Komplett Bank

4 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4 för Komplett Bank kommer från 4 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Komplett Bank:

OmdömesStälle (3)
TrustPilot (1)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Komplett Bank har många klagomål när det gäller kommunikationen med sina kunder. Det finns svårigheter med att få rätt information om betalningsdetaljer och fakturor samt för att nå support via e-post eller telefon. Många kunder upplever att banken inte tar ansvar för sina misstag och att det är en bristande kommunikation när det gäller betalningsdatum och räntor. Trots detta verkar vissa kunder vara nöjda med den snabba återkopplingen från kundtjänsten i vissa fall. (98%)

“Det är inte tillåtet att få fakturan”

“Svårt att få information om betalningar”

“Svårt att komma i kontakt med support via e-post”

“Dålig information om betalningsuppläggning”

“Svårt att få fakturainformation”

👍 7   👎 94

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Victor Carlsson - 21 januari 2022

  • Det är inte tillåtet att få fakturan
  • Svårt att få information om betalningar
  • Svårt att komma i kontakt med support via e-post
  • Oseriöst bemötande

Kerstin Sundin - 3 februari 2020

  • Dålig information om betalningsuppläggning
  • Förseningsavgift trots korrekt betalning
  • Svårt att få fakturainformation