Maxulin

5 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.4 för Maxulin kommer från 5 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Maxulin:

TrustPilot (5)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Maxulin har en bristfällig kommunikation med dålig kundtjänst och ingen återkoppling på problem (57%). Det tar lång tid att få svar då en kund blir uppringd först efter tre dagar (43%). Företaget ger också felaktig information om lagstadgad ångerrätt och använder oetiska försäljningstekniker (71%). Det finns också brister i kommunikationen gällande erbjudanden med otillräcklig information (29%). Sammantaget ger detta intrycket av ett oseriöst företag som inte fungerar som det ska (86%).

“Riktigt dålig kundtjänst”

“Ingen återkoppling vid avbeställning”

“Försäljningstaktiken är vilseledande och lurig”

“Överprissättning och påtryckning för att köpa produkten”

“Fungerar inte”

“Oseriöst företag”

👍 0   👎 8

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Ari - 13 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Riktigt dålig kundtjänst
  • Ingen återkoppling vid avbeställning
  • Inte informerade om ångerrätt
  • Försök att tvinga kunden att ta emot och betala för produkten

Niclas Bo Welander - 8 november 2023Trustpilot 🔗

  • Försäljningstaktiken är vilseledande och lurig
  • Kundtjänst svarar snabbt och uppsägning av abonnemang möjligt
  • Produkten verkar vara ineffektiv och olämplig för målgruppen
  • Överprissättning och påtryckning för att köpa produkten

Göran - 29 maj 2020Trustpilot 🔗

  • Fungerar inte

David - 8 augusti 2019Trustpilot 🔗

  • Oseriöst företag