Mobilmarket

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.4 för Mobilmarket kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Mobilmarket:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Mobilmarkets returpolicy verkar vara både enkel och effektiv, vilket ger en bra kundupplevelse. Trots detta kan vissa problem ta lång tid att lösas, vilket kan resultera i förlorad tid för kunderna. Maniglione lavastoviglie non riparato in tempo. Sammantaget verkar Mobilmarket ha en bra balans mellan enkelhet och effektivitet i sin returpolicy. (70%)

“Uppskjutande och olösta problem i månader”

“Efterservice inte närvarande”

“Defekter i produkter”

“Ingen respons eller ersättning för trasig produkt efter 2 månader”

“Garanti- och efterservice är obefintlig”

“Långsam hantering av garantifrågor”

“Regelbunden ersättning för defekt produkt”

“Mycket dålig efterförsäljningsservice”

“Problemi ripetuti e mancata risoluzione anche con assistenza in garanzia”

“Försenad leverans av material och problem med produktkvalitet.”

👍 2   👎 3

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Catia Volpi - 1 april 2024Trustpilot 🔗

  • Oordning, oförskämdhet, fel i beställningar som inte löses
  • Svårigheter att kommunicera med ansvariga
  • Tid förlorad med kontinuerliga men resultatlösa samtal
  • Uppskjutande och olösta problem i månader

Pina Villanova - 14 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Efterservice inte närvarande

Leandro Lilialis - 13 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Kompetens, råd, produktkvalitet
  • Produktleverans
  • Defekter i produkter

matte cruz - 7 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig kvalitet på köksmöbler, långsam kundservice
  • Ingen respons eller ersättning för trasig produkt efter 2 månader
  • Företag som inte levererar vad de lovar, bristande kundtjänst

Ilaria - 19 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Garanti- och efterservice är obefintlig
  • Långsamma svarstider och ineffektiv kommunikation
  • Professionalism hos supporten efter köpet är bristfällig
  • Långsam hantering av garantifrågor

Gianluca Bertelli - 29 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Efterservice problem löst
  • Problem löst snabbt
  • Regelbunden ersättning för defekt produkt

Girolamo stingone - 3 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Mycket dålig efterförsäljningsservice

Anja Bindi - 26 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Problemi di montaggio della cucina e assistenza post vendita inesistente
  • Problemi ripetuti e mancata risoluzione anche con assistenza in garanzia
  • Mancata comunicazione da parte dell'azienda e scarsa reattività

Stefano - 21 oktober 2019Trustpilot 🔗

  • Ytligt, icke-produktivt och absolut oprofessionellt.
  • Försenad leverans av material och problem med produktkvalitet.
  • Obefintlig kundservice och svårighet att få hjälp.
  • Begäran om full betalning innan leverans.