Allen Edmonds

69 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.6 för Allen Edmonds kommer från 69 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Allen Edmonds:

TrustPilot (69)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Allen Edmonds har en gång varit känt för sina högkvalitativa skor (85%), men kvaliteten har sjunkit över tid (60%). Leveranserna är en besvikelse med förseningar och felaktiga adresser (15%). Kundtjänsten har varit bristfällig med långa svarstider och otillräckliga svar (20%). Kommunikationen har varit både bra och dålig, med enkel onlinebeställning men bristande kundservice (10%). Webbplatsen erbjuder en enkel beställningsprocess (80%), men saknar tydlig information (60%) och kan leda till förvirring. Returpolicyen har också fått blandade recensioner med klagomål på oförklarliga avgifter och dålig kvalitetskontroll (40%). Sammantaget tycks Allen Edmonds ha några styrkor men behöver förbättra kvaliteten, leveranserna, kundtjänsten, kommunikationen och returpolicyen för att möta kundernas förväntningar.

Produkt

“Otroligt”

“Inkonsekvent lagersaldo”

“Bekväma skor men delamineringsproblem med gummisulan.”

“Dåliga produkter”

“Felaktiga stövlar och långsam returprocess”

“Dålig kvalitetskontroll”

“Saknade skor i leveransen”

“Endast en sko i en av lådorna”

“Svårt att packa skorna ordentligt”

“Fick fel färg och storlek på skorna”

“Felinformation om lagerstatus. Svårt att få tag i kundtjänst.”

“Bra kvalitet på skorna.”

“Långsam leverans och brist på lager”

“Saknas matchande bälte till skorna”

“Försenad leverans av bälte till skor”

“Högkvalitativt varumärke med logistikproblem”

“Dålig kvalitet”

“Total brist på hänsyn till kunder”

“Kvalitetskontrollproblem med skor och bälte”

“Dyr produkter som verkar billigt tillverkade”

“Korta skosnören”

“Storleken stämde inte överens med guiden”

“Produkten beställd i skärselden”

“Ingen möjlighet till utbyte av varan i rätt storlek.”

“Produkterna är defekt”

“Dyrare att ersätta defekta varor”

“Färgen torkade av sig”

“Felaktiga skor”

“Storleken var som förväntat.”

“Beskrivningen av skon indikerade att den var fodrad med läder men den är inte läderfodrad.”

“Verkade som mycket pengar för en ofodrad sko.”

“Köpt 6 par varor över de senaste månaderna”

“Många andra platser att handla från”

“skon har utvecklat ett hål i sulan efter endast 4 månader”

“Jag beställde skor för att jag behövde dem. Allen Edmonds tog mitt pengar men gav mig inte det jag beställde, det är löjligt. Åtminstone borde ordern ha fyllts på igen och skorna skickats omedelbart!”

“Långsam leverans”

“Bra, modern urval”

“Överlägsen kvalitetsskor”

“Dåligt limmad häl, 5 veckors väntetid på kundservice”

“Återupplivbar klack och sula”

“Dålig kvalitetskontroll”

“Någon i er fabrik vet inte vad de gör”

“Minskad kvalitet, Dålig kundservice, Ignorerar kundklagomål”

“Dålig hantverk, Restockingavgift, Felaktig reparation”

“Försämrad kvalitet, Dålig kundservice, Ignorerar kundklagomål”

“Besvikelse, Felaktig reparation, Dålig kundservice”

“Dålig kvalitet på produkten”

“Produkten skadad vid leverans”

“Högt pris för dålig kvalitet”

“Överköpt produkt”

“Otydlig lagerstatus”

“Hög kvalitet på produkter”

“Vacker design och verkar hållbar”

“Storleken är för liten”

“Kvaliteten på deras skor är bra”

“De vägrar att reparera eller ersätta en trasig väska för $700+”

“Företaget står inte bakom kvaliteten på alla sina produkter”

“Bästa skorna och servicen i världen”

“Kan få dem Recrafted för att se ut som nya”

“Kvalitetsfotbeklädnader som håller över 20 år”

“Högkvalitativa skor”

“skav”

“bra pris”

“ful design”

“ingen komfort”

“Ingen inventering”

“Black Friday-försäljningen var ett sätt att flytta inventering som behövde bearbetas”

“Överprisad”

“Lång leveranstid”

“använda demoexemplar som nya produkter”

“dålig kvalitet på leveransen”

“Företaget håller på att gå i konkurs”

“skorna passade dåligt i hälen”

“jag kommer aldrig köpa från Allen Edmonds igen”

“Sula separerad”

“Högkvalitativa produkter men låg kundservice.”

“Ingen kommunikation om produktens tillgänglighet”

“Skoor kom i två olika färger”

“Höga priser för produkter med kvalitetsproblem”

“Bra ärliga skor”

“Bra ärliga skor. Inte säker på om de var gjorda i Amerika, men de höll”

👍 32   👎 118

Allen Edmonds skor har en hög kvalitet (85%) men det har skett en nedgång i kvaliteten över åren (60%). De använder nu billigare material (65%) och har minskat produktkvaliteten (70%). Kommunikationen angående lagersaldon är bristfällig (75%) och skorna kan skickas i onödan (80%). Kunder har klagat på dålig läderkvalitet och att skor har avbrutits utan samråd (90%). Sammantaget verkar det finnas bättre alternativ på marknaden med högre kvalitet. (75%)

Leverans

“Felaktiga stövlar och långsam returprocess”

“Dålig kvalitetskontroll”

“Saknade skor i leveransen”

“Försenad leverans”

“Endast en sko i en av lådorna”

“Fick fel färg och storlek på skorna”

“Dålig logistik och kundservice”

“Långsam leverans och brist på lager”

“Försenad leverans av bälte till skor”

“Högkvalitativt varumärke med logistikproblem”

“Total brist på hänsyn till kunder”

“Lång leveranstid”

“Missad deadline för resa”

“Livsfarlig”

“Långsam leverans”

“Ingen retur betyder ingen utbyte eller återbetalning”

“Uselt kundservice; de säger en sak, gör inte det och informerar aldrig kunden. Frakt är inte vad som annonseras eller vad kundserviceagenterna informerar. Det tar dagar att få svar på e-post och när de gör det; det är bara lögn.”

“Restocking-avgift och fraktkostnad krediteras inte efter retur.”

“Ingen möjlighet till utbyte av varan i rätt storlek.”

“Snabb leverans”

“Beställningen och leveransen gick smidigt.”

“Sista gången jag gör affärer med dem”

“Jag gjorde en beställning och sedan eftersom FedEx skadade lådan skickade de tillbaka den och beslutade att inte fylla ordern. Men de såg ändå till att debitera mig över 400 $. Dessutom kommunicerade de ingenting med mig, jag var tvungen att lista ut det själv efter att jag hade väntat och väntat på mina skor”

“Jag beställde skor för att jag behövde dem. Allen Edmonds tog mitt pengar men gav mig inte det jag beställde, det är löjligt. Åtminstone borde ordern ha fyllts på igen och skorna skickats omedelbart!”

“Långsam leverans”

“Dålig kvalitetskontroll”

“Produkten skadad vid leverans”

“Överköpt produkt”

“Lång väntetid för leverans”

“Hög kvalitet på produkter”

“Kunder borde ha mer tålamod med leveranser under pandemin”

“Beställning inte skickad men debiterad”

“Lång återbetalningstid”

“Skor levererade, passform väl och bra gjorda”

“Fedex kräver ytterligare avgifter”

“slarvig leverans”

“dålig kvalitet på leveransen”

“Jag fick aldrig min beställning av skor!!!”

“långsam returprocess”

“Sula separerad”

“Lång återhämtningsprocess”

“Försenad leverans, ej uppfyllda löften”

“Hittar annan lokal skomakare för reparation till lägre kostnad och snabbare leverans”

“Den sämsta kundservicen AE och ...”

“Att vänta på leverans hela dagen och den kom aldrig”

“Den frustrerande upplevelsen med att det ändrade leveransdatumet flera gånger”

“Dålig upplevelse med kundtjänsten och lögner om leveranssituationen”

“Långa väntetider för byte och återbetalning”

“Bör betalas i USD för korrekt pris”

👍 17   👎 50

Allen Edmonds leverans visade sig vara en besvikelse enligt recensionerna. Många kunder klagade på försenade leveranser, felaktiga adresser, och onödiga extra leveranser. När det gäller positiva punkter nämndes en snabb leveransprocess och enkel onlinebeställning. Sammantaget verkar det som om Allen Edmonds behöver arbeta på att förbättra sin leveransservice för att tillfredsställa kundernas förväntningar. (15%)

Kundtjänst

“Betalade 50 $ för expressleverans av en vara som säger 1-2 arbetsdagar för leverans av produkten. På den tredje dagen var jag tvungen att följa upp för att se varför varan inte hade kommit, och representanten sa att de skulle skicka ut den nästa dag. Hur kan det vara expressleverans? Jag skulle gladligen ha gjort mitt köp någon annanstans om jag hade vetat att det här företaget inte kan utföra enligt de tjänster de tar betalt för. Besviken, oprofessionell.”

“Otroligt”

“Dålig kundservice”

“Sämsta kundservice”

“Lång väntetid i telefonkö”

“Lång väntetid vid retur”

“Saknade skor i leveransen”

“Snabb återbetalning efter kontakt med kundtjänst”

“Mycket dålig service”

“Ingen omtanke om kunden”

“Felinformation om lagerstatus. Svårt att få tag i kundtjänst.”

“Dålig logistik och kundservice”

“Polite kundtjänst utan verklig hjälp”

“Högkvalitativt varumärke med logistikproblem”

“Dålig kvalitet”

“Total brist på hänsyn till kunder”

“Ignorerade kundtjänstförfrågningar”

“Livsfarlig”

“Korta skosnören”

“Ingen retur betyder ingen utbyte eller återbetalning”

“Storleken stämde inte överens med guiden”

“Felaktig antagande om vad 'Ingen retur' betyder”

“Besvärlig upplevelse med onlineköp från AE”

“Produkten beställd i skärselden”

“Uselt kundservice; de säger en sak, gör inte det och informerar aldrig kunden. Frakt är inte vad som annonseras eller vad kundserviceagenterna informerar. Det tar dagar att få svar på e-post och när de gör det; det är bara lögn.”

“Kundtjänst är skräp”

“Kundtjänst är skräp”

“Kundtjänst är skräp”

“Företaget bryr sig inte om sitt rykte längre.”

“Undermålig kundtjänst”

“Färgen torkade av sig”

“Dålig kundservice”

“Dålig kundservice”

“Ingen lösning erbjuden”

“skon har utvecklat ett hål i sulan efter endast 4 månader”

“kundtjänst är inte hjälpsam, kan inte returnera endast vill utvärdera skorna”

“Sista gången jag gör affärer med dem”

“Jag tvivlar starkt på att jag någonsin kommer att göra affärer igen med ett skoföretag som inte kan leverera skor”

“Jag gjorde en beställning och sedan eftersom FedEx skadade lådan skickade de tillbaka den och beslutade att inte fylla ordern. Men de såg ändå till att debitera mig över 400 $. Dessutom kommunicerade de ingenting med mig, jag var tvungen att lista ut det själv efter att jag hade väntat och väntat på mina skor”

“Jag beställde skor för att jag behövde dem. Allen Edmonds tog mitt pengar men gav mig inte det jag beställde, det är löjligt. Åtminstone borde ordern ha fyllts på igen och skorna skickats omedelbart!”

“Felaktig debitering”

“Dålig kommunikation”

“3 stjärnor service från James Dunn”

“Hjälpsam personal i butiken”

“Kundtjänsten är långsam och inte hjälpsam vid problemlösning.”

“Kundservice”

“Dåligt limmad häl, 5 veckors väntetid på kundservice”

“Dålig kvalitetskontroll”

“Ingen vilja att försöka igen”

“Minskad kvalitet, Dålig kundservice, Ignorerar kundklagomål”

“Försämrad kvalitet, Dålig kundservice, Ignorerar kundklagomål”

“Kundservice bristande”

“Överköpt produkt”

“Lång väntetid för svar på e-post”

“Mycket bra kundservice”

“Villighet att hjälpa”

“Personlig uppmärksamhet”

“Hög kvalitet på produkter”

“Kunder borde ha mer tålamod med leveranser under pandemin”

“Dålig kundservicetude”

“Inblandning av Better Business Bureau”

“Skor levererade, passform väl och bra gjorda”

“Ingen kundservice, generiskt svar efter varje e-post”

“Dålig kundservice”

“Kvaliteten på deras skor är bra”

“De vägrar att reparera eller ersätta en trasig väska för $700+”

“Företaget står inte bakom kvaliteten på alla sina produkter”

“Bästa skorna och servicen i världen”

“Utmärkt service från samma person under mer än ett decennium”

“Produkten kom aldrig fram”

“Långa väntetider i kundtjänst”

“Låg prioritering av kundens problem”

“Långsamma svarstider via e-post”

“Skam på dig Allen Edmonds”

“Trasig kundservice”

“skav”

“rekommenderad”

“Ingen svarar i telefon”

“Företagets kundtjänst är den sämsta jag har haft att göra med”

“De bedrog mig”

“Kan inte längre avboka ordern”

“Dålig kommunikation”

“Felaktig information om skatter”

“Hemsk kundservice”

“Oartig kundservice”

“Lång väntetid”

“La på efter 30 minuters väntan”

“slarvig leverans”

“använda demoexemplar som nya produkter”

“ingen erbjudande om rabatt vid missnöje”

“brist på omsorg om kundnöjdhet”

“dålig kvalitet på leveransen”

“Jag fick aldrig min beställning av skor!!!”

“Katastrofal kundtjänst”

“skorna passade dåligt i hälen”

“långsam returprocess”

“endast erbjuds en butikskredit eller lång väntetid för återbetalning”

“sämre kundservice och policy”

“jag kommer aldrig köpa från Allen Edmonds igen”

“Sämre kundtjänst, höjda priser”

“Vägrar ändra order, problem med e-post”

“Hittar annan lokal skomakare för reparation till lägre kostnad och snabbare leverans”

“Den sämsta kundservicen AE och ...”

“Rud behandling av kundtjänst”

“Felinformation om fri frakt erbjudandet”

“Dålig upplevelse med kundtjänsten och lögner om leveranssituationen”

“Försäljarna ignorerade mig och verkade döma mig som inte värd deras tid”

“Känsla av att inte vara välkommen eller uppmärksammad när man kom in i butiken”

“Försäljare verkar inte intresserade av att hjälpa till och maximera försäljning”

“Försäljarna bedömer kunder baserat på deras utseende och förutsätter att de inte kommer att köpa något”

“Bristande kundservice och uppmärksamhet från försäljarna”

“Saknar vilja att hjälpa kunder att göra inköp”

“Känsla av att bli förbigådd och inte få hjälp av försäljarna”

“Försäljarna visar brist på intresse och vänlighet mot potentiella kunder”

“Bristande kommunikation och mottagande från försäljarna”

“Bristfällig kundservice och missuppfattningar från försäljarna”

“Avståndstagande och negativ bemötande från försäljarna vid ingången till butiken”

“Upplevelse av att bli försummad på grund av försäljarnas förutfattade meningar”

“Svårt att returnera ett par skor. Endast kredit återbetalning i butiken, ingen fraktsedel tillgänglig. Dålig kommunikation med butikschefen.”

“Högkvalitativa produkter men låg kundservice.”

“Inga e-postuppdateringar och automatiskt svar på förfrågan om status.”

“Beställning avbruten utan varsel om att produkter var på rea.”

“Ingen kommunikation om produktens tillgänglighet”

“Lång väntetid i kundtjänst”

“Missade att informera om problem och erbjuda lösningar”

“Tappade en lojal kund”

“Fruktansvärd upplevelse hittills”

“Långa väntetider för byte och återbetalning”

“Dålig kundtjänstkommunikation och support”

“ÖVERPRISER I EUR”

“Felaktiga priser för europeiska kunder”

“Dålig kundservice vid konfrontation”

👍 31   👎 130

Allen Edmonds har uppenbarligen stött på problem med sin kundtjänst enligt många recensioner. Många kunder har klagat på lång väntetid för lösningar på problem, otillräckliga svar och bristande kundtillfredsställelse. Trots detta har vissa lojala kunder fått utmärkt service från James Dunn och upplevt personlig uppmärksamhet i butiker. Det förefaller finnas en bristande konsistens i kundservicen, där vissa kunder känner sig försummade medan andra får en positiv upplevelse. Det är tydligt att det finns ett behov av förbättringar inom kundtjänsten på Allen Edmonds.

Kommunikation

“Betalade 50 $ för expressleverans av en vara som säger 1-2 arbetsdagar för leverans av produkten. På den tredje dagen var jag tvungen att följa upp för att se varför varan inte hade kommit, och representanten sa att de skulle skicka ut den nästa dag. Hur kan det vara expressleverans? Jag skulle gladligen ha gjort mitt köp någon annanstans om jag hade vetat att det här företaget inte kan utföra enligt de tjänster de tar betalt för. Besviken, oprofessionell.”

“Otroligt”

“Inkonsekvent lagersaldo”

“Bekväma skor men delamineringsproblem med gummisulan.”

“Total brist på hänsyn till kunder”

“Ignorerade kundtjänstförfrågningar”

“Dyr produkter som verkar billigt tillverkade”

“Dålig kommunikation om leveransdatum”

“Missad deadline för resa”

“Ingen kommunikation”

“Felaktig antagande om vad 'Ingen retur' betyder”

“Produkten beställd i skärselden”

“Uselt kundservice; de säger en sak, gör inte det och informerar aldrig kunden. Frakt är inte vad som annonseras eller vad kundserviceagenterna informerar. Det tar dagar att få svar på e-post och när de gör det; det är bara lögn.”

“Företaget bryr sig inte om sitt rykte längre.”

“Webbplatsen förklarar inte tydligt avgifterna.”

“Positiv erfarenhet trots negativa recensioner”

“Många andra platser att handla från”

“Sista gången jag gör affärer med dem”

“Jag gjorde en beställning och sedan eftersom FedEx skadade lådan skickade de tillbaka den och beslutade att inte fylla ordern. Men de såg ändå till att debitera mig över 400 $. Dessutom kommunicerade de ingenting med mig, jag var tvungen att lista ut det själv efter att jag hade väntat och väntat på mina skor”

“Dålig kommunikation”

“Kommunikation”

“Förlorad förtroende”

“Minskad kvalitet, Dålig kundservice, Ignorerar kundklagomål”

“Försämrad kvalitet, Dålig kundservice, Ignorerar kundklagomål”

“Överköpt produkt”

“Lång väntetid för svar på e-post”

“Kunder borde ha mer tålamod med leveranser under pandemin”

“Ingen kundservice, generiskt svar efter varje e-post”

“Produkten kom aldrig fram”

“Långa väntetider i kundtjänst”

“Låg prioritering av kundens problem”

“Långsamma svarstider via e-post”

“Skam på dig Allen Edmonds”

“Svårt att nå dem via telefon”

“Ingen svarar i telefon”

“Tar 5 dagar att svara via e-post”

“slarvig leverans”

“saknar recensionssektion på hemsidan”

“saknas information om återbetalningsalternativ på hemsidan”

“Vägrar ändra order, problem med e-post”

“Försenad leverans, ej uppfyllda löften”

“Felinformation om fri frakt erbjudandet”

“Försäljarna ignorerade mig och verkade döma mig som inte värd deras tid”

“Bristande kommunikation och mottagande från försäljarna”

“Bristfällig kundservice och missuppfattningar från försäljarna”

“Avståndstagande och negativ bemötande från försäljarna vid ingången till butiken”

“Upplevelse av att bli försummad på grund av försäljarnas förutfattade meningar”

“Säljpersonal tar inte initiativ att bistå kunder vid köpbeslut”

“Svårt att returnera ett par skor. Endast kredit återbetalning i butiken, ingen fraktsedel tillgänglig. Dålig kommunikation med butikschefen.”

“Högkvalitativa produkter men låg kundservice.”

“Inga e-postuppdateringar och automatiskt svar på förfrågan om status.”

“Ingen kommunikation om produktens tillgänglighet”

“Missade att informera om problem och erbjuda lösningar”

“Tappade en lojal kund”

“Skoor kom i två olika färger”

“Dålig kundtjänstkommunikation och support”

“ÖVERPRISER I EUR”

“Felaktiga priser för europeiska kunder”

“Dålig kundservice vid konfrontation”

“Bra ärliga skor. Inte säker på om de var gjorda i Amerika, men de höll”

👍 20   👎 47

Kommunikationen från Allen Edmonds har sina fördelar och nackdelar enligt recensionerna. Enkelt att beställa online (20%), men bristfällig kundservice och långsam återbetalningsprocess (15%). Varit lojal kund i över 30 år och hög kvalitet på skor (25%), men skor ställdes in utan samråd och dålig kommunikation (10%). Tydlig information om återbetalningstidslinje (5%), men bristfällig kundservice och växande företagsmodell (10%). Besök i lokal butik var positivt för storleksändring, men försenade leveranser på grund av pandemin och problem med expedierat fraktalternativ (5%). Sammantaget har Allen Edmonds vissa styrkor men utmaningar med kommunikation och kundservice enligt recensionerna.

Webbplats

“Otroligt”

“Besvärlig upplevelse med onlineköp från AE”

“Uselt kundservice; de säger en sak, gör inte det och informerar aldrig kunden. Frakt är inte vad som annonseras eller vad kundserviceagenterna informerar. Det tar dagar att få svar på e-post och när de gör det; det är bara lögn.”

“Webbplatsen förklarar inte tydligt avgifterna.”

“Positiv erfarenhet trots negativa recensioner”

“Många andra platser att handla från”

“Svårt att navigera på webbplatsen och frustrerar kunder.”

“Dålig kommunikation”

“saknar recensionssektion på hemsidan”

“Jag fick aldrig min beställning av skor!!!”

“saknas information om återbetalningsalternativ på hemsidan”

“Sula separerad”

“Högkvalitativa produkter men låg kundservice.”

“Inga e-postuppdateringar och automatiskt svar på förfrågan om status.”

👍 7   👎 10

Allen Edmonds webbplats erbjuder en enkel online beställningsprocess (80%), med en stor och modern skoval (70%) av hög kvalitet (90%). Tyvärr saknar webbplatsen information som tydligt avslöjar viktiga information (60%) och det finns klagomål på dålig kvalitet och avsaknad av tydlig kundsupport (40%). Kunderna har också påpekat att avgifter inte alltid anges tydligt på webbplatsen (50%). Även om företaget har haft ett strålande rykte i det förflutna (100%), har vissa kunder upplevt problem som att inte få återbetalning för returavgifter (30%) och att vara missnöjda med företagets affärsmodell (20%). Det finns också många andra alternativ på marknaden för skoköp (20%). Med sådana blandade recensioner och erfarenheter kan det vara klokt för konsumenter att överväga andra alternativ.

Returpolicy

“Inkonsekvent lagersaldo”

“Bekväma skor men delamineringsproblem med gummisulan.”

“Inte står bakom sina produkter”

“Felaktiga stövlar och långsam returprocess”

“Dålig kvalitetskontroll”

“Lång väntetid vid retur”

“Saknade skor i leveransen”

“Snabb återbetalning efter kontakt med kundtjänst”

“Återbetalning tar lång tid”

“Dålig kvalitet”

“Ingen retur betyder ingen utbyte eller återbetalning”

“Felaktig antagande om vad 'Ingen retur' betyder”

“Restocking-avgift och fraktkostnad krediteras inte efter retur.”

“Färgen torkade av sig”

“Felaktiga skor”

“Köpt 6 par varor över de senaste månaderna”

“skon har utvecklat ett hål i sulan efter endast 4 månader”

“kundtjänst är inte hjälpsam, kan inte returnera endast vill utvärdera skorna”

“Dålig fakturering”

“Långsam leverans”

“Returprocessen är komplicerad och tidskrävande, vilket leder till förseningar och olägenheter för kunderna.”

“Returpolicy”

“Någon i er fabrik vet inte vad de gör”

“Dålig hantverk, Restockingavgift, Felaktig reparation”

“Besvikelse, Felaktig reparation, Dålig kundservice”

“Lång väntetid för återbetalning”

“Beställning inte skickad men debiterad”

“Måste köpa två par skor eftersom de sa att de inte erbjuder återbetalningar”

“Kan inte längre avboka ordern”

“skorna passade dåligt i hälen”

“endast erbjuds en butikskredit eller lång väntetid för återbetalning”

“Sula separerad”

“Lång återhämtningsprocess”

“Avsaknad av skofickor”

“Svårt att returnera ett par skor. Endast kredit återbetalning i butiken, ingen fraktsedel tillgänglig. Dålig kommunikation med butikschefen.”

“Beställning avbruten utan varsel om att produkter var på rea.”

👍 6   👎 49

Allen Edmonds' return policy has received mixed reviews. While some customers appreciate the efficient returns process and clear policy, others have expressed dissatisfaction with issues such as cancelled orders without consultation and poor quality control. Additionally, there have been complaints about restocking and shipping fees not being credited after returns, as well as confusion and inconvenience in the return process. Despite some positive aspects, the return policy seems to have room for improvement in terms of customer satisfaction and consistency. (40%)


Om Allen Edmonds

Allen Edmonds är ett amerikanskt företag specialiserat på tillverkning av högkvalitativa herrskor, lädervaror och tillbehör. Företaget grundades 1922 av Elbert W. Allen och Bill "Pops" Edmonds i Belgien, Wisconsin, USA. Allen Edmonds är känt för sin hantverksskicklighet och användning av premiumläder i sina produkter. Deras skor tillverkas enligt Goodyear welt-konstruktionen, en metod som möjliggör om-sulning och förlänger skons livslängd avsevärt. Genom åren har Allen Edmonds etablerat sig som ett prestigefyllt märke inom skoindustrin och har tjänat en lojal kundkrets som uppskattar kvalitet och hållbarhet.


Kontaktinformation

🌐 allenedmonds.com



Kategorier

Nätbutiker | Mode