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    gamla, döende bukett

    Jag är inte nöjd alls. Inte säkert att det är interflorans fel, kanske är det deras fel som beställt, men.
    Jag blev jätteglad när jag fick höra/ veta att kommer att få blommor via Interflora, jag kollade websidan oh där ser man underbara buketter. Jag kunde knappt vänta. Och då blev jag så ledsen när jag såg mina som var döende, och såg gammalt ut. synd att man kan in bifoga bil.
    jag har aldrig fått så ful bukett.


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Sååå besviken

    Beställde en Septemberbukett till min mamma med mustiga höstfärger. Leveransen liknade mer en kondoleansbukett med två trötta röda rosor. MYCKET BESVIKEN!!!


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Oförskämd

    Hej
    Ringde er angående presentkort jag fått men inte kunnat utnyttja i tid då ni inte har något ombud här.
    Har varit i blomsterhandel här flera gånger som trott att dom skulle få bli ombud men som nu bad mej kontakta er Ang. Varför dom som enda blomsteraffär i staden inte har den möjligheten
    Ledsen och besviken över det direkt otrevliga bemötande jag fick vid min påringning som var en ren kränkning av min person och att jag hade utnyttjat presentkortet trots att här varken finns affären eller jag som rörelsehindrad haft möjligheten att ta mej till annan ort.


Andra personer tittade också på

Logo HusOchHemma

HusOchHemma

1 recensioner

Vill du som många andra bo i ett fint hem där du alltid trivs? Ja, det är väl klart. Dock kan det ofta vara ganska tråki...

Logo Odla.nu

Odla.nu

2 recensioner

Recensioner om Odla.nu: En plats för trädgårdsentusiaster att dela åsikter, erfarenheter och recensionerOdla.nu är en po...

Logo Sweef

Sweef

1 recensioner

Att handla via nätet blir allt mer populärt för varje dag som går, och det är inte så konstigt heller. Det är ...

Logo UNIGgardin

UNIGgardin

1 recensioner

Gardinbranschen och vikten av recensioner Gardinbranschen är en viktig del av inredningsindustrin och har en betydande inverkan på hur...