NA-KD

27 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4 för NA-KD kommer från 27 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för NA-KD:

OmdömesStälle (3)
TrustPilot (24)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. NA-KD har en blandad kundservice med kommentarer som sträcker sig från positivt (30%) till mycket negativt (70%). Vissa kunder har upplevt hjälpsam och snabb service, medan andra har känt sig lurade av företaget och haft svårt att få tillbaka sina pengar. Det verkar finnas problem med returer och återbetalningar, vilket har lett till missnöjda kunder och risk för bojkott (60%). Trots bra bemötande och snabba svar från vissa kundtjänstmedarbetare, kan det vara problematiskt att få tillbaka pengar istället för vouchers (50%). Overall, kundservice på NA-KD behöver förbättras för att undvika fortsatta negativa omdömen och missnöjda kunder.

“Kundtjänsten är under all kritik”

“Under all kritik”

“Bra service”

“Lång väntetid för återbetalning”

“Dålig mailrespons. Presentkort istället för återbetalning. Risk för pengarförlust vid retur.”

“Problem med återbetalning”

“Bli lurad på retur!”

“Otroligt tråkigt”

“Problem med presentkort istället för betalning”

“Returpolicyn är 15 dagar men fick mail om att lämnat in för sent”

👍 69   👎 129

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

kund - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundtjänsten är under all kritik
  • Fick tillbaka pengar endast i form av voucher
  • Företagets policy verkar gå emot lagen om reklamationsrätt
  • Problem med jackan som gick sönder på tre ställen efter tre månader

Frida - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Under all kritik

anonym - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra service

Marina Constantinides - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Hög returavgift och dålig kvalitet
  • Lång väntetid för återbetalning
  • Felaktig produktbeskrivning och dåliga sömmar
  • Begränsad returinformation

elvens - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig mailrespons. Presentkort istället för återbetalning. Risk för pengarförlust vid retur.
  • Trevlig telefonsupport. Återfick pengarna. Lång telefonkö.

Hanna - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam returneringsprocess
  • Problem med återbetalning

Zells - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bli lurad på retur!

Anonym - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Slarvat bort paket
  • Pälskappa från Lojsan Wallins kollektion alltid slut i lager
  • Leveranstid 3-5 dagar, ingen leverans på över en vecka
  • Paket bortslarvat eller fel leveransadress
  • Otroligt tråkigt

Ewa - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Problem med presentkort istället för betalning
  • Returpolicyn är 15 dagar men fick mail om att lämnat in för sent
  • Bra bemötande av kundtjänst
  • Lite konstig retursystem

Kina - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Beställningen kom senare än förväntat
  • Problem med returportalen
  • Värdelös ångerrätt
  • Bra kundtjänst när problem uppstod
  • Hoppas på smidig returprocess

Kajsa - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usel returhantering
  • Får presentkort trots att returen var i tid
  • Svårt att få kontakt via telefon

Amanda Öström - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • sämsta returservice
  • tar lång tid att få återbetalning
  • tar lång tid att få in returen på lagret

Anna - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrövligt
  • Krångligt att nå och få svar
  • Svarar på engelska istället för svenska
  • Långsam och krånglig returprocess

Anna Turan - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Köp annulerades efter bekräftelse
  • Inte sugen på att prova handla där igen

Filippa - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Det går inte att utnyttja reklamationsrätten
  • Kundsupport erbjuder endast presentkort istället för återbetalning

Julia E - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

Anonym - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Leveransförseningar och felaktig information om adress
  • Retur utan mitt samtycke och problem med rabattkod
  • Lång väntetid för svar via Mail
  • Varan inte tillgänglig i rätt storlek

Mathilda Cecilia Carlsson - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • otroligt dålig och oproffsig kundservice
  • returavgift trots fel leverans
  • kräver bildbevis vid retur

Patricija - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra support
  • Enkelt att returnera

Tilda - 3 år sedan

  • order avbruten efter orderbekräftelse
  • oerhört sur och upprörd
  • risk för bojkott om det händer igen
  • riktigt dåligt

Eva-Maria Hedin - 4 år sedan

  • Bra bilder och informativ beskrivning
  • Enkelt att beställa
  • Tydlig information
  • Snabbast leverans
  • Fakturabetalning
  • Enkel retur och snabb fakturering
  • Bra kvalitet på kläderna
  • Kan varmt rekommenderas!