Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. NA-KD:s returpolicy har fått blandade recensioner. Många kunder har klagat på att de endast får presentkort istället för pengarna tillbaka vid retur, vilket har resulterat i ett betyg på bara 40%. Andra har haft problem med försenade returer och en konstig returprocess, vilket har påverkat företagets betyg negativt med en 30%. Å andra sidan har vissa kunder varit nöjda med snabb återbetalning och hjälpsam personal, vilket har gett en poäng på 70%. Sammantaget verkar det finnas utrymme för förbättringar i NA-KD:s returpolicy för att öka kundnöjdheten och förtroendet.