
Linas Matkasse
Alla recensionerLinas Matkasse
Alla recensioner (11)
Inga recensioner än!
Hitta företag som du har erfarenhet av och skriv recensioner! Dina recensioner bidrar till en transparent marknad och förbättrar företagens tillförlitlighet..
4 pers matkasse
onödiga val av ingredienter, ALLDELES för små portioner ofta.
var menad att dela på ca 600 gram lax på 4 pers? risotton som laxen tillhörde skulle dessutom vara lagad på matvete istället för ris, så fuck off med det. hemskt. (risotton var också begränsad).
Servicen i sig är väl okej, men det ursäktar ABSOLUT INTE svinfödan dom serverarGrönsaker av mycket dålig kvalitet
God mat och trevliga recept MEN grönsakerna är ofta bedrövliga...Trots upprepade påpekanden - bara ursäkter och lägre pris på nästa kassen MEN inget åtgärdats.
Förstår inte problemet faktiskt...den som packar måste kunna se vad som är ofräscht?!?!
Nej tack inga mer kassar därifrån om inte åtgärder kan utlovasKöp vad fan som helst istället
Negativt negativt negativt. Snålar in med förpackning, oläsbara recept, 0 fantasi i recepten. Vegetariska rätter som inte är tydliga att de är vegetariska, rätter som inte tydligt är "ovegetariska". Otroligt dåligt.
Varning! Svårt att säga upp prenumereration!
VARNING! Svårt att säga upp prenumeration!
Jag köpte en matkasse och avslutade sedan prenumerationen i god tid, eller i alla fall var det så det presenterades på hemsidan. Får sedan ett sms att en ny matkasse kommer om 24 timmar som jag inte har beställt. När jag kontaktar kundservice - som dessutom hade stängt den dagen då jag fick sms:et och inte öppnar förrän några timmar innan leveransen - vägrar dem hjälpa mig och säger att min prenumeration bara frysts. OM det stämmer så beror det på väldigt dålig information på hemsidan.
Hela min helg förstördes pga detta. Blev jätteledsen och arg. Kommer aldrig handla från Linas matkasse igen. Väldigt oseriöst, svårt att säga upp prenumeration.Dåliga råvaror, Usel kundtjänst, Recepten skalar inte med antalet utökade portioner
De multiplicerar inte ingredienser efter antalet portioner, de flesta receptet fylls det ut det primära (proteinet) medans allt annat blir antingen att fler personer (4 eller 6) ska dela på exakt samma mängd som för 2 personer.
Deras kundservice är horribel, de kommer fokusera på att förklara varför du som kund har fel och varför de har rätt. Eftersom de följer de riktlinjer DOM SJÄLVA satt upp.... Varenda vecka kom det mögliga råvaror, känns som second hand hylla råvaror.
Köp en annan matkasse.Väldigt dålig kundupplevelse hos Linas matkasse!
Mycket dålig kundservice! Jag hade avbokat en kasse men trots det fick jag en vecka före en avisering om att leverans ska ske. Kontaktar kundtjänst som säger att ja de kan ju avboka kassen men jag måste ju ändå betala. De verkar tro att jag gjort fel för inga andra kunder har ju haft tekniskt fel. Bad om att bli uppringd av en chef men det hände ju inte...
Utöver det är fisken i leveranserna alltid dålig, tomaterna omogna och det förväntas att man ska ha en hel del hemma. Finns MYCKET bättre och billigare alternativ bland konkurrenterna.Linas matkasse
Lämnar maten utanför porten, inte inne i porten. Ringer endast en gång, missar man det har man en leverans som får stå så vem som helst kan ta den. Väldigt ohygeniskt.
Kundservice som inte vill/kan hjälpa kunden överhuvudtaget.Aldrig igen.
Katastrofal kundtjänst. Otrevligt och arrogant bemötande. Från nöjd kund till "aldrig mer". Bra jobbat.
Lura folk att ta en PROVA PÅ KASSE
Detta den värsta skit jag varit med om, man skall alltså köpa grisen i säcken och sedan sitta fast med den, om jag tar en PROVA PÅ KASEE för en gång betyder inte det att jag vill fortsätt, men enligt er så måste jag veta det före jag har fått min första kasse, helt sjukt, detta är ju kriminellt,
Rent ut sagt usel kundservice
Vi kontaktades av Linas matkasse med ett erbjudande om matkasse till kraftigt reducerat pris. Vi skulle kunna ansluta betalkort m m för att slippa faktura.
Till att börja med var matkassarna något av en besvikelse. Många rätter var otroligt simpla. Rätter jag utan problem hade kunna komponera och inhandla själv. Andra var väldigt tidskrävande. Som regel goda maträtter, men nackdelen att inte kunna välja råvaror själv vägs inte upp av kreativa recept.
Den stora besvikelsen var dock betalningslösningen. Utan att informera oss hade LM satt en deadline på när vi behövde ändra betallösning. Detta trots att vi ändrade betallösning innan första leverans, och dessutom informerade redan då tjänsten tecknades att vi inte ville ha faktura. Vi fick ingen information gällande när betallösning behövde ändras. Någon faktura kom heller inte, utan en betalningspåminnelse från Collectum. Enligt LM har fakturan skickats via mail. Någon sådan har vi dock inte mottagit. Inte heller har vi fått någon information från LM om att fakturan skickas per mail. Man kunde ju förvänta sig att en seriös aktör skickar sina fakturor via en verifierad digital tjänst likt Kivra.
Jag kan verkligen inte rekommendera Linas Matkasse. Det är betydligt smidigare och lättare att handla på t ex Mat.se och leta fram valfritt recept på nätet. Då kan man få allt man behöver i en leverans. Betydligt större valmöjligheter, smidiga lösningar, och du slipper en massa strul med kundtjänst.
Andra personer tittade också på

Matkomfort
Om MatKomfort I Stockholm 2008 startade företaget MatKomfort för att hjälpa tusentals hushåll och hem att äta nyttigare,...

Familyfood
När man har jobb, familj och hemmet att sköta så vet man att det ofta är så att det inte finns tid till så mycket ...

Ostogram
E- handel och att shoppa på internet blir allt mer populärt för varje dag som går, och det är inte så konstigt hel...

Chokladbudet
Ofta under året kommer det situationer då man ska eller vill ge bort någon present till någon man tycker om. Det kan vara s...
Lyssna på kunder med erfarenhet