Maxulin

5 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.4 för Maxulin kommer från 5 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Maxulin:

TrustPilot (5)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Maxulins kundtjänst har blandade recensioner med vissa negativa aspekter som en otrevlig attityd, dålig service och brist på återkoppling. Företaget verkar även ha använt tvivelaktiga metoder såsom att ljuga om lagstadgad ångerrätt och ringa upp kunder med bristfällig information. Det är även svårt för kunder att avsluta abonnemang och returnera produkter. Trots detta verkar företaget inte göra någon stor skillnad för sina kunder enligt recensionerna. Sammanfattningsvis verkar Maxulins kundtjänst behöva förbättras för att upprätthålla en bättre kundrelation och trovärdighet. (33.3%)

“Avbeställde maxulin efter 3 månader, Lite otrevlig kundtjänst, Dyrt”

“Riktigt dålig kundtjänst”

“Ingen återkoppling vid avbeställning”

“Inte informerade om ångerrätt”

“Försök att tvinga kunden att ta emot och betala för produkten”

“Kundtjänst svarar snabbt och uppsägning av abonnemang möjligt”

“Oseriöst företag”

👍 0   👎 8

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Kund - 5 april 2024Trustpilot 🔗

  • Avbeställde maxulin efter 3 månader, Lite otrevlig kundtjänst, Dyrt

Ari - 13 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Riktigt dålig kundtjänst
  • Ingen återkoppling vid avbeställning
  • Inte informerade om ångerrätt
  • Försök att tvinga kunden att ta emot och betala för produkten

Niclas Bo Welander - 8 november 2023Trustpilot 🔗

  • Försäljningstaktiken är vilseledande och lurig
  • Kundtjänst svarar snabbt och uppsägning av abonnemang möjligt
  • Produkten verkar vara ineffektiv och olämplig för målgruppen
  • Överprissättning och påtryckning för att köpa produkten

David - 8 augusti 2019Trustpilot 🔗

  • Oseriöst företag