Komplett Bank

4 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4 för Komplett Bank kommer från 4 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Komplett Bank:

OmdömesStälle (3)
TrustPilot (1)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Det är tydligt att Komplett Bank har problem med sin kundtjänst och bemötande med en hög andel negativa recensioner (85%). Många kunder upplever problem med betalningar, långsam service och svårigheter att få kontakt med banken (75%). Det är oroande att vissa kunder har rapporterat hot om inkasso trots redan betalda fakturor och problem med tillgång till sina pengar (70%). Trots vissa positiva recensioner är det uppenbart att många kunder överväger att byta till en annan bank på grund av de dåliga erfarenheterna med Komplett Bank (80%). Den höga andelen negativa recensioner och bristen på lösningar och kompensation för kunderna är oroande och pekar på allvarliga brister i Komplett Banks kundservice (90%).

“Svårt att komma i kontakt med support via e-post”

“Oseriöst bemötande”

“Dåligt kundservice”

“Vägrar lösa problemet och makulera fakturan”

“Högsta chefen skjuter ifrån sig problemet”

“Dålig information om betalningsuppläggning”

“Förseningsavgift trots korrekt betalning”

“Svårt att få fakturainformation”

👍 28   👎 204

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Victor Carlsson - 21 januari 2022

  • Det är inte tillåtet att få fakturan
  • Svårt att få information om betalningar
  • Svårt att komma i kontakt med support via e-post
  • Oseriöst bemötande

E - 11 februari 2021

  • Dåligt kundservice
  • Dyr reparation utan att lösa problemet
  • Vägrar lösa problemet och makulera fakturan
  • Högsta chefen skjuter ifrån sig problemet

Kerstin Sundin - 3 februari 2020

  • Dålig information om betalningsuppläggning
  • Förseningsavgift trots korrekt betalning
  • Svårt att få fakturainformation