Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Det är tydligt att Komplett Bank har problem med sin kundtjänst och bemötande med en hög andel negativa recensioner (85%). Många kunder upplever problem med betalningar, långsam service och svårigheter att få kontakt med banken (75%). Det är oroande att vissa kunder har rapporterat hot om inkasso trots redan betalda fakturor och problem med tillgång till sina pengar (70%). Trots vissa positiva recensioner är det uppenbart att många kunder överväger att byta till en annan bank på grund av de dåliga erfarenheterna med Komplett Bank (80%). Den höga andelen negativa recensioner och bristen på lösningar och kompensation för kunderna är oroande och pekar på allvarliga brister i Komplett Banks kundservice (90%).