Lole

6 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.4 för Lole kommer från 6 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Lole:

TrustPilot (6)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Lole har en dålig returpolicy med inkonsekventa storlekar, fel levererade färger och ingen återbetalning för returnerade varor (75%). Återbetalningar hanteras långsamt vilket gör det svårt för kunder att få sina pengar tillbaka (25%). Det är bäst att undvika att handla hos Lole om man har svårt att hitta rätt storlek eller färg.

“Usel kundservice, inkonsekvent storlek, UNDGÅ!”

“Helt felfri online-beställning”

“Ingen återbetalning för returnerade varor”

“Långsam hantering av återbetalningar”

👍 0   👎 4

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Celine Peroni - 24 april 2024Trustpilot 🔗

  • Usel kundservice, inkonsekvent storlek, UNDGÅ!

Beverley Murphy - 22 augusti 2020Trustpilot 🔗

  • Helt felfri online-beställning

Gwen - 15 juni 2020Trustpilot 🔗

  • Ingen återbetalning för returnerade varor
  • Dålig kundservice
  • Långsam hantering av återbetalningar