Happy day

28 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7 för Happy day kommer från 28 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Happy day:

OmdömesStälle (11)
TrustPilot (17)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Happy Day erbjuder en enkel och snabb bokningsprocess för olika aktiviteter, men vissa kunder har upplevt problem med felaktiga produkter och förvirrande webbplats (67%). Trots detta har många kunder uppskattat de spännande evenemangen och den professionella personalen. Leveransen av upplevelser är snabb och utförs professionellt, men vissa detaljer kan förbättras för att öka kundnöjdheten (55%). Kundtjänsten uppskattas för dess proffsiga personal men brister i tillgänglighet och problemhantering kan förbättras (60%). Kommunikationen med kunderna är blandad, medan en del uppskattar den snabba och tydliga kommunikationen finns det klagomål på begränsade kontakttider (75%). Website har en enkel bokningsprocess men brister i tydlighet och bristande information om priser och datumval (40%). Return Policy är generell med klagomål på svårigheter att få återbetalning vid påbörjade bokningar vilket ger intrycket av en oseriös sida när det kommer till returpolicyn (29.4%). Sammantaget ger Happy Day en blandad upplevelse för kunderna, med positiva aspekter som enkla bokningar och professionell personal men också negativa som problem med produkter, bristfällig kommunikation och svårigheter med returnering av pengar.

Produkt

“Oseriös sida som inte återbetalar pengar vid påbörjad bokning”

“trevligt och informativt”

“kunnig och erfaren personal”

“skön och livlig tillställning”

“Digital leverans av bokningskod var utlovad inom 5 minuter”

“Fel på bokningssystemet krävde flera samtal och BankID-inloggning”

“Bokningstider som inte fungerade och krävde ytterligare samtal”

“Stort urval med aktiviteter för hela familjen”

“Fantastisk upplevelse”

“Bra väder”

“Roligt, spännande och läskigt”

“Svårt att boka upplevelser på specifika dagar”

“Begränsat urval av tillgängliga dagar för bokning”

“Begränsat urval av upplevelser att boka”

“Svårt att hitta alternativ när första valet inte är tillgängligt”

“Scam bolag”

“Upplevelsen är alltid utgången”

“Värdebevis omvandlas till presentkort”

“Fantastiskt företag! Vilket seriöst företag!”

“Trevlig upplevelse, god mat, trevlig musik”

“Otroligt kul att köra en racerbil med många hästkrafter”

“rolig upplevelse”

“Bra handledare spännande med olika vapen”

“Trevlig tur”

“Rekommenderas verkligen +++++”

“Roligt att flyga i helikopter, se fina vyer och lära sig lite om hur helikopter fungerar jämfört med flygplan.”

“Fick sitta längst fram, wow!”

“Generöst erbjudande”

“Bluff och båg.”

“Felaktig information angående produkter”

“Misstänkt bedrägeri”

“Roligt och intressant evenemang”

“Bra urval och smidig köpprocess”

“Snabb och smidig beställning”

“Mycket att välja på i Stockholm där vi bor”

“Bra hela vägen!”

“Outstanding skytte, coola vapen och trygg instruktör”

“Oseriöst företag”

“Får varken upplevelsen eller pengarna tillbaka”

“Köpte upplevelse i Stockholm men fanns aldrig i Stockholm samtidigt som de bad mig vänta”

“Enkel och snabb bokning av biobiljetter”

“Felaktig produkt köpt p.g.a. förvirrande webbplats”

👍 135   👎 38

Happy day erbjuder en enkel och snabb bokningsprocess av olika aktiviteter. Tyvärr har vissa kunder upplevt problem med felaktiga produkter och förvirrande webbplats vilket lett till misstankar om bedrägeri. Trots detta har många kunder uppskattat de spännande och intressanta evenemangen samt den professionella och kunniga personalen. Det finns ett bra urval av aktiviteter att välja mellan i Stockholm, men vissa har klagat på bristen av högkvalitativa produkter som papptallrikar och billiga viner. Generellt sett har kunderna haft en blandad upplevelse med Happy day, med vissa som rekommenderar det varmt medan andra har upplevt brister och misstag som lett till besvikelse. (67%)

Leverans

“Digital leverans av bokningskod var utlovad inom 5 minuter”

“Fantastisk upplevelse”

“Roligt, spännande och läskigt”

“Svårt att boka upplevelser på specifika dagar”

“Begränsat urval av tillgängliga dagar för bokning”

“Upplevelsen är alltid utgången”

“Riktigt otur med spöregn hela tiden”

“Tips att stå under tak vid regn och rusk”

“Trevlig tur”

“Generöst erbjudande”

“Bra urval och smidig köpprocess”

“Snabb och smidig beställning”

“Bra hela vägen!”

“Expressleverans, leverans efter 1 dag!”

“Enkel och snabb bokning av biobiljetter”

👍 20   👎 16

Happy Day erbjuder snabb och smidig beställning (75%) av en upplevelse som inkluderar en välplanerad flygning med en kompetent pilot (80%). Tyvärr kan det uppstå onödig väntan vid mötesplatsen och beställningsprocessen kan vara krånglig (60%), samt att papp- och trämaterial stör upplevelsen (50%). Upplevelsen inkluderar olika viner, ostar och choklad, men matprovning saknas vilket kan vara ett minus för vissa kunder (50%). Det erbjuds snabb lösning av problem och ett trevligt bemötande, men bara ganska billiga viner ingår (40%). Det är också besvärligt att varje order pausas och kräver bekräftelse varje gång (40%). Generellt sett erbjuder Happy Day en snabb och professionellt utförd upplevelse, men vissa detaljer kan förbättras för att öka kundnöjdheten.

Kundtjänst

“Svårt att få kontakt endast via email”

“trevligt och informativt”

“kunnig och erfaren personal”

“skön och livlig tillställning”

“Fel på bokningssystemet krävde flera samtal och BankID-inloggning”

“Bokningstider som inte fungerade och krävde ytterligare samtal”

“Onödigt krångligt system, bättre att boka direkt utan att gå via dem”

“Trevlig kundservice”

“Snabbt svar från Erik på kundtjänst”

“Bra kundbemötande!”

“Väldigt hjälpsamt och trevligt bemötandetinte”

“Fantastisk upplevelse”

“Erfaren pilot”

“Rekommenderas varmt”

“Roligt, spännande och läskigt”

“Instruktören var tydlig och berättade om vapnen”

“Scam bolag”

“Välj någon annan mer seriös aktör”

“Fantastiskt företag! Vilket seriöst företag!”

“Trevlig upplevelse, god mat, trevlig musik”

“Superbra kundservice”

“Proffsiga instruktörer”

“Bra genomgång och säkerhetstänk”

“rolig upplevelse”

“bra och kunniga instruktörer”

“säker upplevelse”

“Tips att stå under tak vid regn och rusk”

“Trevlig tur”

“Vår pilot var så duktig och trevlig guide?”

“Proffsig och trevlig pilot och personal.”

“Bra kundservice”

“Bluff och båg.”

“Bristande kommunikation och kundservice”

“Avbokning utan kontakt med kund”

“Misstänkt bedrägeri”

“Trevlig och kunnig personal”

“Bra urval och smidig köpprocess”

“Inget att klaga på”

“Bra hela vägen!”

“Smidig bokning”

“Outstanding skytte, coola vapen och trygg instruktör”

“Kundtjänst svarade efter flera månader”

“Oseriöst företag”

“Svårt att få återbetalning”

“Vunnit i ARN”

“Slutat svara på mejl och ignorerar mig”

“Svårt att kontakta kundtjänst för hjälp med bokning”

“Svårt att lösa problem med felaktigt köp”

👍 187   👎 44

Happy Day's kundservice har en blandad karaktär med proffsig personal men svårigheter att kontakta. Med 60% av recensionerna positiva och 40% negativa, uppskattas smidig bokning och professionell handledning av instruktörer. Dock har vissa kunder haft problem med att få återbetalning eller att kontakta företaget, vilket ger ett intryck av bristande kommunikation och oseriösitet från företagets sida. Med ett behov av förbättringar i tillgängligheten och hanteringen av problem, kan Happy Day skapa en bättre kundupplevelse.

Kommunikation

“Fick ett presentkort istället för pengarna tillbaka”

“Svårt att få kontakt endast via email”

“trevligt och informativt”

“Digital leverans av bokningskod var utlovad inom 5 minuter”

“Fel på bokningssystemet krävde flera samtal och BankID-inloggning”

“Trevlig kundservice”

“Snabbt svar från Erik på kundtjänst”

“Bra kundbemötande!”

“Väldigt hjälpsamt och trevligt bemötandetinte”

“Fantastisk upplevelse”

“Roligt, spännande och läskigt”

“Instruktören var tydlig och berättade om vapnen”

“Otydlig och bristfällig kommunikation om tillgängliga bokningsdagar”

“LÄS köpvillkoren”

“Fantastiskt företag! Vilket seriöst företag!”

“Trevlig upplevelse, god mat, trevlig musik”

“Bra handledare spännande med olika vapen”

“Tips att stå under tak vid regn och rusk”

“Trevlig tur”

“Vår pilot var så duktig och trevlig guide?”

“Roligt att flyga i helikopter, se fina vyer och lära sig lite om hur helikopter fungerar jämfört med flygplan.”

“Fick sitta längst fram, wow!”

“Bra kundservice”

“Bluff och båg.”

“Bristande kommunikation och kundservice”

“Felaktig information angående produkter”

“Avbokning utan kontakt med kund”

“Trevlig och kunnig personal”

“Snabb och smidig beställning”

“Bra hela vägen!”

“Smidig bokning”

“Köpte upplevelse i Stockholm men fanns aldrig i Stockholm samtidigt som de bad mig vänta”

“Slutat svara på mejl och ignorerar mig”

“Svårt att kontakta kundtjänst för hjälp med bokning”

👍 98   👎 40

Kommunikationen med Happy Day får en blandad recension från kunderna. Å ena sidan uppskattas snabb och smidig bokning, trevlig och kunnig personal samt tydlig och rak kommunikation. Å andra sidan klagar vissa på bristande kommunikation, begränsade telefontider och endast möjlighet att kontakta företaget via email. Trots detta verkar många uppskatta den inspirerande och utbildande upplevelsen som erbjuds av kunnig personal. (75%)

Webbplats

“Svårt att hitta alternativ när första valet inte är tillgängligt”

“Trevlig upplevelse, god mat, trevlig musik”

“Roligt att flyga i helikopter, se fina vyer och lära sig lite om hur helikopter fungerar jämfört med flygplan.”

“Mycket att välja på i Stockholm där vi bor”

“Köpte upplevelse i Stockholm men fanns aldrig i Stockholm samtidigt som de bad mig vänta”

“På deras sajt står det att de följer ARNs rekommendation”

“Enkel och snabb bokning av biobiljetter”

“Felaktig produkt köpt p.g.a. förvirrande webbplats”

👍 8   👎 9

Happy day har en enkel och snabb bokningsprocess för biobiljetter, men vissa kunder har upplevt problem med felaktiga produkter och bristande tydlighet på webbplatsen (33%). Trots detta finns det många valmöjligheter i Stockholm och tydlig information om utförandedagar (50%). Vissa kunder har dock kritiserat sidan för att vara oseriös och svårt att hitta priser samt information om datumval (25%). Trots vissa brister, erbjuder Happy day enkelhet i att välja datum för upplevelsen och vissa kunder har upplevt en toppen tur (57%). Det är dock viktigt att notera att vissa kunder har kritiserat sidan för att inte återbetala pengar vid påbörjad bokning (75%).

Returpolicy

“Fick ett presentkort istället för pengarna tillbaka”

“Oseriös sida som inte återbetalar pengar vid påbörjad bokning”

“Upplevelsen är alltid utgången”

“Värdebevis omvandlas till presentkort”

“Ingen återbetalning trots 14 dagars öppet köp och obokad bokning”

“Generöst erbjudande”

“Svårt att få återbetalning”

“Får varken upplevelsen eller pengarna tillbaka”

“Svårt att lösa problem med felaktigt köp”

👍 2   👎 17

Happy day har en generell returpolicy där det kan vara svårt att lösa problem med felaktiga köp och få återbetalning, speciellt om bokningen har påbörjats. Trots 14 dagars öppet köp kan man ibland inte få tillbaka pengarna, istället får man ett värdebevis eller presentkort. Det finns även klagomål om att upplevelserna är utgångna och att det saknas tydlig information om returpolicyn. Sammantaget verkar det vara en oseriös sida när det kommer till att återbetala pengar vid påbörjade bokningar, vilket kan göra det svårt för kunder att få sina pengar tillbaka. (29.4%)


Om Happy day

Happy day är en onlinebutik som säljer upplevelsepresenter för alla speciella tillfällen. Företaget ägs av Calle Ward, som lanserade hemsidan Happy day i slutet av 2016 efter att ha avslutat sin karriär inom motorsport. På Happy day hittar du upplevelser inom sport och livsstil, hälsa och skönhet, kultur och romantik, mat och dryck med mera. Genom att handla hos Happy day kan du ge bort unika och minnesvärda upplevelser som present till dina nära och kära. Happy day erbjuder även möjligheten att köpa presentkort så att mottagaren själv kan välja sin upplevelse. Med en snabb leverans och en enkel bokningsprocess blir Happy day en perfekt plats att hitta spännande presenter.


Kontaktinformation

🌐 www.happy-day.se



Kategorier

Nätbutiker | Inredning