NA-KD

27 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4 för NA-KD kommer från 27 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för NA-KD:

OmdömesStälle (3)
TrustPilot (24)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. NA-KD:s returpolicy har fått blandade recensioner. Många kunder har klagat på att de endast får presentkort istället för pengarna tillbaka vid retur, vilket har resulterat i ett betyg på bara 40%. Andra har haft problem med försenade returer och en konstig returprocess, vilket har påverkat företagets betyg negativt med en 30%. Å andra sidan har vissa kunder varit nöjda med snabb återbetalning och hjälpsam personal, vilket har gett en poäng på 70%. Sammantaget verkar det finnas utrymme för förbättringar i NA-KD:s returpolicy för att öka kundnöjdheten och förtroendet.

“Fick tillbaka pengar endast i form av voucher”

“Företagets policy verkar gå emot lagen om reklamationsrätt”

“Under all kritik”

“Besvärligt att returnera”

“Hög returavgift och dålig kvalitet”

“Begränsad returinformation”

“Dålig mailrespons. Presentkort istället för återbetalning. Risk för pengarförlust vid retur.”

“Långsam returneringsprocess”

“Bli lurad på retur!”

“Problem med presentkort istället för betalning”

👍 28   👎 129

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

kund - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundtjänsten är under all kritik
  • Fick tillbaka pengar endast i form av voucher
  • Företagets policy verkar gå emot lagen om reklamationsrätt
  • Problem med jackan som gick sönder på tre ställen efter tre månader

Frida - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Under all kritik

Margareth Lewestam - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Besvärligt att returnera

Marina Constantinides - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Hög returavgift och dålig kvalitet
  • Lång väntetid för återbetalning
  • Felaktig produktbeskrivning och dåliga sömmar
  • Begränsad returinformation

elvens - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig mailrespons. Presentkort istället för återbetalning. Risk för pengarförlust vid retur.
  • Trevlig telefonsupport. Återfick pengarna. Lång telefonkö.

Hanna - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam returneringsprocess
  • Problem med återbetalning

Zells - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bli lurad på retur!

Ewa - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Problem med presentkort istället för betalning
  • Returpolicyn är 15 dagar men fick mail om att lämnat in för sent
  • Bra bemötande av kundtjänst
  • Lite konstig retursystem

Nena Erovic - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Problematisk returpolicy

Kina - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Beställningen kom senare än förväntat
  • Problem med returportalen
  • Värdelös ångerrätt
  • Bra kundtjänst när problem uppstod
  • Hoppas på smidig returprocess

Kajsa - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usel returhantering
  • Får presentkort trots att returen var i tid
  • Svårt att få kontakt via telefon

Amanda Öström - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • sämsta returservice
  • tar lång tid att få återbetalning
  • tar lång tid att få in returen på lagret

Filippa - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Det går inte att utnyttja reklamationsrätten
  • Kundsupport erbjuder endast presentkort istället för återbetalning

Anonym - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Leveransförseningar och felaktig information om adress
  • Retur utan mitt samtycke och problem med rabattkod
  • Lång väntetid för svar via Mail
  • Varan inte tillgänglig i rätt storlek

Mathilda Cecilia Carlsson - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • otroligt dålig och oproffsig kundservice
  • returavgift trots fel leverans
  • kräver bildbevis vid retur

Patricija - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra support
  • Enkelt att returnera

Eva-Maria Hedin - 4 år sedan

  • Bra bilder och informativ beskrivning
  • Enkelt att beställa
  • Tydlig information
  • Snabbast leverans
  • Fakturabetalning
  • Enkel retur och snabb fakturering
  • Bra kvalitet på kläderna
  • Kan varmt rekommenderas!